Helsinki ja lähikunnat

Kerro missä olet tänään ajellut.
atv450
Noppeli
Viestit: 24
Liittynyt: 24 Kesä 2014 20:22

Helsinki ja lähikunnat

Viesti Kirjoittaja atv450 »

Onko Helsingissä enää ollenkaa aktiivisia
mönkkäri kuskeja? Täällä tuntuu ainakin olevan hiljasta, eikä noita kauheesti tielläkään näy. :o


Tuli taas muutaman vuoden tauon jälkeen ostettuu tollanen tl mönkkäri. Sillä nyt pyöriny muutaman sata kilsaa, pkseudulla ja lähikunnissa. Tuntuu et joskus -08 vuonna noita olis ollu paljon enemmän liikenteessä .. tiedä sit.. :D
Avatar
japit
Tracks
Viestit: 1167
Liittynyt: 08 Tammi 2010 23:01
Mönkijä:: BIG MAMA : Ex: Raakkel Liekki
Paikkakunta: Vantaa ja Nastolan seutu

Re: Helsinki ja lähikunnat

Viesti Kirjoittaja japit »

Tättärää

Kyllä niitä on. Pikkasen UMRYssa vaan haukattu happea viimeaikoina mutta esim seuraavat tieliikenne ajo on Hesassa 2.7 ja samalla mahdollisuus lähteä vielä Paattiajelullekin.
Samoin löytyy maastopeleille Sipoon Moottorikerhon Radalta UMRYn MönkijäUra jossa on aika monena päivänä viikossa ajoa.

Lisätietoa http://uudenmaanmonkijat.fi/ Facebook samoin Uudenmaan Mönkijät ry sivuilla.


T Japit 8)
" Kansa joka ei tunne menneisyyttään, ei tunne myöskään nykyisyyttään! " Kenr. Adolf Ehrnrooth
Uudenmaan Mönkijät Ry
Yhdistys ilman jäsenmaksua.
Avatar
pete-801
Tracks
Viestit: 1212
Liittynyt: 17 Marras 2009 18:35
Mönkijä:: ei oo enään.
Paikkakunta: Heinola

Re: Helsinki ja lähikunnat

Viesti Kirjoittaja pete-801 »

Kyllä siellä tosiaan harrastajia pitäisi olla, mutta kun itse asuin aiemmin tuusulassa ja ajelin päivittäin tuusula-järvenpää alueella eikä kertaakaan ,ikinä, koskaan tullut toista mönkijää vastaan. Vaikka palstalla on useampi sen alueen harrastaja, toki näitä kuskeja näin satunnaisesti kun olin autolla liikenteessä että kyllä ne siellä jossain lymyää :D . Nyt olen muuttanut heinolaan ja muutaman mönkän olen täällä autoillessa nähnyt. Kannattaa seurata tosiaan sitä UMRY:n puuhastelua niin löydät varmaan sulle sopivan ajo mahdollisuuden ja ehkäpä ei tartte enään ajella yksin.
goes 520 ltd ex/pöllitty.
dinli 300cc ex
rally 110cc ex
atv450
Noppeli
Viestit: 24
Liittynyt: 24 Kesä 2014 20:22

Re: Helsinki ja lähikunnat

Viesti Kirjoittaja atv450 »

Olen noissa UMRY:n ajoissa ollut muutaman kerran mukana, lähinnä niissä pidemmissä tl tapahtumissa. Täytyy varmaan liittyä remmiin heinäkuussa, kun näkyy olevan suunniteilla tollanen pidempi ajo. :D
Ei tosiaan paljon normaalisti noita mönkkäreitä kadulla näe vaikka harrastajia olisikin.. Autolla liikkuessa satunnaisesti tulee vastaan. :)
Vastaa Viestiin