Battery_Mattis kirjoitti:Jeesh, löytyhän se kartan avulla.
-Pääseekö takatuupparilla? (miksei pääsisi kun on riittävästi vauhtia?)
-Ajeluun tarvitaan ilmeisesti VMK (Vantaan MoottoriKerhon) jäsenyys. Itse olen VAU:n (Vantaan AutoUrheilijat) jäsen, joka ei (?) riitä ajamiseen? Vaan tarvitsee VMK:n jäsenyyden?
Voisin huomenna tulla tähyilemään siinä 12 aikaan sinisellä pakulla. Jos näyttää siistiltä, niin jokukerta rally mukaan ja kokeilemaan?
Juu, monipuolista maastoa ja päjää takavedollakin ja jos ei pärjää niin jeesataan.
Älä aja onnesi ohi ota Rally ja tuu vaan mukaan, hommahan meni siten että kerran pääsee tutustumaan jäsenen kanssa ja jos kokee että on vastinetta rahalle niin ei muuta kun jäsenhakemusta vetämään.
Reiman ansiosta teillä on nyt hyvä ajopaikka Harmi että se alkukesä meni vähä pipariksi mutta nyt on lupa mustaa valkoisella joten saapi ajella niin paljon kun sielu sietää
Ei niillä kuvilla ole niin väliä, mutta jos joskus sellasia otatte niin laittakaa tänne foorumille näytille.
Keskiviikkona 16.8, ollaan lähdössä iltapäivällä( n.14 aikoihin) Snoop:in kanssa Hanskalliolle ajelemaan.Eli jos halukkaita kuskeja löytyy niin eiku sinne vaan mukaan.
Jep, tosiaan Jäsenhakemuksenkin saa postiin kun vaan erikseen sitä lähtee sinne viemään (loistava tekosyy iltacruisailulle).
Kai sitä keskiviikkona jo uskaltaa "Hansalle" tulla, vaikka ei vielä siihen
mennessä olekkaan ehtinyt jäsenmaksua suorittaa. Posti kun ei vielä ole investoinut nopemapaan jakelukalustoon esim, Linhai 4x4 300
// I Was so broke growing up... if I wasn't a boy... I'd have nothing to play whth\\
Kenus kirjoitti:Keskiviikkona 16.8, ollaan lähdössä iltapäivällä( n.14 aikoihin) Snoop:in kanssa Hanskalliolle ajelemaan.Eli jos halukkaita kuskeja löytyy niin eiku sinne vaan mukaan.
En ehdi mukaan vielä kello 14. Tyypillisesti olen päässyt Hanskallion metsään vasta 18:n jälkeen. Mutta siihen aikaan mitä suurimmalla todennäköisyydellä tulen paikalle. Katsotaan sitten oletteko te vielä metsässä.
Tai jos jollakin muulla on myös vaikeuksia ehtiä kahdelta, niin minusta saa ajelukaverin sitten illemmalla.
Sattuu olemaan vapaapäivä ja vien tuon mönkijäni Waarille huoltoon aamupäivästä joten saataisin vaikka iltapäivällä ehtiäkkin, joten ehdottoman varma epävarma tuleminen
Kenus kirjoitti:Keskiviikkona 16.8, ollaan lähdössä iltapäivällä( n.14 aikoihin) Snoop:in kanssa Hanskalliolle ajelemaan.Eli jos halukkaita kuskeja löytyy niin eiku sinne vaan mukaan.
En ehdi mukaan vielä kello 14. Tyypillisesti olen päässyt Hanskallion metsään vasta 18:n jälkeen. Mutta siihen aikaan mitä suurimmalla todennäköisyydellä tulen paikalle. Katsotaan sitten oletteko te vielä metsässä.
Tai jos jollakin muulla on myös vaikeuksia ehtiä kahdelta, niin minusta saa ajelukaverin sitten illemmalla.
Minä voisin ehtiä myös keskiviikkona illemmalla n.17.00, huutelen huomenna varmaksi.