Moi! Kannattaako ostaa Rally 250 tieliikenne mönkkäri

Keskustelua Rally, Usatec ja muista Loncin sukuisista mönkijöistä
valmet602
Noppeli

Moi! Kannattaako ostaa Rally 250 tieliikenne mönkkäri

Viesti Kirjoittaja valmet602 »

Tossa olis modularboxissa 2990€ vinssillä kyseinen härveli.Hinta ei hirvitä.Olen 188cm pitkä ja painoa 115kg.Onko se pienen kokoinen peli vai kehtaako sillä ajella?Miten onko kestävä?Asiallisia kommentteja kiitos.
JJP
Tracks
Mönkijä:: Yamaha Banshee 350

Viesti Kirjoittaja JJP »

eii ole omakohtaisia kokemuksia mutta mitä olen kuullut niin sähköissä on kuulema vähän sanomista...saa kai niistä káikista vehkeistä hyviä kun jaksaa ite vähä panostaa
Hulluudessa on tiettyä huvia, jota muut kuin hullut eivät tunne..
Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
Santeri
2WD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Santeri »

Mulla on itelläni ko firmasta ostettu laite. Itse härveli on _koko ajan_ rikki ja takuu toimii todella huonosti. En suosittele.
-Santtu-
JH
3WD

Re: Moi! Kannattaako ostaa Rally 250 tieliikenne mönkkäri

Viesti Kirjoittaja JH »

Olen ajellu puolitoista vuotta tuollasella tyscon streetillä takana 2500km. Ihan kivasti on kestäny mutta kannattaa pitää huolloista kiinni. Enkä myöskään ole kovasti rääkänny konetta.(Polttopuita jonkun verran ajettu). Ostin motorpowerilta eikä ole palvelussa ollu moittimista.
kinkkibashani
3WD
Mönkijä:: Linhai

Viesti Kirjoittaja kinkkibashani »

Jos katselet uutta laitetta niin tuohan se on halvimmasta päästä, eikä kilpailevia valmistajia juuri löydy. Vaihtoehdot ovat siis vähissä jos uuden haluaa tuosta hintaluokasta :roll: :roll: :roll: Toisaalta jos katselee vähän käytettyä, kuten itse tein niin irtosi reilu 300km eli käytännössä uutta vastaava huomattavasti laadukkaampi laite (tgb blade) edullisemmin kuin tuo rally uutena.... :wink:

ps. itselläni oli tuollainen vastaava ja kyllähän se hiukan pieneltä tietty näyttää, ainakin vakio kumeilla... ks. alta tuo tuo atv us sport 250 linkki tuosta allekirjoituksesta jos kiinnostaa kokemukset ko. laitteesta.
Uudenmaan Mönkijät ry
Metsuari
3WD

Viesti Kirjoittaja Metsuari »

Kannattaa miettiä käyttötarkoitusta. Itsellä oli Rally 250. Ehdin käyttää sitä pari sataa kilsaa ennenkuin vaihdoin isompaan nelivetoon. Kiinalainen on nyt uudempikin. En Rallysta keksinyt vikoja omistukseni aikana ja mielestäni hinta-laatu suhde oli ok. Massaa on itselläkin ja taisi siinä välillä olla päällä kaksikin suomalais-ugria joiden ominaispaino&koko vastasi ainakin 4-5 kiinalaista... mutta hyvin se meni hiekkatiellä.

Vaihdoin pois, koska oma käyttö on pääasiallisesti erilaisten peräkärryjen käyttöä joka vaatii nelivetoa vähänkin hankalimmissa maastoissa. Rally/tyscon/loncin on varmaankin ihan ok, jos käyttö perustuu enemmän tiellä/hiekka/metsäautotie/kangasmetsä/tms ilman raskasta peräkärryä. Vehkeellä kyllä onnistuu peräkärryn veto kevyemmissä olosuhteissa.
valmet602
Noppeli

Viesti Kirjoittaja valmet602 »

kiitokset asiallisista vastauksista.Taidan sit kyllä uskaltaa mennä koeajamaan sitä rallyä ja ottaa rahat mukaan.Tattista tosiaan.Oon kovin miettinyt asiaa ja tosiaan mulle tulisi lähinnä tässä kylätiellä ajelua(soratie) ja jos välillä iltaisin kävisi keskustassa asti noin 5km asfalttipätkä.Noita mukuloita tossa voisi ajeluttaa lähistöllä ja katella maisemia.
frosty
Tracks
Mönkijä:: Scrambler 1K #240

Viesti Kirjoittaja frosty »

Semmoseen käyttöön varmaan ajaa asiansa. Pikku pihapuuhasteluun meillekkin on semmonen tulossa kakkosmönkijäksi.
Vastaa Viestiin