Riihimäen,Hyvinkään ja-lähiympäristön mönkijät

Kerro missä olet tänään ajellut.
Killaah
6WD
Mönkijä:: -

Re: Riihimäen,Hyvinkään ja-lähiympäristön mönkijät

Viesti Kirjoittaja Killaah »

nakupää kirjoitti:Jaahas, HONDA kunnossa. Pääseekö kukaan tulevalla viikolla alkaen noin klo 15 :?: Suoraan töistä mielelläni tulisin, jäisi edestakaisin ajo pois, noin 70km ja olisi kauemmin valoisaa ajoaikaa. Kaikki päivät käy kun on akalla lomaviikko, parhaat ti, to ja pe. :?: :?: :?:
Tiistai illasta en tiedä viel. Ke ja pe natsaa mulle. To on kouluilta, mut aamupäivästä onnistuis.
Mites paajapekka, oletko karttaa saanu sähköisessä muodossa viel?
nakupää
6WD

Viesti Kirjoittaja nakupää »

Mä meen huomenna, ti noin klo15. Mikäs siellä nyt on pahimmassa jamassa, mihinkä olisi tarpeellisinta tehdä jälkee? Karttahan mulla on.
mane-68
6WD
Mönkijä:: honta trx400 fa

Viesti Kirjoittaja mane-68 »

valion lenkistä en tiiä mitään mutta toi kartan mukaan neloseks merkattu pätkä on ny tehty niin ku on pyydetty tekemään :)
entiset laitteet suzuki 450 lt-r honda rinco 650 rene 800XR
http://www.ipefix.fi/
http://kuvablogi.com/blog/19783/
http://marko68.kuvat.fi/
nakupää
6WD

Viesti Kirjoittaja nakupää »

No muut herrat, mikä on tarve valion pätkälle? Alkuahan hinkattiin silloin kun mun tanko katkesi, mutta mites maalipää? hä
Killaah
6WD

Paajapekan kanssa juttelin viimeviikolla, totesi että valion pätkä tarvii puolivälistä maaliinpäin uraa. Ja siitä sitä tarkennettua karttaa kyselin, sellainen kun on kuulemma olemassa.
Tarkempaa mulla ei ole tiedossa, vaikka kyl me se puhelimmessa keskusteltiin et mistä mihin. En vaan muista niin tarkkaan et uskaltaisin mitään kommentoida :x
Huomen ei kyl ehdi, keskiviikolle on kaveri edelleen hakusessa...
j.v
6WD
Mönkijä:: RZR 900 EUT

Viesti Kirjoittaja j.v »

no niin reissusta kotiuduttu ja mökö saatu huollosta eli keskiviikkona olis tarkoitus mennä valiolle n.17.30 jälkeen ,KZH tulossa näillä näkymin kanssa. jos jolla kulla on tietoo siitä loppupään pätkästä niin tänne vois kommentoida niin tiedettäis mitä keskiviikkona touhutaan :roll:
Riihimäen Mönkijät ry , UMRY.
paajapekka
6WD
Mönkijä:: CotCot T3

Viesti Kirjoittaja paajapekka »

Killaah kirjoitti:Paajapekan kanssa juttelin viimeviikolla, totesi että valion pätkä tarvii puolivälistä maaliinpäin uraa. Ja siitä sitä tarkennettua karttaa kyselin, sellainen kun on kuulemma olemassa.
Tarkempaa mulla ei ole tiedossa, vaikka kyl me se puhelimmessa keskusteltiin et mistä mihin. En vaan muista niin tarkkaan et uskaltaisin mitään kommentoida :x
Huomen ei kyl ehdi, keskiviikolle on kaveri edelleen hakusessa...
Moro
Tarkempia karttoja oon kysyny. Karttoja joissa siis yksipätkä per A4 paperi. Eipä niitä ole mulle tullut vielä. Lähetän vielä kartta pyynnön tän viestin jälkeen. Laitan heti ne jakoon kun mulle ilmestyy.
Mun on vähän kans paha ottaa kantaa missä olisi hyvä vielä ajaa mököillä kun en ole päässyt itte ajaa metriäkään reittiä läpi. Melkeimpä te ketä siellä ootte jauhanu mennä niin ootte parhaat päättämään missä kannattaa ajaa.
Viimeksi muokannut paajapekka, 06 Maalis 2010 22:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Paajapekka
RMRY.
UMRY.
Oku
6WD
Mönkijä:: Jalkamies

