Nurin meni

Kerro missä olet tänään ajellut.
Roosa999
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Mönkijä:: Honda
Viesti:

Nurin meni

Viesti Kirjoittaja Roosa999 »

Piti sitten käydä kokeilemassa rajoja. Montulla vähän turhan kovaa mutkaan ja Bearclaw tarttui korkealla jousituksella oikein kunnolla ja siitähän se lähti kaatumaan vasemman kautta ympäri. Äijä tantereeseen ja kone yhden voltin verran ja GPS telineeseen tukeutuen kyljelleen. GPS:n jäljet ja teline kappaleiksi ja vähän sinne tänne naarmuja lisää, mutta niitä oli ennestäänkin. Oppia pitäisi, että raaserit ja maaskokoneet on erikseen :oops:

Muutoin kaikki kunnossa ja homma jatkuu huomenissa kaupunkiajoilla.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Koheltaja
Koheltaja (r)
Mönkijä:: Kodiak T3b

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Onneksi ei sattunut pahemmin, on vielä tuoreessa muistissa omat nurin menot viime syksyltä. Se on tosiasia että aikansa kun ajaa niin jossain vaiheessa jotain sattuu, onneksi ei tällä kertaa kovin pahasti. Pääasia on että kuski on ehjä, muoveja saa kaupasta mutta kuskin varaosat onkin hiukan hankalampi juttu :wink:
Kylätason mönkijäkuski
waari
6WD
Mönkijä:: HONDA 24", 275 kg

Viesti Kirjoittaja waari »

mulla on jotenki sellanen tunne et toi roosan "vähän turhan kovaa" on erittäin eri asia kuin koheltajan "kovaa". nyt sut livenäkin tavanneena voin vaan kuvitella kun "ajetaan kovaa ja kohelletaan" :) onneks ei rosiemyman käyny pahemmin ja jopa koje on kunnossa noin niinku maanatai-ajoja ja ylänettä ajatellen. O:)
välittää.....
Koheltaja
Koheltaja (r)

waari kirjoitti:nyt sut livenäkin tavanneena voin vaan kuvitella kun "ajetaan kovaa ja kohelletaan" :)
Mitä sä tolla meinaat :lol:

Enhän mä viimeksi muuta kuin körötellyt ilman koheltamista. Mä en koskaan aja kovaa, mä olen turhan vanha ja hidas siihen hommaan :wink:
Kylätason mönkijäkuski
waari
6WD
Mönkijä:: HONDA 24", 275 kg

Viesti Kirjoittaja waari »

Koheltaja kirjoitti:
Mitä sä tolla meinaat :lol:
sun silmäkulmassas loisti sellanen lapsenomainen vekkuli ilme joka kertoi että "en usko ellen itse kokeile" :)
välittää.....
Koheltaja
Koheltaja (r)

Jep, se pieni pilke on enään toisessa silmäkulmassa, toisessa on silmäkulmassa komistaa arvet, piti kokeilla kun ei muuten usko :lol:
Kylätason mönkijäkuski
ATC
Koheltaja (r)
Mönkijä:: Maatalous traktori

Viesti Kirjoittaja ATC »

Roosa my friend, onneksi se mönkijällä kaatuminen ei ole vaarallista. Sodassa kaatuminen, sitten kyllä on vaarallista. :wink:
Meinasi omaankin tulla naarmu, kun ajoin niin läheltä risua, mutta onneksi ei osunut ja laite on edelleen naarmuton. Säikähdyksestäkin toivuin hyvin, eikä traumoja jäänyt. On tää vaan niin upeeta hommaa, tää ajelu. :wink:
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
juniorijussi
Tracks
Mönkijä:: Honda Foreman 500 Fe 2012
Viesti:

Viesti Kirjoittaja juniorijussi »

Suosittelen kaikille rallityyliin kaatopulloa mukaan jos sattuu enemmän harmittamaan :D

Pääasia on aina vehiclen kaaduttua ettei miestä satu :o
Linhai CUV 800 4x4 Perkins Diesel 2016
Honda Foreman 500 2012
Vastaa Viestiin