Kukahan se hurjasteli eilen 30.6 Kuopion keskustassa mustalla mönkijällä? Hyvin kuulu missäpäin Kuopiota kuski oli menossa. Olin koiria käyttämässä, niin tuli kiire kotiin kun luulin jonkun pöllineen mun mönkijän
Taitaa Kuopion mönkijätilanne olla aika heikko. Olen nähny tuon lisäksi valkoisen Maxxerin ja jonkun valkoisen tontissa olevan kiinan crossimönkijän.
Muutaman kerran jonkun punaisen crossi pelin bongannut, taitaa olla joku kiinalainen. Vähän niitä näkyy kyllä.. Kilpipeli vois olla itsellekkin kiva joskus kyllä
Bulldog kirjoitti:Kovin on Kuopion alueella hiljaista. Noviisi mönkijäkuski ilmoittautuu. Muutama päivä vasta -07 Dinli 450:lla liikkunut (tl).
Jospa sitä lähipäivinä pääsisi tarkemmin omaan talliin tarkastelemaan että millainen mylly sitä on tullutkaan hommattua.
Muutaman ajokerran jälkeen voi vain sanoa että on huisa peli ajaa
Kuopion tl-kuskeja löytyykö?
Pari viikkoo kuopion teitä lasketellu menee smc wildcatillä hymyissä suin
muuten kivaahan tuo on mut omassa korean pelissä ajo-ominaisuudet aivan kauheet tiellä ajaissa ja sit rajotin hakkaa jo 85km/h. pitäs opetella säätää noi renkaat osottamaan oikeeseen suuntaan ekaks.
Tänään saattaapi illalla nähdä minut tuolla 500 Pollen traktorilla jossain päin Kuopijoo. Liikun 4 mopoilijan kanssa, että jos joku vastaan ajaa niin kättä pystyyn vaan