Tampere ja lähikunnat
- jesi
- Tracks
- Mönkijä:: Pari Dinliä ollut :(
Re: Tampere ja lähikunnat
Pari metriä vulkanoituvaa teippiä päälle ja vetoja taas nindendolla?
Jaja, Jeni & Janne & mä+tomik rehvataan kumpulan siwalla @ 0945 ja siitä shellin baaria kohti.
Jaja, Jeni & Janne & mä+tomik rehvataan kumpulan siwalla @ 0945 ja siitä shellin baaria kohti.
/ Jere Siirilä
/ Myyty: 2x Dinli DL-904
Ei taida sellasta teippiä mistään taikoa huomiseksi ja se imukaula on poikki..meneeköhän tohon Crossin (tai 250CC 30mm) imukaula? pitänee mittailla.
Voin tulla heilutteleen Aitolahdentien varteen (varrella kun asun) 

saisiko sillä kaasarin kiinni jos imukaulasta on koko kaulus poikki??
Jeesusteippi pelastaa? :shockProffa kirjoitti:Proffa pääsisi kyllä, mutta nintendo ei ole yhteistyökykyinen
edittiä se onki jesi joka pelastaa.
- jesi
- Tracks
- Mönkijä:: Pari Dinliä ollut :(
Emmää näkemättä osaa sanoa saako sitä parsittua, kuva ois jees.
/ Jere Siirilä
Ei sitä saa. testasin juuri jeesuksella ja kun kaulus puuttuu melkein kokonaan niin tärinä repii irti
Ostan siis uuden kaulan ja taas on nintendo kuosissa..löytäisi vaan sopivan

Ostan siis uuden kaulan ja taas on nintendo kuosissa..löytäisi vaan sopivan

- nikob
- Tracks
- Mönkijä:: Dinli dmx 450 nitrogen edition
Onpas teillä komian kokoinen porukka kasassa. Itse täytyy siis jättää väliin. Valmistujaisjuhliin pitää mennä päivällä. Joka syökin sitten ajan. Ja kerran aamulla jo lähtö olisi tuonne. Kelikin taitaa olla teillä huomenna kohdallaan!
Pitäis itse saada aikaseksi katukumit käydä vanteelle laittaan. Niin olis mukavempi kesäkelillä ajella.
Pitäis itse saada aikaseksi katukumit käydä vanteelle laittaan. Niin olis mukavempi kesäkelillä ajella.
Crossi Dille
Ex. Arctic Cat XC450i
Ex. Trapper 350-R
Ex. Arctic Cat XC450i
Ex. Trapper 350-R
Kiitosta vaan kaikille reissulaisille, oli oikein mukava reissu! Aloittelijalla tosin takapuoli anelee armoa tällä hetkellä
Proffakin oli oikein hyvä tarakkakaveri, ei ees löydetty ojanpohjalle vaikka Vatasella meinaskin lähtee Dille heittään perää ja vähän puskemaan soratiellä
Jonkun olis varmaan tarvinnu ikuistaa mun kalpea naamani ekan soratiepätkän jälkeen

Proffakin oli oikein hyvä tarakkakaveri, ei ees löydetty ojanpohjalle vaikka Vatasella meinaskin lähtee Dille heittään perää ja vähän puskemaan soratiellä

kiitokset tosiaan kaikille ja erityiskiitokset Jenille kyydistä ja siitä, että sain tyypata Dinlin
Reissu oli kiva ja keli passeli..seurasta puhumattakaan. Nämä täytyy kyllä ottaa tavaksi!!

Reissu oli kiva ja keli passeli..seurasta puhumattakaan. Nämä täytyy kyllä ottaa tavaksi!!
Nehän on niitä "parhaita kokemuksia"Jeni kirjoitti:Jonkun olis varmaan tarvinnu ikuistaa mun kalpea naamani ekan soratiepätkän jälkeen![]()

Mutta kumpaakohan pelotti enemmän ne ekat sorat? 

Ethän sää pelänny ku vähänProffa kirjoitti:Mutta kumpaakohan pelotti enemmän ne ekat sorat?