Tänään joskus tuossa 17.00 aikaan meni vantaan bikeworldin ohi 350 raptori ja joku toinen crossi mönkkäri heti perään. Raptorista kuului lähtevän KIVA ääni mutta ei tuntunut kulkevan mihinkään Tais raptori mennä kehälle kun sieltä kuului aikamoinen pörinä, ja pitkään.
...jokutoinen mönkkäri Noh minä Raptorilla perässä Oli vaan niin sotkussa ettei ihan mustalta tainnut näyttää. Eli kummatkin 350 Raptoreja. Kaverilla vaan tuo gytr-putki. Itsekin jonkun hankin mutta hakusessa joku hiljaisempi. Löytyneekö?
Derbi MXU 250cc bongattu Oniminuksen ohjastamana rovaniemellä nelostiellä ... Aika pirun äkänen oli kaverilla vehje kun valoista lähettiin viivalta niin mun toyota jäi ku nalli kalliolle... ku derbi posotti eteen...
Ronen kirjoitti:...jokutoinen mönkkäri Noh minä Raptorilla perässä Oli vaan niin sotkussa ettei ihan mustalta tainnut näyttää. Eli kummatkin 350 Raptoreja. Kaverilla vaan tuo gytr-putki. Itsekin jonkun hankin mutta hakusessa joku hiljaisempi. Löytyneekö?
Mulla oli HMF:n slipari, ja siinä oli kyllä hyvät äänet.
xvillex kirjoitti:Derbi MXU 250cc bongattu Oniminuksen ohjastamana rovaniemellä nelostiellä ... Aika pirun äkänen oli kaverilla vehje kun valoista lähettiin viivalta niin mun toyota jäi ku nalli kalliolle... ku derbi posotti eteen...
xvillex kirjoitti:Derbi MXU 250cc bongattu Oniminuksen ohjastamana rovaniemellä nelostiellä ... Aika pirun äkänen oli kaverilla vehje kun valoista lähettiin viivalta niin mun toyota jäi ku nalli kalliolle... ku derbi posotti eteen...
Höpö höpö se mikään MXU ole
DXR osuu jo joten kuten kohdalleen
Miten olin muistelevinani sitten noin väärin.... jostain kai päähä pinttymä...
Jere itte kirjoitti:Ponkattu tänään yhdellä sorakuopalla Pälkänellä Kymcon 50cc mopomönkkäri kuljettajineen. Moikattiin ja vaihdettiin muutama sananen.
Sanoikko että "tää monttupahanen on liian pieni meille kahdelle,mä lähden"
Ei vais,siinä junnu katteli että tommonen paha-setä musta tulee isona.