Sunnuntaina Vehoniemessä

Kerro missä olet tänään ajellut.
Jere itte
Tracks

Sunnuntaina Vehoniemessä

Viesti Kirjoittaja Jere itte »

Kävin eilen kaffella Vehoniemessä Automuseolla. Siellä on muuten perjantai-iltaisin motoristien yökaffet, putiikki menee kiinni kello 24.
Kävin eilen myös vähän siellä sun täällä pitkin kotokylää. Hymy laantui nukkumaan mennessä. :D
l Kipu on vain tunne l
Jere itte
Tracks

Tänään ajelin erästä mukavaa soratietä ees sun taas, ja poikkesin ihan soramontullakin ajamassa.

Hyppää muuten hienosti. :) Alkaa noi sladitkin sujumaan jo paremmin kun on hetken treenannut.
l Kipu on vain tunne l
maamies
4WD

Viesti Kirjoittaja maamies »

Missäs montulla ajelit? Et kai vaan mun kaverin rossiradalla ajanu [-X [-X
Jere itte
Tracks

maamies kirjoitti:Missäs montulla ajelit? Et kai vaan mun kaverin rossiradalla ajanu [-X [-X
Jos kaveris rossirata on siinä Onkkaalan ja Iltasmäen välissä, niin sitten. Se on kyllä ihan käytössä oleva sorakuoppa. :)
Onkos se kaveris rata missä? ajattelinpahan vain, että saiskos siellä joskus ihan luvan kanssa päästellä? Heitä vaikka PM:mää, jos et halua tietoa julkiseksi. =)
l Kipu on vain tunne l
maamies
4WD

Viesti Kirjoittaja maamies »

Ei se varmaa sit se ollu. Ei se kulemma mikään oikee rata oo, muutama hyppyri ja vähän reittiä jonkun montun pohjalla en tie tarkaan. Mä kysyin kans tota mönkkäri juttua mut ei lämmenny ajatukselle. Kuulemma tulee sitten yleinen ajopaikka jossa kaikki käy ajaan ja pilaa sen. Niin ja tää oli jossain vehoniemenharjulla
Vastaa Viestiin