Voi perhanan perhana!

Kerro missä olet tänään ajellut.
rekisteri
Tracks

Voi perhanan perhana!

Viesti Kirjoittaja rekisteri »

Kävimpäs ajelemassa hondalla hakkuuaukeella..Sitten tuli vastaan semmonen 5 metriä pitkä suo.Ajattelin et eiköhä tuosta pääse ku hieman kaasua pistää, noh sitten kuulu vaa hörpsis ja mönkijä siellä suossa kiinni. Katteita myötä siellä uipi..Vinssiki on aivan kökkönä ni ei vois vinssata poies.Voi että potuttaa nytte..Ei ole kameraa et ois ottanu kuvia vähän.
pollekuski
6WD

Viesti Kirjoittaja pollekuski »

oliko pitkä kävely matka
rekisteri
Tracks

pollekuski kirjoitti:oliko pitkä kävely matka
Vähän yli kilometri
Kartza
Tracks
Mönkijä:: Can-am 650 xt -11

Viesti Kirjoittaja Kartza »

Oisit laittanut nelivedon päälle, ja pakittanut sen pois sieltä suosta. :wink:
Koheltaja
Koheltaja (r)
Mönkijä:: Kodiak T3b

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Muistelen lämmöllä kömpijäuran alkuaikoja kun intoa oli enemmän kuin järkeä, nykyään on vain sitä ensimmäistä...

Aina kun lähdettiin kömpijällä möyrimään niin mukana oli keskeytyspullo juuri noiden tilanteiden varalle, ei watuta niin paljoa kävellä suoturpeisilla vaatteilla paria kilsaa takaisin mökille. Joskus jopa väitettiin että tarkoituksella upotin pelit suohon että pääsi keskeyttämään... :wink: :lol:
Kylätason mönkijäkuski
Vee-äM
R.I.P
Paikkakunta: Vesilahti Yamaha Grizzly 700 FI SE MutaRaaseri -08-

Viesti Kirjoittaja Vee-äM »

Joo,kaikkee on sattunut.Mulla on ollut tuuri että olen saanut puhelimella apua kavereiltä,joten laitetta ei ole tarvinnut jättää.

Ja se on toiminut tässä kylällä toisinkin päin.Mutta vinssi kannattaa olla kunnossa,joskus se laite ei pysy pinnalla apujen tuloon asti :wink:
Kuva
rekisteri
Tracks

Kartza kirjoitti:Oisit laittanut nelivedon päälle, ja pakittanut sen pois sieltä suosta. :wink:
Tossa mun hontassa on nääs jatkuva neliveto..Mut traktorilla se sielä lähti..huh..
rekisteri
Tracks

Vee-äM kirjoitti:Joo,kaikkee on sattunut.Mulla on ollut tuuri että olen saanut puhelimella apua kavereiltä,joten laitetta ei ole tarvinnut jättää.

Ja se on toiminut tässä kylällä toisinkin päin.Mutta vinssi kannattaa olla kunnossa,joskus se laite ei pysy pinnalla apujen tuloon asti :wink:
Ku tultii traktorilla sinne suolle, nii se oli uponnu entisestää sinne :/..Isä sano että se on joskus koiran kanssa uponnu siihen samaan paikkaan :lol:
Vastaa Viestiin