Sivu 1/1

ai vatun vatun vattu

Lähetetty: 25 Touko 2006 17:43
Kirjoittaja erik.loka
Kyllä ottaa luonnolle ja hermolle ](*,) . 1100km takana ja äsken näyttävät lipat. Hyvin kestää muovit vain takalokari halki, etu vilkku kökkönä, katteitten tuki putket solmussa, peili mutkalla ja ennenkaikkea kuskin itseluottamus jäi sinne asfaltille. :twisted:
Varoitus kaikki kanssa kurvailiat älkää poistako syndejä ajokamppeista onneksi oli ittellä kaikki kamat päällä nii ei tullu ku naarmut kypärään. Kylki ja lonkka kipee mut ei muuta ku kovaa ajoa :supz:

Lähetetty: 25 Touko 2006 18:10
Kirjoittaja harrik
Minkälainen peli toi bomppa on meneen ,noita on melko vähän tällä palstalla.
Kattelin kerran tota ja hyvältä näytti,kovin oli pienellä kaasarilla varustettu.

Lähetetty: 25 Touko 2006 19:04
Kirjoittaja erik.loka
no toihan on periaatteessa SYM :oops: mut enivei pääasia että pelittää ja hyvin on pelannut. noin 75km/h kulkee mittarin mukaan sit kiertää rajottajaa vastaan pitäis vaihtaa etu ratas ku löytys jostain. niin ne lipat märkä asfaltti lähti "vahingossa" sladiin ja sitten töppäs mönkkäri kyljelleen ja kuski lähti kun nuorten keihäs :lol: mut mikä ei tapa se vahvistaa täytyy taas rauhotella omaa ajoa ja emäntää :roll: tai tulee ajokielto.

Lähetetty: 25 Touko 2006 22:30
Kirjoittaja TuDo
No jos isompaa ratasta tarviit ni muuta ku viestii SYMin maahantuojalle http://www.emc.sci.fi että tarvii isompaa :wink: . Ittelläni on SYM Quadlander 250 ja hyvin kulkee sinne 85km/h mittarin mukaa... Pitäneekö sitten paikkansa. Ei oo onneks lippoi tullu viel heitettyy vaik lähellä tänään olikii :P

Lähetetty: 26 Touko 2006 08:38
Kirjoittaja Jere itte
Jaajaa. Mulla on sladit loppuneet aina ihan normaalisti. Mahtaakohan se johtua siitä, että tossa Yamahassa on vaihteet eikä variaattoria. :-k
Kertaakaan ei ole töksäyttänyt. Autolla kun leikkii, niin noi tökkäykset johtuvat yleensä tehon puutteesta, ja variaattorihan vie tehoa aikalailla.

---> Ihan ostomielessä kokeilin tuota Bomban 250cc härveliä, mutta variaattori sai mut unohtamaan sen. Ja se kulki rajoitettuna just tuon 70. Sano jannu siinä putiikissa, että menee sen sata +/- kun purkaa kuristukset pois.

Onneksi ei käynyt hassusti. Ja kyllä se rouvakin rauhoittuu. Mä kävin tuossa yhdellä montulla koheltamassa viime viikonloppuna ja tulin kanssa hiukan mustelmilla kotiin. Nyt on lupa hankkia järkevänhintainen ajotakki ja housut.... =)

Lähetetty: 26 Touko 2006 10:28
Kirjoittaja mikkokh
Et oo ainut... Määkin verin joskus loppusyksyllä märällä asfaltilla takaluisua ja rengas nappas kunnolla kiinni! Mönkkäri kyljelleen ja kuski lensi noin viiden metrin päähän... Huolto tuli maksaan melkein 600e, jota tosin en ole laskenut tuohon temppuilevaan E-Toniin kuluneeksi korjausinvestoinniksi, koska itsestäni johtui. Hanurihin oli tullut jalkapallon kokoinen mustelma ja pari viikkoa vähän sen takia ontui - mutta mitkä fiilikset! :-D Lasku oli kyllä ikävä puoli, muovihitsaus ei ole todellakaan halpaa, eikä varaosatkaan (peilit, lamput...). Olen nykyisin jättänyt peräluisuja asfaltilla vähemmälle ja ajanut lähinnä kyljellään, joka on sairaan hauskaa kunnon nopeudella eikä silti ole vielä vahinkoja tuonut vaikka pari olis ollu aikeessa tapahtuakkin. Tuos luisus kun rengas ottaa kiinni, niin kaikki käy niin nopeesti ettei siihen kukaan kerkii reakoida... Vaikka kerkeisi, miten siinä toimiis? Hitaampia/pienempiä luisuja kai vaan...

Lähetetty: 26 Touko 2006 15:59
Kirjoittaja erik.loka
Noniin olihan paskamainen liimaus projekti kun ei tahdo tarttua/kuivua/jotain nii ei auta ku kokeilla eri aineita vähän yli 50€ meni loctiten liimoihi ja praimeriin uus vilkun polttimo ja nelisen tuntia erlaista pajotusta/oikomisia, eli luojaansa saa taas kiittää, että oli hannu hanhen tuuri eikä käynyt sitte kuitenkaan pahemmin koneelle. Kuski korjaantuu itsestään koko vasen kylki melko hellä mut aika parantaa haavat :wink: niin piru vie ajo takki repes olkapäästä ja selkä sai asfaltti ihottumaa onneks oli sateinen keli eikä kesä ja t-paita.