Viesti Kirjoittaja Oku »

Kilaah, jos meet yksin niin turha edes yrittää avata uutta reittiä vakiopyörillä. Kannattaa melkein mennä avaamaan valiolta se jo tehty osuus.
Me oltiin sunnuntaina 6 mönkkärin voimin avaamassa 3-4 kilometrin osuutta ja aikaa paloi yli 4 tuntia.
paajapekka
6WD

Karrtoja on mulle luvattu huomisaamuna viimeistään. Laitan heti jakoon kun niitä saan.
Oon ymmärtäny että varmaan sinne Valion loppu puoliskolle kannattaa mennä ajamaan. Tosin teillä se paras tieto tilanteesta edelleen on.
Laitan tänne viestiä kun olen kartat lähettäny. Jos joku jää ilman niin informoikaa mua.
Paajapekka
RMRY.
UMRY.
Killaah
6WD

Oku kirjoitti:Kilaah, jos meet yksin niin turha edes yrittää avata uutta reittiä vakiopyörillä. Kannattaa melkein mennä avaamaan valiolta se jo tehty osuus.
Me oltiin sunnuntaina 6 mönkkärin voimin avaamassa 3-4 kilometrin osuutta ja aikaa paloi yli 4 tuntia.
Just olin tossa makotzun luona piipahtamassa, metri ja kiinni oli niin että pysyi :? Et joo ihan turha on yksin mennä, toisekseen eipä mulla ole sitä liiviäkään...
Ja paajapekan viestiin tarkennuksena, maali ja lähtö on eripäin kun mulla olevassa kartassa. Eli se loppupätkä on se mitä on jo avattu, sinne vaan taistelemaan lisää =D>
Oku
6WD

Viesti Kirjoittaja Oku »

Paajapekka, kysäseppä onko meillä joku palaveri ennen kisapäivää. Ois hyvä tietää ajoissa, ettei oo kukaan keksiny mun pään menoks jotain muuta :Hangman:
janieva
4WD
Mönkijä:: 850 XP

Viesti Kirjoittaja janieva »

Oku kirjoitti:Paajapekka, kysäseppä onko meillä joku palaveri ennen kisapäivää. Ois hyvä tietää ajoissa, ettei oo kukaan keksiny mun pään menoks jotain muuta :Hangman:
tai olis mukava saada vaikka tänne toiminta ohjeet ja tehtävät ettei jää kellekkään epäselväks, :roll:
ja pistetä pätkää poikki ku se tuntus niin mukavalta aiheuttaa pientä hämminkiä.. :badgrin:
pinolahti
Noppeli
Mönkijä:: Renegade 800

Viesti Kirjoittaja pinolahti »

pakkasta luvassa päivälle ja kunnon yöpakkasia, mikä mahtaa olla Joki-EK:n kunto? onko ne ajot ohi jo....
Oku
6WD

Viesti Kirjoittaja Oku »

Ei taida olla joki ek auki, eikä taida saadakkaan auki ilman rohkeeta traktorii lingon kanssa.
paajapekka
6WD

Oku kirjoitti:Paajapekka, kysäseppä onko meillä joku palaveri ennen kisapäivää. Ois hyvä tietää ajoissa, ettei oo kukaan keksiny mun pään menoks jotain muuta :Hangman:
Kartat lähetin juuri mielestäni kaikille. Jälleen saattaa ilmestyä useita viestejä. Yksi s-postiosoite oli mulla väärä. Se herjasi joka kerta kun lähetin. Mutta eiköhän nuo nyt kuitenkin lähtenyt. Eipä niistä taida paljoo olla hyötyä. Vähän outoa ettei ole antaa kunnon karttoja. Se nimi lista on Nurdlingin tekemä siellä ABC.n palaverissa. Se ymmärtääkseni on samalla paikkajako, pois lukien ne jotka ovat estyneet kisapäivinä osallistumaan mököhommiin (JL ja JV)
Palaveri on luvattu pitää. Täytyypi alkaa sitäkin kyselemään, ettei tosiaan jää viime tippaan.
Jos joku ei saanut karttaa niin otappa yhteyttä.
Paajapekka
RMRY.
UMRY.
Vastaa Viestiin