No niin.. Eilen sit saavuttiin etelästä illalla uusi mönkkäri kyydissä Mikä parasta..sain kaverinkin innostumaan harrastuksesta ja se haki samalla kyydillä itselleen myöskin tl-mallisen yamaha raptor 350:sen Päästin jo eilen illasta matinmäkeen montulle tykittämään ja tänään ois tarkoitus jatkaa samaan malliin... Elikkäs jos kylillä näkyy valkoinen 660:nen ja musta 350:nen raptor niin kyseessä ovat meidän menopelit... Kaverini tulee varmaan lähiaikoina liittymään foorumin käyttäjäksi ja käyttää nimimerkkiä "länkky"...
Viimeksi muokannut jaksu81, 10 Kesä 2007 15:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tulipa sit törmättyä eilen "toycar":iin abc:llä ja muutama sananenkin tuli vaihdettua. Pojalla tuntu olevan uuden mönkijän laitto kuume edessä.. Kuulema tehokkaampi peli pitäs saada Tuli myös käytyä "kiidin" kanssa kruisailemassa...
Kovasti kasvaa mönkijä kuume täällä kajaanissa kun olen saanut 4 kaveriani hommaamaan mönkijän itselleen viikon sisällä.. Joukkoon on liittynyt 2xcomache 200cc , yamaha raptor 350 ja dinli 450. Ja kolmella kaverilla on vielä vakavassa harkinnassa mönkijän osto. Kohtahan täällä vois tosiaan järjestää jonkun tapaamisen Pitäs joku kaunispäivä saada kajaanin mönkijä kuskix kokooontumaan jonnekkin...
jaksu81 kirjoitti:Kovasti kasvaa mönkijä kuume täällä kajaanissa kun olen saanut 4 kaveriani hommaamaan mönkijän itselleen viikon sisällä.. Joukkoon on liittynyt 2xcomache 200cc , yamaha raptor 350 ja dinli 450. Ja kolmella kaverilla on vielä vakavassa harkinnassa mönkijän osto. Kohtahan täällä vois tosiaan järjestää jonkun tapaamisen Pitäs joku kaunispäivä saada kajaanin mönkijä kuskix kokooontumaan jonnekkin...
Hez kirjoitti:tänää bongattu aakkoskuppilan varressa tumma mönkkä, kuskilla hopia kypärä. komeet äänet pelissä
Hez
Taisin taas olla minä. Vaihdoin takapöntön, vaparin ja suuttimen eli muka viritin.
huiput tippu vain 3km/h eli viritys onnistui.
No onneksi on edes komiat äänet
Ei kajjjaanin pojilla sattuisi olemaan kahta ylimääräistä äänenvaimenninta nurkissa? Pitäisi saada pikkasen vaimennettua tuon kömpijän ääniä. Jos löytyy tietoa mistä saisi halvalla, niin sekin kelpaa.