Bongaa mönkkäri

Kerro missä olet tänään ajellut.
kukkumyy
Tracks

Viesti Kirjoittaja kukkumyy »

Tänään joku ajeli n. klo 11-12 5-tien varressa, Lusi ja Koitti tien risteyksessä ilman kypärää. Kääntyi siis Lusi, Koitti risteyksestä pois valtatieltä.
En kerenny näkeä mikä vehje oli.
Eikka
4WD

Viesti Kirjoittaja Eikka »

TEEHOO1 kirjoitti:Mä näin kans tänään vai oliko se eilen semmosen punasen siis sinisen Hondan Polariksen tarroilla.Se oli siinä Hangon ja Tampereen välissä olevalla tienpätkällä,tuli just Esson meinaan siis Shellin takaa peräkärryssä missä oli kilvet siis kärryssä,mut ne oli kumminkin mönkijän kilvet. :lol: :lol: :lol: :shock: :shock: :shock:
offia, mutta oliko se työtön,karvanaamainen,parraton mies joka oli matkalla umpinaisella avoautolla pyöreän talon nurkan taakse töihin?
kas siinäpä tenkkapoota..
Koheltaja
Koheltaja (r)
Mönkijä:: Kodiak T3b

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Se oli just se sama hemmo, tykkää tilata nakarilta onton makkaran ilman kuoria :wink:
Kylätason mönkijäkuski
Puuhis
6WD
Mönkijä:: CFmoto Cforce 850 Grey Edition

Viesti Kirjoittaja Puuhis »

Kokkolassa trullevintiellä bongattu vihreä maastomönkkäri, tarkemmin en kerenny näkeen, mahdollisesti arctic cat :D
OH3GNY
4WD

Viesti Kirjoittaja OH3GNY »

Sunnuntaina iltapäivällä Tampereen keskustasta-->Pispalaan ajoi pienehkö sininen TL mönkkäri.Olin itsekkin Pollella liikkeellä ja ajoin melkein hänen takanaan mutta kuski ei tainnu huomata minua.. 8)

Pikku sininen pääsi minulta karkuun liikennevaloissa ja en nähny sen jälkeen sitä enää.
Hetken päästä poliisi äkkäs minut ja otti lennosta tiensivuun.
Olivat saaneet ilmoituksen että joku "kaahaa" ja aiheuttaa "yleistä paheksuntaa" mönkkärillä.Hetken turina tuokion ja papereiden tsekkauksen jälkeen uskoivat että en se minä ollu joka aiheutti "paheksuntaa" ja olivat poliisit muutenkin erittäin asiallisia (Pollesta uupuu molemmat peilit ja Kendan BC renkaistakin oli "vähän" huomauttamista ja yksi vetoliina peittää takarekisterikilven ja vähän muutakin) :wink:

En missään nimessä tarkoita että se "pieni sininen TL mönkkäri" olisi se kaahaaja,mutta hassu yhteen sattuma.

n.6000km maantietä ja nyt Poliisi pysäytti ekan kerran,ihan hyvä että pysäyttelee.

Turvallista matkaa Poliisit toivotteli.. :lol:
Sussu74Ooo
2WD

Viesti Kirjoittaja Sussu74Ooo »

Jos joku sattui bongaamaan viikonloppuna Oulussa moottoritiellä Predatorin, se olin minä. 8) Ja mitä kenenkään ei tarvinnut nähdä, oli se, kun loppumatka meni narun päässä auton perässä :oops: :oops: Kävi vaan jotenkin niinkin outo homma, että loppui bensa :( Ja se kun piti olla niin tyylikästä ja räyheetä menoa :D
-tä? vai mikähän se oli...
tomppa224
Noppeli

Kyllä mönkkärit kulkee

Viesti Kirjoittaja tomppa224 »

Se vähän riippuu mikä mökkäri kyseessä mut hyvin kulkee 8)
dEnA
4WD
Mönkijä:: Raptor
Viesti:

Viesti Kirjoittaja dEnA »

Tänään bongattu porvoossa esoolla(? vai mikä nyt on tossa mäkkärin vierellä?) 3 tl mönkijää.. 2 tais olla raptoreita ja kolmas gassi 450.. En tosin ole ollenkaan varma. Sinisiä olivat kaikki.
Tunnustaako kukaan?
Barossa
Tracks

Viesti Kirjoittaja Barossa »

Tänäpänä Oriveden aseman kohilla päästeli menemään Pollen ATP 330E..
Saapi nähdä tuoko tämä kesä ajokavereita näille seuduille, toi ainakin oli uus täällä.. :shock:
..jollei ollu taas vaan joku lomalainen vierailulla. :?
amis
Tracks
Viesti:

Viesti Kirjoittaja amis »

American Car Showssa bongasin kilvitetyn punasen Outlanderin :)
I'm sure that we can handle this situation maturely, just like the responsible adults that we are. Isn't that right, Mr... Poopy Pants?
Don Padre
6WD

Viesti Kirjoittaja Don Padre »

Barossa kirjoitti:Tänäpänä Oriveden aseman kohilla päästeli menemään Pollen ATP 330E..
Saapi nähdä tuoko tämä kesä ajokavereita näille seuduille, toi ainakin oli uus täällä.. :shock:
..jollei ollu taas vaan joku lomalainen vierailulla. :?
Voishan sitä pirkanmaalle yrittää jotain yhteistä ajotapahtumaa kehitellä! JOs siis maastomönkijät sallittuja niin mulla olis kiinnostusta.
Mönkijä, mikä ihana tekosyy!

Täytä elinsiirtotestamentti http://www.lahjaelamalle.net/
Verta pakkiin http://www.veripalvelu.fi/
harrik
4WD

Viesti Kirjoittaja harrik »

Kyllähän niitä yritetty on juuri viime lauvantaina piti tuolla nokialla kokoontua porukalla,en tiedä oliko siellä ketään.
Nää ajokelit on ollu ihan per....tä,kyllähän täältä sakkia varmaan löytys.
Don Padre
6WD

Viesti Kirjoittaja Don Padre »

Kun vaan löytyis joku hyvä paikka mihin saisi kivan reitin aikaiseksi. Itse en tunne seutuja juurikaan.
Mönkijä, mikä ihana tekosyy!

Täytä elinsiirtotestamentti http://www.lahjaelamalle.net/
Verta pakkiin http://www.veripalvelu.fi/
mönkkä
6WD
Mönkijä:: 2 x 100 ccm3
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mönkkä »

yritetty on mutta kun ei niin ei :? :? :? :cry: :cry: :cry:
http://www.kaivaa.fi

Heijari kohti napaa, leuka rintaan ja eteenpäin.

Se on nyt 67
ATC
Koheltaja (r)
Mönkijä:: Maatalous traktori

Viesti Kirjoittaja ATC »

Se on niin, notta tästä päivästä lukien meikäläisen bongaa Oulunseudulla. :lol: :lol: :lol:
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
Vastaa Viestiin