Kumpi, 200 vai 250 rally

Keskustelua Rally, Usatec ja muista Loncin sukuisista mönkijöistä
mrbeet
Noppeli
Viestit: 3
Liittynyt: 06 Syys 2007 09:33
Paikkakunta: HKI

Kumpi, 200 vai 250 rally

Viesti Kirjoittaja mrbeet »

Kumman olisi parempi valita, siis kumman sinä valitsisit? RALLY 200 vai RALLY 250 johon tulee ketjut ja lumilana mukaan ja on n.1000€ kalliimpi tai viimeinen vaihtoehto olisi LINHAI uusi 260 4x4 joka on n.2000€ kalliimpi kuin RALLY 200. Hirveän paljon ei tulisi möngittyä pahoissa metsä paikoissa jne. Pieni palkkaisen on nyt hirveän paha päättää ja sen takia hän pyytää apua teiltä tähän vaikeeseen asiaan.
Kiitos.
Avatar
prkl007
6WD
Viestit: 622
Liittynyt: 20 Heinä 2006 22:18
Mönkijä:: Kawasaki BruteForce 750EPS -19
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja prkl007 »

Noilla spekseillä itse katselisin hyvin pidettyä ja huollettua käytettyä Linkkua vaikka nettimotosta. Saattaa löytyä valmiiksi varusteltuna ja kuitenkin sopivaan hintaan.

ps. omaani en myy 8)
jänkhä
Tracks
Viestit: 1581
Liittynyt: 07 Maalis 2007 19:17
Mönkijä:: Can-Am
Paikkakunta: Kalajoki

Viesti Kirjoittaja jänkhä »

kyseleppäs waarilta käytettyä linkkua.
Puppe
3WD
Viestit: 114
Liittynyt: 30 Touko 2006 15:19
Mönkijä:: Polaris Sportsman 500 DLX T3
Paikkakunta: Pöytyä

Viesti Kirjoittaja Puppe »

Jos noista ehdokkaista noilla tarpeilla valkkaat , niin melkeinpä toi 250 Rally.
Vaihtoehto sille lähti yv:nä.
Avatar
Jippanen
Tracks
Viestit: 1034
Liittynyt: 18 Joulu 2005 16:29
Mönkijä:: 2 rengasta
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja Jippanen »

kyl linkku on jo vähä eri tason vehje kun noi rallyt, laatu ja varaosien saatavuus on ihan eri luokkaa ja kummiski sinne mettään tekee mieli ja 4 vedolla pääseekin jo vähän paremmin..

Edit:Mut jos oot rallyn meinaat niin katoppa toikin http://www.motorpower.fi/diratv2x4/ ja tuolta tyscon forest gen2 vaan 1990e.
Ex:
Rally 150cc
Trapper 200mx
Goes 50s
Avatar
usa
6WD
Viestit: 470
Liittynyt: 20 Helmi 2007 11:13
Mönkijä:: ac 650 v2
Paikkakunta: fin

Viesti Kirjoittaja usa »

suosittelisin ite noista kahesta niin ehottomasti 4 veto linkkua kun lukee vahä noita rallyn vikoja niin on kyllä aika romu toi rally, en tarkoita etteikö linkussakin olisi vikoja.

No iteppähän päätöksesi teet .
Bensalla pestään pensselit ja diiselillä tehdään voimaa.
Avatar
Viksma
6WD
Viestit: 779
Liittynyt: 06 Elo 2006 20:18
Mönkijä:: ei olaa
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Viksma »

Ihan vaan omaan kokemukseen perustuen jos rahas laitat rallyyn ni ongelmatonta konetta ei foorumille ole kirjattu. Ja eniten ajettu rally taitaa olla mulla (3800). Coolerilla oli kans paljon ajettu, mut vastaavanlaisilla vioilla. Tossa oon miettiny että pisin matka minkä on päässy ongelmitta taitaa jäädä alle 300km :lol:

Takuuhuolto pelaa niinjanäin, kyllä ne korjaa sen, mutta tekee samanlaiseks kun uutena ja ratkasut on niin hölmöjä ko.pelissä ettei vaan kestä. Takuuhuolto ei meinaan korjaa ratkasuja paremmaks, esim. joustava pätkä pakoputkea mikä ehkäisisi putken hajoamista.

