No niin, tässäpä tämän iltaisista ajoistamme parit kuvat, menossa mukana siis Hiikeri & Hiltsi.
Häikänniemessä Hiltsi ehdotti että ajas jäitä pitkin ekana, niin kyllä hän tulee perässä...Jätin ehdotuksen sikseen koska olen huono lottoamaankin:

Vielä kieltäydyttyäni mumisi jostain että saathan sä tosta laiturilta hyvät alkuvauhdit.
Lehmosta 1km pohjoiseen, vähän ennen levähdyspaikkoja vasemman harjun päällä, tossa alla menee siis Kajaanintie(Huom:On vielä Derbin oik.puol.peili ehjä):
Tullessa pitkin jaamankangasta häikänniemestä, oli aika kuraista kuten seuraavista kuvista näkyy:
Hiltsikin tuli jo mönkkäri ajajien kastiin illan myötä, eli katon kautta ajajiin, peili poikki p*l*un päreiksi, suurimmat vammat sielussa. Oli mäki liian jyrkkä ja taaksepäin katon kautta!
Btw, oltiin just lähdössä ajelemaan, olisko sittenkin ollut joskus hieman ilta 19 jälkeen...ajelin tosta Lehmon kaupan vierestä ensi tankille, oli Ex-Lehdokin(nykyäänhän se on joku S-Market) pihalla joku mönkkäristi juttelemassa jollekkin, moikkasin mönkkäristille ja pari minsaa myöhemmin tuli Hiltsi mua etsimään, mutta olikin huomannut etten minä ollutkaan se Lehdokilla olija ja tuli Huoltsikalle myös.
Lyötiin tankit täyteen ja polteltiin röökit ja oltiin Lehdokille tulossa moikkaamaan "sitä-tuntematonta" mönkkäristiä että olisko lähtenyt meidän mukaan ajelemaan, mutta eipä ollut hän enää tossa kaupan pihassa...
No, ehkä myöhemmin sit törmäillään...
Btw2, oli muuten Jamiksella aikasta paljon noita Solttu-poikia majoittuneena sinne sun tänne, linnuntietä varmaan alle 1km päästä Kajiksesta oli ekat teltat ja kipinät..

Myös aggregaatti jytisi yön pimeydessä pojjiilla...
Loppupeleissä illan ajoista, reilu 60km tuli mittareihin ja hauskaa oli taaskin, mitä nyt yhden peili damagen näinkin.