Huomasin huomasin, mutta hyvin meni silti... ei turhaa ressiä.Koheltaja kirjoitti:Sä ajoit sen verran takana että et vissiin huomannyt mun navigointi ongelmia ja pirun hyvää paikallistuntemustaSnoop kirjoitti:Harmi, olit hyvä ryhmänvetäjä.Koheltaja kirjoitti:Ilkimykset, mä olen silloin töissä
Ajelukaveria Vantaan Hanskallioille?
// I Was so broke growing up... if I wasn't a boy... I'd have nothing to play whth\\
- blue Honda Trx
- Tracks
- Mönkijä:: BRP RENEGADE 800
- waari
- 6WD
- Mönkijä:: HONDA 24", 275 kg
katteet ja rensselit on valmiina odottamassa....j.o.b. on hyvä asiakas....Snoop kirjoitti:Meinaatko vaihtaa katteet?J.O.B kirjoitti:Sattuu olemaan vapaapäivä ja vien tuon mönkijäni Waarille huoltoon aamupäivästä joten saataisin vaikka iltapäivällä ehtiäkkin, joten ehdottoman varma epävarma tuleminen

välittää.....
Lähetän huomenna klo 16.00 mennessä ohjeet miten toimitaan henkilöiden kanssa jotka eivät vielä ole maksaneet jäsenmaksua (varautukaa maksamaan liittymis-/jäsenmaksu käteisellä/tasarahalla keskiviikkona).
Viimeksi muokannut Keke, 14 Elo 2006 23:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
waari kirjoitti: katteet ja rensselit on valmiina odottamassa....
Onkus sulla vai "Antsalla" edullisempaa? kun vaikka kuinka viime "hansan" reissulla yritin niin en saanu katteita rikki, jos nyt keskiviikkona menis jo :lol
------>Of top.... sori
// I Was so broke growing up... if I wasn't a boy... I'd have nothing to play whth\\
- J.O.B
- Tracks
Kai se astinlauta täytyy vaihtaa kun meni aivanrikkipoikki, meinasi jo silloin sunnuntaina käydä huonosti kun jalka lipsahti rikkiolevasta astinlaudasta takarenkaan alle vauhdissa.Snoop kirjoitti: Meinaatko vaihtaa katteet?
Tänään näyttää tulemiseni paljon varmemmalta kuin eilen, joten erittäin todennäköisesti saavun paikalle

He jotka eivät vielä ole maksaneet jäsenmaksuja:
Lähetä ennen keskiviikon ajoa jäsenanomuskaavake postissa
kaavakkeessa ilmoitettuun osoitteeseen.
Ilmoita minulle ykstiyisviestillä (painamalla viestini alalaidassa olevaa
merkkiä);
Nimesi
Yhteystietosi (puh.nr, osoite jne)
Ajankohdan jolloin lähetit jäsenanomuskaavakkeen
T.Keke
Lähetä ennen keskiviikon ajoa jäsenanomuskaavake postissa
kaavakkeessa ilmoitettuun osoitteeseen.
Ilmoita minulle ykstiyisviestillä (painamalla viestini alalaidassa olevaa

Nimesi
Yhteystietosi (puh.nr, osoite jne)
Ajankohdan jolloin lähetit jäsenanomuskaavakkeen
T.Keke
Viimeksi muokannut Keke, 15 Elo 2006 08:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- J.O.B
- Tracks
Hanskallio on Vantaan Moottorikerhon (VMK) ajoharjoittelupaikka Lentokentän takana Katriinantien varressa, alue on reilu 20ha ja siellä ajelee myös Trial ja Enduro pyöriä.blue Honda Trx kirjoitti:siis mikä paikka tämä hansakallio on ja missä se sijaitsee?
Ajolupa heltiää vain kerhonjäsenille eli edellyttää jäsenmaksun maksamista (liittyminen n30eur ja vuosimaksu n.20eur.) mutta tutustumaan pääsee kerhonjäsenen kanssa.
Paikka on auki jokapäivä ympärivuoden ja siellä saa ajaa klo.12-20.
Maasto on monipuolista kalliota, kivikkoa,ojanpohjaa,heteikköä, kangasmaastoa yms.