Enduroooo kirjoitti:Tänään siinä vakavahnalla tuusulantiellä montunvastaisella puolella oli Musta Raptorin näköinen vehje.
Ja rekkaparkkiksella TGB mopomönkkäri.
Minä kuljin vanhaa tuusulantietä siinä viiden korvilla kömpijällä ja vastaan tuli joku jolla oli mönkijä kärryn päällä.
Pitkästä aikaa taas kotinurkissa ja heti bongasin kaksi mönkijää. Eka meni lauantaina puolenpäivän aikoihin Pirkkalan citymarketin ohitse emäntä kyydissä???, kun itse olin tankilla. Ja toinen tänään sunnuntaina 17-18 aikoihin Partola-keskuksen valoissa ja hiukka myöhemmin vielä Pereellä. (Itse yritin kovasti heilutella, mutta eipä sitä tuolla pimeässä näe) Mahtoiko TripleT olla tuo jälkimmäinen kun oli ainakin samantyyppistä vekotinta alla?
joo, minähän se olin. pitkästä aikaa tuli lunta niin piti ajella kahteenkin otteeseen sunnuntaina. olin tulossa kotio, toivio-sarankulma-multisilta seudulta, löyty sieltä sellasta mukavanlaista kapeeta pätkää.
en kyllä tosiaan huomannut..
Tänään Rovaniemellä Hullun lehmän Essolla siinä iltasella olikos se jotain pikkusen jälkeen klo 21.00 Can-am:n Outlander 800 kuskeineen. Kiitoksia että otit vastaan loput bensat mitä ei tankkiini mahtunut
Jere itte kirjoitti:Lukkomestari sano puhelimessa tänä aamuna nähneensä jonkun joka muistutti TripleT:tä.
muija käy sillä yleensä töissä ja kävi tuolloinkin. ei sen kyllä pitäis ulkonäöllisesti muistuttaa mua
uuno turhapuro leffassa kyllä oli, et muija rupee pitemmän päälle muistuttaan puolisoaan, oisko sit sama ilmiö?
Tultiin kotio Matkamessuilta vanhaa Hki-Lahti tietä nii kolme maasto mönkkäriä Keravan kieppeillä oisko ollu 2xPolle 1xSuzuki. Kilvet oli näkäjään unohtunu
Ihminen on kuin leipäpussi, sulkijasta näkee koska vanhenee.
Tänään bongattu keskellä metsää punainen 660Grizzly rankakärrin kanssa. Autoin herraa tekemään rankakuorman ja vastineeksi sain ajoluvan hänen mailleen, vaikka vähän isommallekkin porukalle.