Usatec

Keskustelua Rally, Usatec ja muista Loncin sukuisista mönkijöistä
Reima
6WD
Viesti:

Usatec

Viesti Kirjoittaja Reima »

Rallysta onkin täällä jo paljon juttua, mutta onko täällä ketään Usatecin ostaneita? Millaiset kokemukset laitteista ja takuun toimivuudesta?

Kävin modularboxin liikkuvassa myyntinäyttelyssä ja kaverit meinas uida liiveihin kun mainitsin usatecin nimen. Tuli sellaista teksiä, että huh huh.

Uhkailuista huolimatta olen kääntymässä Usateciin. Kiitollisuudella otetaan kommentteja vastaan kaikesta Usateciin liittyen.
Tötterö
6WD

Viesti Kirjoittaja Tötterö »

Näin kävi myös mulle!
........." Meiltä et ainakaan osia siihen saa" oli Modularboxin vastaus..
Modularboxin sivuilla on pdf:nä tarvikeluettelo joten antaa kait hyvän kuvan kyseisistä (rally) tuotteista..

Huomen menen tre:lle hakemaan ihka uuden USATEC:n..
Säästyy se 900e tai sitten ei...

Ja mönkkäri joka on yli 50cc pitää katsastaan ensimmäisen kerran 3vuoden jälkeen ja sit 5vuonna..
Kohdellaan samoin kuin henkilöautoa..
hane
3WD
Mönkijä:: Dinli 801 -08

Viesti Kirjoittaja hane »

Koitin ettii netistä, mutta ei löytynyt mitään tietoo usateci:stä?
Laittakaa linkkejä, jos tiedätte?
jr
Tracks

Viesti Kirjoittaja jr »

Samaa mallia kuin Rally ja Trapper, eri tarrat vaan (ainakin tuo 250 malli tieliikenteeseen :)). Löytyy ainakin seuraavasta paikasta jotain:

http://www.motorpower.fi
hansa
2WD

Viesti Kirjoittaja hansa »

Juu samoja kaikki. Trapper myyjä www.mthtrade.com . Ostin sieltä omani.
Yamsteri
Noppeli

Viesti Kirjoittaja Yamsteri »

onnea voittajille :?: kantapäänkautta tämäkin harrastus kannattaa aloittaa!!
“The Yamaha Raptor 700 is the most awesome ATV you can buy.”
Tötterö
6WD

Yamsteri kirjoitti:onnea voittajille :?: kantapäänkautta tämäkin harrastus kannattaa aloittaa!!
Mikä noissa on niin huonoa?
crued71
Noppeli

Viesti Kirjoittaja crued71 »

Yamsteri kirjoitti:onnea voittajille :?: kantapäänkautta tämäkin harrastus kannattaa aloittaa!!
Juu kato... pohjalta on mukava ponnistaa :wink: Mutta tosiasia on se, että ei meillä kaikilla ole varaa laittaa 15000€ kiinni johonkin harrastelaitteeseen. Varmasti pärjää noilla kinkki-ihmeilläkin ihan kohtuullisesti peruskäytössä. :)
tonini
2WD

Viesti Kirjoittaja tonini »

Voihan sen myöhemmin vaihtaa parempaan. Nyt kun on tolla "halpiksella" ajellu niin tietää mitä seuraavassa mönkijässä pitää olla. Itelläni on Rally pelittäny ihan hyvin 3000km takana. Alussa oli pienet öljy vuodot ja raidetangonpää ongelmat ja jotain pientä, mutta ne kun hoiti kuntoon niin on ollut vain pelkkää ajoa huollot tietysti välillä. :wink:
heviuser
Noppeli

Viesti Kirjoittaja heviuser »

Mä kävin ostamassa tampereelta 150 usatecin ja sillä on ajettu paljon ja hyvin on toiminut. Kyseisessä liikkeesä oli hyvä palvelu ja takuu on toiminut. hinta laatu suhde on siinä ihan kohdallaan.
Ripa
Noppeli

Viesti Kirjoittaja Ripa »

Mun Usatec 250 offroad ollu sekalaisessa käytössä tän kesän. Hyviä kokemuksia on sekä laitteesta että Motorpowerista. Apuja heiltä tulee kun kysyy ja palvelu ollut todella asiallista.

Samaan taloon on siirtynyt myös huoltoliike. Lisäksi vieressä on muita ATV ja pyöräbisnestä harjoittavia putiikkeja. Riittää gummeja joita potkia.

Näiden kiinalaisten koneiden kanssa ei ekaa/tokaa öljyn vaihtoa kannata pitkittää suotta. Syyn tietää kun ekan kerran vaihtaa.

Ja kun ko. liike oli vielä kotikylässä, niin ostopaikka oli mulle selvä. Käytiin vielä kaikki nippelit ja nappelit sekä pikkuosat läpi.

Jotain kritiikkiäkin. Latauksessa on hieman häikkää ja kaipaisin sinne etuosaan alas valoja, joita UsaTecissa ei ole. Valot saa kun ehtii rakentaa... ja takuuhuoltoonkin pitää jättää jotain.

Ostaisin Loncinin MotorPowerista vieläkin ellen olisi sitä jo tehny.
Tötterö
6WD

Mä kävin hakemassa tuon Usatec:n 250 tieliikenteeseen ja etuvalot (2kpl) tingin kauppaan mukaan, Motorpowerilta..

Nyt sitten asentelen ne keulille, mustien muovien tilalle ja kytken erillisellä katkasijalla toimimaan..

Onhan se pöllön näköinen vain yhdellä silmällä, kun kyseessä on kumminkin nelitassunen..
Ripa
Noppeli

Viesti Kirjoittaja Ripa »

Eipä tullu kesällä mieleen nuo valoasiat :idea: kovinkaan paljon.

Minkämoiset polttimot niissä etuvaloissa on? 30W jotain? Olen ajatellut laittaa Bilteman halvahkot lisäsatsit H3 kynttilöillä (olisko minimissään 55W), jos sopiva umpio reikähän löytyy. Niiden virransyönti saattaa tosin olla liikaa Loncinin laturille/akulle. Mahtaako kukaan tietää laturin tehoja?

Mr. Kukkumyy kyseli samaa lampun palamisongelmia käsittevässä topicissa. Manuaalista en ole löytänyt tietoa.

Kyllä se yksi mollukka valaisee ihan OK mut eturitsillä mulla on iso tavarakori. Tällä iällä takana on oltava tilaa... Luke Lucky tyyppiset satulaan hypyt ei enää onnistu ;)
Tötterö
6WD

Miten Rally 250cc on kuristettu?

Holkitettu putkisto? Jos, niin miten saa avarammaksi, simppelimmin?

Muita vauhdinrajottimia?

Miten lisää paukkuja tai ainakin huippuja?
Janishell
6WD

Viesti Kirjoittaja Janishell »

Tötterö kirjoitti:Miten Rally 250cc on kuristettu?

Holkitettu putkisto? Jos, niin miten saa avarammaksi, simppelimmin?

Muita vauhdinrajottimia?

Miten lisää paukkuja tai ainakin huippuja?
Ei taida olla mitenkään kuristettu.
Jos haluut lisää vauhtia laita isommat takarenkaat itse tein ainakin näin.
Vastaa Viestiin