Joensuun ympäristön mönkkäristit
Kokoontumisajo viikonloppuna
pannaanko kokoontumisajo pystyyn ensi viikonloppuna? Voitaisiin käydä myös saunassa jos jotain kiinnostaa (sauna on mulossa, reijolan takana). 

- tempputomi
- 6WD
-
- 4WD
- Mönkijä:: "Agent Orange"
ja taas en pääse, PRKL
Tosin syynä on se että huomenna pistetään dinli kärriin ja ajellaan pohjanmaalle kattelemaan paikallisia polkuja...
Tosin syynä on se että huomenna pistetään dinli kärriin ja ajellaan pohjanmaalle kattelemaan paikallisia polkuja...

Mitäs kaikkee ne muuten tekee ekassa(?) huollossa? Meinasin omaani hoitaa öljynvaihdot itse... tai itseasiassa vaihdoin jo kertaalleen heti parinsadan km jälkeen suodattimen ja öljyt. Venttiilien välysten säätö vois olla syytä tarkistaa jossain välissä, vaikka se venttiilikoneiston meteli onkin nyt hiljentynyt......huollossa kerennyt dillen käyttää niin sit...
- tempputomi
- 6WD
-
- 4WD
- Mönkijä:: "Agent Orange"
meinaatko sitä rautaa mikä on jalkatapin takana olevan mustan muovin runkona? ja vissiin on jostain kohdin poikki... 
Mainaatko oikeesti että niillä on varaosia? mulle on tulossa toinen takavilkku ja jalkajarrun jarruvalokytkin, vissiin kuukausi sitten on tilattu. M. Leppäsen mukaan minun ois pitäny viedä vehje outokumpuun oottelemaan osia...
Kerroin kuitenkin tarkasti mitkä osat on rikki niin vänkäämisen jälkeen onnistui (vai onnistuiko sittenkään..) Meinasivat jos vilkusta on polttimo palanut
on kuitenkin led-malliset... Meni jo viikkoja sitten hermo ja ostin jo uudet vilkut ja pistin ne taakse, vanhat etuvilkut kaveri korjasi ja ne on nyt edessä iskarin yläpään tasolla. Peilit on nyt vähän sirommat ja tukevammat. Jos edes jarruvalokytkimen saisi. En tosiaan laskenut mitään takuun varaan kun tuon ostin, on sen verran kakkaa kuullut ElämysCenterin toiminnasta, ja sitähän tuo on hyvin pitkälti ollu.

Mainaatko oikeesti että niillä on varaosia? mulle on tulossa toinen takavilkku ja jalkajarrun jarruvalokytkin, vissiin kuukausi sitten on tilattu. M. Leppäsen mukaan minun ois pitäny viedä vehje outokumpuun oottelemaan osia...

- tempputomi
- 6WD
itse kanssa kuullut/kokenut samaa elämyscentteristä!
kyllä se rauta sieltä tulee jossain vaiheessa?!?
leppäsessä asioidessa on osattava toimia oikein, vinkkinä älä lähde pois ennen kuin tilaus on lähtenyt eteen päin!!!
tilaukset ja muut asioinnit kannattaa hoitaa outokummussa mikan kanssa ja joensuussa tonin!!!
tonilla homma hoituu yleensä kohtuu nopeasti!
nämä joensuun "mopo"kaupat ovat ruvenneet vetämään aika isoa alamäkeä (jönnit ja motornaumanen eritoten) taitaa niille nykyään riittää että uutta vain menee kaupaksi.
joki kone taitaa nykyään nostaa "pisteitään" yhden hyvän myyjän perusteella (niko) sillä hommat hoituu aina oli edustus mikävain!!!

kyllä se rauta sieltä tulee jossain vaiheessa?!?

leppäsessä asioidessa on osattava toimia oikein, vinkkinä älä lähde pois ennen kuin tilaus on lähtenyt eteen päin!!!
tilaukset ja muut asioinnit kannattaa hoitaa outokummussa mikan kanssa ja joensuussa tonin!!!
tonilla homma hoituu yleensä kohtuu nopeasti!
nämä joensuun "mopo"kaupat ovat ruvenneet vetämään aika isoa alamäkeä (jönnit ja motornaumanen eritoten) taitaa niille nykyään riittää että uutta vain menee kaupaksi.
joki kone taitaa nykyään nostaa "pisteitään" yhden hyvän myyjän perusteella (niko) sillä hommat hoituu aina oli edustus mikävain!!!
- Jonska
- 6WD
- Mönkijä:: No quad
- Paikkakunta: Kouvola, Inkeroinen ja Helsinki Skype: Jonska tai Jouni Lyyra
Just ku luulin että "arto" ois parantunut ylimielisyydestä ni sain huomata, että väärässä olen. Oisin ruvennu oikeesti kauppaa hieromaan siitä Hyosung rapierista, mutta kun erehdyin herralle mainitsemaan, että sain Elcatilta maahantuoja) tarjouksen siitä, ni hääpä tokas, "no sitte mie en tilaa sieltä mitään".tempputomi kirjoitti:
Onhan tuo kyllä maahantuojalta pikkusen v-mäisesti tehty, oishan hyö voinu välittää tarjouspyynnön lähimmälle jälleenmyyjälle.
Jokikoneella tosiaan Nikon kanssa pytyy kaupat tekemään, jos sattuu olemaan paikalla. Jos ei ni sit on turha jäädä paikalle, minkäänlaista palvelua ei saa.
Tänäänkin kävin Jokikoneella kattelemassa ja aikaa tappamassa, ihan rauhassa sain katella. Ois muuten halpoja crossihousuja, Sinisalon Tech-mallistoa, olikohan 49 euroa, kokoja rajoitetusti. Pihaan ajoi musta 350 raptori, eikä ollu hiikeri, joku muu.
Pienkoneella on kans ihan mukava henkilökunta, mutta tavaraa ei ole osattu laittaa esille tai sitte sitä ei aina ole.

Huomenna aamupäivällä vois käydä "aamulenkillä", klo 15 töihin.