Joensuun ympäristön mönkkäristit

Kerro missä olet tänään ajellut.
tempputomi
6WD

Viesti Kirjoittaja tempputomi »

vai ei ole rajoitettu nopeuksia mönkiöille... hyvä niin...
ei toi jammu mikään erikoinen kiihtymään ole!? vaikka hiikeri sitä niin ylistää!!!

olen testannut semmoista kun olin osto aikeissa!
400 dvx:ssä löytyy jo ihan eritavalla paukkua! harmi jottei ollut rahaa vielä niin paljon sijoittaa :cry:

joten päädyin 4rockiin...
hinta niin paljon pienempi ja niin peini tehoero, eli en suostunut 4000e maksamaan pikku lisäväännöstä.... :wink:

se joka ei suoralla pärjää ajaa mutkat kovempaa!!! :lol: :twisted: :wink:
Hiikeri
6WD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hiikeri »

No en mä tota niin ole ylistänyt tietääkseni, mutta ekaksi ajopeliksi ihan sopiva, mulle aikakin.
400DVX olis kyllä namu, siinä onkin jo nestekone yms.. joka antaa lisäpotkua.
Hinta vaan aivan liian iso mun budjettiin, vajaa 13k€ mönkkäristä, ei näillä tuloilla.
Nykyinenkin tuli ostettua jo kipurajoilla ollen.

Tuli just heitettyä tollainen sadeillan lenkki Lehmo-Kontiolahti-Uurosta parisen kilsaa Enoon päin-Metsiköissä ajelua-Lehmo, mittariin ilmestyi lisää ~40-50km. Hyvin meni vaatteet taas kuraan kun tuli käytyä rällyyttelemässä tuolla metsäauto teilläkin. Mukana meiningeissä oli naapurini Hiltsi omallaan.

Raptori meinasi intoutuakin kun Uuron Shelliltä lähdettäessä etukumit kävivät ilmassa kun kiivasti survoin 1:ltä > 2:lle, vaikka 3 piikkiä harvempi eturatas on ja märkä asfaltti alla.

Nyt kummiskin pitää lämmitellä sisuskaluja Courriere X.O.:n voimin. :wink:
pate
Noppeli

Viesti Kirjoittaja pate »

Tempputomi puhut ASIAA!!! :lol:
tempputomi
6WD

mielettömät mutarallit la-su honkalampi-onttolan välissä...

kahvikuppiakaan ei enää jaksa pitää kädessä, muillekin tiedoksi että rupeaa lumi häviämään noilta kangas teiltä!!!! :D :D :D
pate
Noppeli

Keneltä puuttuu rek.kilpi ZY-36.... Otin talteen. Löyty jaamikselta
Hiikeri
6WD
Viesti:

pate kirjoitti:Keneltä puuttuu rek.kilpi ZY-36.... Otin talteen. Löyty jaamikselta
Se on ton mun naapurin Derbin kilpi! Soitanpa heti sille ja kerron asian että se on löytynyt minkä joskus helmikuussa hävitti kun oltiin ajelemassa! :)

Eli saat varmasti kohta priva viestiä tolta naapuriltani, joka liikkuu täällä foorumilla nickillä Hiltsi.

Oltiin just ajelemassa reippaat 4h, kuvia laitan heti kohta lisää kun saan pienennettyä ne, tultiin pihaan 30min sitten ja lähdettiin ajelemaan joskus 18 aikoihin.
Hiikeri
6WD
Viesti:

No niin, tässäpä tämän iltaisista ajoistamme parit kuvat, menossa mukana siis Hiikeri & Hiltsi.

Häikänniemessä Hiltsi ehdotti että ajas jäitä pitkin ekana, niin kyllä hän tulee perässä...Jätin ehdotuksen sikseen koska olen huono lottoamaankin:
Kuva
Vielä kieltäydyttyäni mumisi jostain että saathan sä tosta laiturilta hyvät alkuvauhdit. :o

Lehmosta 1km pohjoiseen, vähän ennen levähdyspaikkoja vasemman harjun päällä, tossa alla menee siis Kajaanintie(Huom:On vielä Derbin oik.puol.peili ehjä):
Kuva

Tullessa pitkin jaamankangasta häikänniemestä, oli aika kuraista kuten seuraavista kuvista näkyy:
Kuva