Pihalla toimii jos ajaa vaan ja ainoastaan piha-ajoa, mutta tielle ei, tärinä hajottaa koko lotkottimen.
Takuun jälkeen kyllä saa varaosia, mutta nekin tuntuu olevan hinnoteltuja yläkanttiin ja ei niin halukkaita kaikki ole niitä myymään. "on jossain laatikos mut ei tiiä missä, tuu ens kuussa uudestaa ni katotaa sit" "tulee kontissa ens kuussa, tuu sit uudestaa".


Osta nelkkulinkku.
godhand
2WD
Viestit: 32
Liittynyt: 23 Helmi 2007 15:55

Viesti Kirjoittaja godhand »

Viksma kirjoitti:
Pihalla toimii jos ajaa vaan ja ainoastaan piha-ajoa, mutta tielle ei, tärinä hajottaa koko lotkottimen.
Vahvasti olen eri mieltä. Ei toimi nimittäin piha-ajossakaan kevään lumitöiden ja kesän ruohonleikkuun jäljiltä :( Pakoputki irti, startti hajalla, akku sökö, hirveä meteli koneen alakerrassa jne. jne. Tulee kalliiksi ostaa halpa. (Tosin kaverilla ollut metsäajossa Linkku ja ihan yhtä paljon ollut vikoja siinä. Takuuhuollot kuitenkin pelanneet astetta paremmin kuin Rallyn kohdalla).
jappe74
Noppeli
Viestit: 19
Liittynyt: 06 Loka 2006 14:25
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja jappe74 »

itselläni on Rally 200 tl mutta suosittelen jos jonkun verran ajat edes metsässä ostamaan mönkijä missä ei ole käsikytkintä. Sydäntä riipii luistattaa kytkintä kun ykkönen on monasti liian nopea maastoon. Ei ole tietoa miten pitkään kytkin kestää, ajoa on tullut vasta noin 400 km. Kyllä sillä ajelee maastossa ja vetää peräkärryä. Itselläni ei ole kyllä kokemusta Linkusta ja isommasta Rallysta.
Avatar
Zurg
3WD
Viestit: 86
Liittynyt: 28 Heinä 2007 02:36
Paikkakunta: Nokia Mopo:Honda CBR1000F, Mönkijä: itsellä ei nyt mitään lapsilla kazuma 110cc, sekä crossi 70cc.

Viesti Kirjoittaja Zurg »

[quote="Jippanen"]kyl linkku on jo vähä eri tason vehje kun noi rallyt, laatu ja varaosien saatavuus on ihan eri luokaa

No joo... itsellä ei ole kokemusta kun rallysta ja se muuttuu päivä päivältä negatiivisemmaksi.. mutta millä tavalla varaosien saatavuus on eri luokkaa?? Rallyyn kun saa ihan mitä osia vaan nopeasti ja varmasti... Ei sit kannata linkkua ostaa jos siihen ei kerran saa ees osia :lol:
--Joka kuuseen kurkottaa, se käpyjä näkee--
Avatar
#kymco93#
3WD
Viestit: 99
Liittynyt: 28 Loka 2007 15:36
Paikkakunta: kiuruvesi mönkijä:Wild Bear 200cc

Viesti Kirjoittaja #kymco93# »

itelläni on rally 200crossi.
kestää jos ajelee nätisti, mut jos ei säästele ky sen saa ihan kunnolla rikki, itelläni on katkennut etuakseli ja mennyt rikki muitakin osia.
wellu99
Noppeli
Viestit: 1
Liittynyt: 25 Marras 2008 16:05

Re: Kumpi, 200 vai 250 rally

Viesti Kirjoittaja wellu99 »

se on maku asia sama runko molemmissa,ja ihan hyvä hinta laatu suhde. Pitäisi aina muistaa että meitä on monta käyttäjää, ja kaikki erilaisia, olen itse tunnetun merkkituotteen kanssa tekemisissä ei kestä sekään jos ei vahvista itse, eli huomioikaa tuotteen käyttö tarkoitus ennen kuin tuomitsette.
Ns merkki tuotteet ovat yllättävän laajalti kiinalaisia vaikka ei erikseen mainita kuluttajalle.
Vastaa Viestiin