No niin.Nyt tuli sit ajeltua tommottinen 30km pikkuteitä ja täytyy sanoa ,että on outoa tuo mönkijällä tiellä ajo.Oikein toivoi,että pysäyttäs poliisi nyt
Mukava ajella hiljaksiin sorateitä ja nautiskella maisemista.Jalankulkijoitten hymyilevät ilmeet vaan lisäsi ajomukavuutta kun punainen raketti viilettää auringon laskussa.On tämä mahtava.30v odotus on päättynyt.Nyt saa ajaa tielläkin.
Ps. Kyllä bombassa suorituskyky riittää ja kulkee hienosti
Viimeksi muokannut juniorijussi, 17 Touko 2006 21:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
juniorijussi kirjoitti:No ilman muuta.Onko tulijoita jo kuinka paljon ?
No hittolainen kun tosta rubiconista uupuu noi kilvet Enkä taida ehtiä edes autolla kun on vieraita tulossa mökille.
No sanot nyt vaan niille vieraille, että tyhjentävät paskahuussin astian sillävälin kun sinä käyt isännän oikeudella moikkaamassa kavereita. Tuot sitten samalla muutaman oluen ja paketin makkaraa, niin ei tartte nälkäisenä olla.
No ei vaan, on ne vieraat mökillä ihan mukavia, jos ne on ITSE sinne kutsunut. Tulet jos pääset. Ja jos tuut autolla, niin ei tartte kustantaa koko porukan kaffeja, omat vaan.
juniorijussi kirjoitti:No ilman muuta.Onko tulijoita jo kuinka paljon ?
No hittolainen kun tosta rubiconista uupuu noi kilvet Enkä taida ehtiä edes autolla kun on vieraita tulossa mökille.
No sanot nyt vaan niille vieraille, että tyhjentävät paskahuussin astian sillävälin kun sinä käyt isännän oikeudella moikkaamassa kavereita. Tuot sitten samalla muutaman oluen ja paketin makkaraa, niin ei tartte nälkäisenä olla.
No ei vaan, on ne vieraat mökillä ihan mukavia, jos ne on ITSE sinne kutsunut. Tulet jos pääset. Ja jos tuut autolla, niin ei tartte kustantaa koko porukan kaffeja, omat vaan.
Itse asiassa mulla vähän oma lehmä tässä ojassa. Pitää vähän tehdä mettätöitä, niin kutsuin ystäviä "vierailulle" maininnalla, olette tervetulleita kunhan tuotte Huskut mukana Ei taida ihan kehdata lähteä kaffettelemaan