Kuva

Kuva

Hiltsikin tuli jo mönkkäri ajajien kastiin illan myötä, eli katon kautta ajajiin, peili poikki p*l*un päreiksi, suurimmat vammat sielussa. Oli mäki liian jyrkkä ja taaksepäin katon kautta! :(
Kuva

Btw, oltiin just lähdössä ajelemaan, olisko sittenkin ollut joskus hieman ilta 19 jälkeen...ajelin tosta Lehmon kaupan vierestä ensi tankille, oli Ex-Lehdokin(nykyäänhän se on joku S-Market) pihalla joku mönkkäristi juttelemassa jollekkin, moikkasin mönkkäristille ja pari minsaa myöhemmin tuli Hiltsi mua etsimään, mutta olikin huomannut etten minä ollutkaan se Lehdokilla olija ja tuli Huoltsikalle myös.
Lyötiin tankit täyteen ja polteltiin röökit ja oltiin Lehdokille tulossa moikkaamaan "sitä-tuntematonta" mönkkäristiä että olisko lähtenyt meidän mukaan ajelemaan, mutta eipä ollut hän enää tossa kaupan pihassa...

No, ehkä myöhemmin sit törmäillään...

Btw2, oli muuten Jamiksella aikasta paljon noita Solttu-poikia majoittuneena sinne sun tänne, linnuntietä varmaan alle 1km päästä Kajiksesta oli ekat teltat ja kipinät.. :D
Myös aggregaatti jytisi yön pimeydessä pojjiilla...

Loppupeleissä illan ajoista, reilu 60km tuli mittareihin ja hauskaa oli taaskin, mitä nyt yhden peili damagen näinkin. :wink:
Hiikeri
6WD
Viesti:

Äskeiset illan otokset kännykällä kuraisesta ajopelistä, kurat jo lähes kuivuneet:
Kuva

Kuva

No, maastoajoneuvojahan nämä ovat. :twisted:
tempputomi
6WD

juu toi mäki on halvatun kiva ajella edestakas...

viime kesänä tahkottiin sitä kx:llä edestakas, kohtuu jyrkkä on!!!! :lol:
pate
Noppeli

Hiikeri. Tuntematon mönkkäristi olin minä. Eli Pate P......
Jonska
6WD
Mönkijä:: No quad
Paikkakunta: Kouvola, Inkeroinen ja Helsinki Skype: Jonska tai Jouni Lyyra

Viesti Kirjoittaja Jonska »

tomitemppu !

nyt on cpi pois huollosta. Melkee rupes v....taan ku menin pajalle tänään kyselemään, kun asentaja sano et pitää kytkinpaketti uusia, menee noin kuukausi kun tehtaalta tulee. Artolle sitte sanoin et lähettää romun takas moposportille, kun ei oo oikein ilon päivää näyttäny. Ei mokoma uskonu vaan lähti kokeilee ite. Ja mökötin pirulainen toimi paremmin ku uutena. Kytkin eirrottaa ja vaihteet naksahtelee kohilleen ja pakkikin toimii.

Nyt sitte vaan kovaa ajoa, vaikka oliki nuo mehtätiet aika pehmeet, kun äsken ajoin kotiin.

Pirautellaan puolin ja toisin kun ois mahdollista lähtee lenkille :D
Hiikeri
6WD
Viesti:

pate kirjoitti:Hiikeri. Tuntematon mönkkäristi olin minä. Eli Pate P......
Ok, mualima on pien. 8)
Mikäs peli sulla on alla kun ei oikein näkynyt sinne liikenneympyrään asti?
Jonska
6WD
Mönkijä:: No quad
Paikkakunta: Kouvola, Inkeroinen ja Helsinki Skype: Jonska tai Jouni Lyyra

Viesti Kirjoittaja Jonska »

Hellou kaikki topicin alaiset!

Oisko ideaa järjestää kokoontumisajot/ ilta-ajelut. Tulis naamat tutuiks ja muutenkin kivempi porukassa ajella.
Sitte ajan myötä vois kehitellä jotain ajotapahtumaa tänne susirajallekin.
Kokoontua vois vaikka Joensuussa esim. nesteellä josta lähtis sitte jonnekin päin ajelee :P
tempputomi
6WD

terves...

ei mikään paskempi idea toi kokoontumis ajatus!!!

meiltä lähtis heti kaks paikalle!!! 250 4rock ja 400dvx :twisted: :twisted:
pate
Noppeli

Samanlainen derbi kun hiltsillä.
Vastaa Viestiin