Kumpi, 200 vai 250 rally
Kumpi, 200 vai 250 rally
Kumman olisi parempi valita, siis kumman sinä valitsisit? RALLY 200 vai RALLY 250 johon tulee ketjut ja lumilana mukaan ja on n.1000€ kalliimpi tai viimeinen vaihtoehto olisi LINHAI uusi 260 4x4 joka on n.2000€ kalliimpi kuin RALLY 200. Hirveän paljon ei tulisi möngittyä pahoissa metsä paikoissa jne. Pieni palkkaisen on nyt hirveän paha päättää ja sen takia hän pyytää apua teiltä tähän vaikeeseen asiaan.
Kiitos.
Kiitos.
- Jippanen
- Tracks
- Mönkijä:: 2 rengasta
kyl linkku on jo vähä eri tason vehje kun noi rallyt, laatu ja varaosien saatavuus on ihan eri luokkaa ja kummiski sinne mettään tekee mieli ja 4 vedolla pääseekin jo vähän paremmin..
Edit:Mut jos oot rallyn meinaat niin katoppa toikin http://www.motorpower.fi/diratv2x4/ ja tuolta tyscon forest gen2 vaan 1990e.
Edit:Mut jos oot rallyn meinaat niin katoppa toikin http://www.motorpower.fi/diratv2x4/ ja tuolta tyscon forest gen2 vaan 1990e.
Ex:
Rally 150cc
Trapper 200mx
Goes 50s
Rally 150cc
Trapper 200mx
Goes 50s
Ihan vaan omaan kokemukseen perustuen jos rahas laitat rallyyn ni ongelmatonta konetta ei foorumille ole kirjattu. Ja eniten ajettu rally taitaa olla mulla (3800). Coolerilla oli kans paljon ajettu, mut vastaavanlaisilla vioilla. Tossa oon miettiny että pisin matka minkä on päässy ongelmitta taitaa jäädä alle 300km
Takuuhuolto pelaa niinjanäin, kyllä ne korjaa sen, mutta tekee samanlaiseks kun uutena ja ratkasut on niin hölmöjä ko.pelissä ettei vaan kestä. Takuuhuolto ei meinaan korjaa ratkasuja paremmaks, esim. joustava pätkä pakoputkea mikä ehkäisisi putken hajoamista.
Pihalla toimii jos ajaa vaan ja ainoastaan piha-ajoa, mutta tielle ei, tärinä hajottaa koko lotkottimen.
Takuun jälkeen kyllä saa varaosia, mutta nekin tuntuu olevan hinnoteltuja yläkanttiin ja ei niin halukkaita kaikki ole niitä myymään. "on jossain laatikos mut ei tiiä missä, tuu ens kuussa uudestaa ni katotaa sit" "tulee kontissa ens kuussa, tuu sit uudestaa".
Osta nelkkulinkku.

Takuuhuolto pelaa niinjanäin, kyllä ne korjaa sen, mutta tekee samanlaiseks kun uutena ja ratkasut on niin hölmöjä ko.pelissä ettei vaan kestä. Takuuhuolto ei meinaan korjaa ratkasuja paremmaks, esim. joustava pätkä pakoputkea mikä ehkäisisi putken hajoamista.
Pihalla toimii jos ajaa vaan ja ainoastaan piha-ajoa, mutta tielle ei, tärinä hajottaa koko lotkottimen.
Takuun jälkeen kyllä saa varaosia, mutta nekin tuntuu olevan hinnoteltuja yläkanttiin ja ei niin halukkaita kaikki ole niitä myymään. "on jossain laatikos mut ei tiiä missä, tuu ens kuussa uudestaa ni katotaa sit" "tulee kontissa ens kuussa, tuu sit uudestaa".
Osta nelkkulinkku.
Vahvasti olen eri mieltä. Ei toimi nimittäin piha-ajossakaan kevään lumitöiden ja kesän ruohonleikkuun jäljiltäViksma kirjoitti:

itselläni on Rally 200 tl mutta suosittelen jos jonkun verran ajat edes metsässä ostamaan mönkijä missä ei ole käsikytkintä. Sydäntä riipii luistattaa kytkintä kun ykkönen on monasti liian nopea maastoon. Ei ole tietoa miten pitkään kytkin kestää, ajoa on tullut vasta noin 400 km. Kyllä sillä ajelee maastossa ja vetää peräkärryä. Itselläni ei ole kyllä kokemusta Linkusta ja isommasta Rallysta.
- Zurg
- 3WD
- Paikkakunta: Nokia Mopo:Honda CBR1000F, Mönkijä: itsellä ei nyt mitään lapsilla kazuma 110cc, sekä crossi 70cc.
[quote="Jippanen"]kyl linkku on jo vähä eri tason vehje kun noi rallyt, laatu ja varaosien saatavuus on ihan eri luokaa
No joo... itsellä ei ole kokemusta kun rallysta ja se muuttuu päivä päivältä negatiivisemmaksi.. mutta millä tavalla varaosien saatavuus on eri luokkaa?? Rallyyn kun saa ihan mitä osia vaan nopeasti ja varmasti... Ei sit kannata linkkua ostaa jos siihen ei kerran saa ees osia
No joo... itsellä ei ole kokemusta kun rallysta ja se muuttuu päivä päivältä negatiivisemmaksi.. mutta millä tavalla varaosien saatavuus on eri luokkaa?? Rallyyn kun saa ihan mitä osia vaan nopeasti ja varmasti... Ei sit kannata linkkua ostaa jos siihen ei kerran saa ees osia

--Joka kuuseen kurkottaa, se käpyjä näkee--
Re: Kumpi, 200 vai 250 rally
se on maku asia sama runko molemmissa,ja ihan hyvä hinta laatu suhde. Pitäisi aina muistaa että meitä on monta käyttäjää, ja kaikki erilaisia, olen itse tunnetun merkkituotteen kanssa tekemisissä ei kestä sekään jos ei vahvista itse, eli huomioikaa tuotteen käyttö tarkoitus ennen kuin tuomitsette.
Ns merkki tuotteet ovat yllättävän laajalti kiinalaisia vaikka ei erikseen mainita kuluttajalle.
Ns merkki tuotteet ovat yllättävän laajalti kiinalaisia vaikka ei erikseen mainita kuluttajalle.