Tänään Tampereen linja-autoasemalle kurvas joku, tais olla kakspäällä. Ei nähny selvästi kun kattelin hotelli Ilveksen 17 kerroksen ikkunasta, ruokatunnin aikaan. ...ja laukontorilla ajeli eilen joku..
Kurvailin Hietsuun illalla ja siihen veti punainen mönkkäri parkkiin, kuski morjesti, menin juttusille ja kaveri sanoi olevansa Meksikosta ja tottunut ajamaan kotimaassa mönkkärillä ja nyt myös täällä, on duunissa täällä. Kerroin eilisestä sessiosta ja tästä Sammys ATV:stä, kaveri lupas tulla ens keralla mukaan.
Vanhalla Lempääläntiellä Peltolammin kohdalla klo n. 7.30 meni punainen joku Crossi tyyppinen vekotin Lempäälän päin. Ajajalla oli tummat asusteet.
Nostin händyä sinisestä transportterista
Don Padre kirjoitti:Tänään 17.45 nähty tl mönkijä Helsingin Töölössä, Nordenskiöldinkadun ja Topeliuksenkadun kulmassa jalkakäytävällä parkissa, olitko se sinä?
Minähän se.Meillä on yks putiikki siinä vieressä ja aina välillä tulee sielläkin piipahdettua.
tomros kirjoitti:Sunnuntaina 11.6 iltapäivällä bongattu Waari (ellen pahasti erehdy) Linkun ja hiekkakuorman kanssa pihatöissä.
ihan vähä vaan se oli mun naapurin-setä ku teki hiekka hommia mut linkku oli mun vierestä meni. asutko muuten täälläpäin? (p.siuntio) ja tänään tuli ilm. crab vastaan ku tulin töistä,lapa pystysä tietty. ite olin linkulla (niinku viim. 2 viikkoo )
Viime sunnuntaina havaittu 2 kpl 350 Raptoreita, pyörimässä Kaivarin parkkipaikalla josta suunta keskustaan pyörimään. Niin, tosin olin siellä itsekin Suiskalla Espoon keskustan, Pasilan ja Kaivopuiston väliä ajelemassa perjantaina ja sunnuntaina.
Don Padre kirjoitti:Tänään 17.45 nähty tl mönkijä Helsingin Töölössä, Nordenskiöldinkadun ja Topeliuksenkadun kulmassa jalkakäytävällä parkissa, olitko se sinä?
Minähän se.Meillä on yks putiikki siinä vieressä ja aina välillä tulee sielläkin piipahdettua.
Eli se mööbeliliike, jonka edessä menopelikin oli? Jos näin, niin upeita on kalusteet.
Tampereen Tesomalla meni pikkuinen mönkkäri kaks päällä..ja takana istuva istui vieläpä pärstä tulo suuntaan...
Repsikka vissii katteli minua ja pollea kun ajelin heidän takanaan..Foorumilaisiako ?
En kerinny pysähtyyn jutulle kun minulla oli kiire keskustaan..
Nyt on Mikkelissä monena päivänä pörrännyt ainakin 2 erilaista crossi tieliikenne peliä. Ei taida olla foorumin miehiä?
Samoin kuka lie kävi Bomballa K-Raudassa?
Myös Ristiinan tien varressa oli eilen Perjantaina joku työmaata katselemassa. Siinä ohitustyö maalla oli parkissa punainen maastomalli.
Olisko ollu Honda? En kerenny näkemään kun oli siellä vähän sivummassa tieltä.
Kehä III länsipäässä bongattu BRP 800 XT, kuskilla rossikypärä ja tumma ajopuku. Jos olisin ollut omalla Cafe Racerilla liikkeellä niin olisin kurvannut perään