Huomenna jos pakkanen ei ylitä aamulla -12c olis tarkoitus olla wurtin risteyksessä klo 10.00 ja lähteä pikkutie räppäykselle , tervetuloa messiin.rönttö kirjoitti:Löytyy, iso ja valkoinenuusikzh kirjoitti:Onko sinulla kilpi vehkeessä? Oltiin ihan tieliikenneajeluissa.rönttö kirjoitti:Missäspäin jätkät käy mönkimässä? Oks takavetosel jakoa jos eksyis joku ilta mukkaan
Riihimäen,Hyvinkään ja-lähiympäristön mönkijät
Re: Riihimäen,Hyvinkään ja-lähiympäristön mönkijät
Riihimäen Mönkijät ry , UMRY.
Voeha muna, must tuntuu et toivun vielä siihen aikaan tästä illasta mutta jos raikasta henkeä riittää olen paikalla 

SMC 300xle Ex
SMC Wildcat RE Ex
SMC Wildcat RE Ex
- uusikzh
- 2WD
- Mönkijä:: Polaris Sportsman XP 850 H.O
- Viesti:
Seuraile tätä palstaa, täällä ilmoittelemme ajoistamme.rönttö kirjoitti:Löytyy, iso ja valkoinenuusikzh kirjoitti:Onko sinulla kilpi vehkeessä? Oltiin ihan tieliikenneajeluissa.rönttö kirjoitti:Missäspäin jätkät käy mönkimässä? Oks takavetosel jakoa jos eksyis joku ilta mukkaan
- kaasu korvaa tekniset virheet -
Riihimäen Mönkijät Ry
Uudenmaan Mönkijät Ry
Riihimäen Mönkijät Ry
Uudenmaan Mönkijät Ry
Huomenna tarkoitus mennä päristelemään , kokoontuminen Kaalonkadun Shell Klo 11.00.
- uusikzh
- 2WD
- Viesti:
Ja kivaa oli...
Moottoriin pitäisi saada lisää voluumia.

Moottoriin pitäisi saada lisää voluumia.
Riihimäen Mönkijät Ry
Uudenmaan Mönkijät Ry
Riihimäen Mönkijät Ry
Uudenmaan Mönkijät Ry
Next Generation J.V = A.V intoa täynnä uuden pollen ensitestit mielessä. 

- uusikzh
- 2WD
- Viesti:
Perinteisesti ollaan käyty enduroilla ajamassa Tapaninpäivänä kinkunsulatusajot. Onnistuisiko se myös mönkkäreillä? Olisiko innostusta?
Riihimäen Mönkijät Ry
Uudenmaan Mönkijät Ry
Riihimäen Mönkijät Ry
Uudenmaan Mönkijät Ry
Tapaninpäivänä sulattelen vaimoa...ei kun kinkkua mökillä. Välipäivinä olisi mahdollista tulla mönkijään.uusikzh kirjoitti:Perinteisesti ollaan käyty enduroilla ajamassa Tapaninpäivänä kinkunsulatusajot. Onnistuisiko se myös mönkkäreillä? Olisiko innostusta?
Mönkkärit Ry, UMRY, Heinolan IIves kelkat & Pöljä Racing Team
- uusikzh
- 2WD
- Viesti:
Minulla on töitä välipäivinä ainakin jossain muodossa. Katsotaan...petez kirjoitti:Tapaninpäivänä sulattelen vaimoa...ei kun kinkkua mökillä. Välipäivinä olisi mahdollista tulla mönkijään.uusikzh kirjoitti:Perinteisesti ollaan käyty enduroilla ajamassa Tapaninpäivänä kinkunsulatusajot. Onnistuisiko se myös mönkkäreillä? Olisiko innostusta?
Riihimäen Mönkijät Ry
Uudenmaan Mönkijät Ry
Riihimäen Mönkijät Ry
Uudenmaan Mönkijät Ry
Tapanin pv vois onnistua, onko reitti ilman kilpee?
-
- 6WD
- Mönkijä:: CotCot T3
Kyllähän sitä välipäivinä vois mennä ajaan, jos ei kovasti miinus lukemia. Oisko max.raja joku -12 ? Jos mennään RMRY.n uralle niin ajoajat vähän rajatummat (ti, ke ja to klo:10.00 - 20.00 ja la klo:10.00 - 16.00)
Tai jos menee rykäseen Valion pätkän niin snadisti enempi aika mahollisuuksia. Molemmat (varsinkin Valio) tarttiskin jo vähän "uran avausta." Entä jos varataan vähän enempi aikaa ja vedetään molemmat läpi. Mä hoidan kyrsät ja krillin mukaan, juomat jokainen itte.
Ilmoitelkaa petez ja uusikzh lähempänä ajankohtana mikä aika teille sopii. Mulle soppii välipäivinä millon vaan, paitsi ma 31pv kun työt kutsuu.
JV. tulee muistaakseni pyhänä pois poron selästä. Eli jos mennään vasta pyhänä, tai silloinkin, ni pääsis poron purija mukaan.
edit: Nii, vai sit tie ajoa?
Tai jos menee rykäseen Valion pätkän niin snadisti enempi aika mahollisuuksia. Molemmat (varsinkin Valio) tarttiskin jo vähän "uran avausta." Entä jos varataan vähän enempi aikaa ja vedetään molemmat läpi. Mä hoidan kyrsät ja krillin mukaan, juomat jokainen itte.
Ilmoitelkaa petez ja uusikzh lähempänä ajankohtana mikä aika teille sopii. Mulle soppii välipäivinä millon vaan, paitsi ma 31pv kun työt kutsuu.
JV. tulee muistaakseni pyhänä pois poron selästä. Eli jos mennään vasta pyhänä, tai silloinkin, ni pääsis poron purija mukaan.
Paajapekka
RMRY.
UMRY.
RMRY.
UMRY.
- uusikzh
- 2WD
- Viesti:
Tapanina meinasin sellaista ajelua joka sisältää niin tietä kuin metsääkin, että kilpi on tarpeen.
Riihimäen Mönkijät Ry
Uudenmaan Mönkijät Ry
Riihimäen Mönkijät Ry
Uudenmaan Mönkijät Ry
-
- 6WD
- Mönkijä:: CotCot T3
Kuulostaa hyvältä. Mukana tällä näkymin.
Paajapekka
RMRY.
UMRY.
RMRY.
UMRY.
Mulle passaa 28, 29 tai 30.12. Ajoalueen suhteen olen kaikkiruokainen, mieluiten kuitenkin offroad (bitumiteitä löytyy kotinurkistakin ja nastatkin on vielä ruuvaamatta renkuloihin)paajapekka kirjoitti:Kyllähän sitä välipäivinä vois mennä ajaan, jos ei kovasti miinus lukemia. Oisko max.raja joku -12 ? Jos mennään RMRY.n uralle niin ajoajat vähän rajatummat (ti, ke ja to klo:10.00 - 20.00 ja la klo:10.00 - 16.00)

Mönkkärit Ry, UMRY, Heinolan IIves kelkat & Pöljä Racing Team
- uusikzh
- 2WD
- Viesti:
Hyvää Joulua ja Vauhdikasta Vuotta 2013.
Riihimäen Mönkijät Ry
Uudenmaan Mönkijät Ry
Riihimäen Mönkijät Ry
Uudenmaan Mönkijät Ry