RALLY 250

Keskustelua Rally, Usatec ja muista Loncin sukuisista mönkijöistä
Kaizu
Noppeli

Viesti Kirjoittaja Kaizu »

pekka kirjoitti:Mulla on tollanen Rally 250cc mönkkäri. Ei o tieliikenneversio mutta se on samalla tekniikalla. Kone perustuu Honda CBR:ään ja on toiminut todella hienosti. Käytän mönkijää lähes päivittäin ja olen ollut tosi tyytyväinen omaani. Ostin sen 2003 heinäkuussa.

Siinä on muuten puhallin jäähdytys 8)
Jep taitaa olla ihan 100% sama laite, tai jos jotain eroja niin varmaankin jossain rengastuksessa tms.

Ostitko sen Modularboxista? Oletko kokeillut lumien lykkimistä? Miten takatuuppari selviää siitä? Toi nyt on sivuseikka, mutta jos sen mönkkärin nyt sitten joku päivä tulee ostettua, niin olisihan se plussaa sekin.

Kulkeeko se tosiaan sen 80km/h? Pystyykö sillä käytännössä kuitenkaan ajamaan sitä? Ainakin tyttären Suzuki Lt80 on todella "kiikkerä" jo 40km/h nopeudessa. Mutta se nyt tietysti on vähän eri ja vanhakin se jo alkaa olemaan...

Tuliko siihen mukaan millaiset manuaalit? Onko tarvinnut tehdä mitään normaalihuoltojen lisäksi?
pekka
Noppeli

Viesti Kirjoittaja pekka »

Joo ostin sen Modularboxista. Tein sillä lumihommia viimetalvena, ja kyllä se hienosti työnsi lumet pois. Menee semmonen 30cm pakkaslunta vielä aika kivasti. Se menee vähän päälle 70km/h. mitattiin auton mittarilla. Kyllä ton kokosella vehkeellä pystyy helposti ajamaan tota nopeutta. Toin Suzuki Lt80 on mun meilestä aika paljon pienenpi vehje.

Siihen tuli mukaan suomenkielinen manuaali. Ei oo kyl ollu mitää erikois huoltoja. Öljyt kun muistaa vaihtaa riittävän usein ni sillä pääsee jo aika pitkälle.
Kaizu
Noppeli

Viesti Kirjoittaja Kaizu »

pekka kirjoitti:Joo ostin sen Modularboxista. Tein sillä lumihommia viimetalvena, ja kyllä se hienosti työnsi lumet pois. Menee semmonen 30cm pakkaslunta vielä aika kivasti. Se menee vähän päälle 70km/h. mitattiin auton mittarilla. Kyllä ton kokosella vehkeellä pystyy helposti ajamaan tota nopeutta. Toin Suzuki Lt80 on mun meilestä aika paljon pienenpi vehje.

Siihen tuli mukaan suomenkielinen manuaali. Ei oo kyl ollu mitää erikois huoltoja. Öljyt kun muistaa vaihtaa riittävän usein ni sillä pääsee jo aika pitkälle.
Jep toi LT80 on ihan pikkunen peli.

Oliko sulla ketjut vai pystyikö sillä lykkimään tuota 30cm pakkaslunta ilman?
pekka
Noppeli

Joo on sellaset jääketjut. Ei oikeen liiku ilman niitä :)
quasar
4WD

Viesti Kirjoittaja quasar »

Maaseudun Tulevaisuudessa oli keskiviikkona mainos, jonka mukaan tämän Rally 250cc sais tieliikenteeseen rekisteröitynä 4690 eurolla ja sähkövinssin asennettuna kaupan päälle. Vielä rahtivapaasti kotiovelle. Lumilevy 1.25m, pohjapanssari + piikkijääketjut maksaa yht. 490€. Luulis noita tuohon hintaan menevän jokunen kaupaksikin.

Mitähän tarkoittaa "koko maan kattava huoltoverkosto" jonka maahantuoja lupaa? Laittaisivat ne huoltoliikkeet tuonne nettisivuille.
tkoivumaki
3WD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tkoivumaki »

No kuule, soitappas ja kysy listaa huoltopisteistä. Voit olla varma ettet yhdenkään liikkeen nimeä saa (paitsi heidän oman liikkeen osoitteen).
blue Honda Trx
Tracks
Mönkijä:: BRP RENEGADE 800

Viesti Kirjoittaja blue Honda Trx »

mitähän tämä tarkoittaa kun luin lehteä niin mainostivat isoin kirjaimin että JOPA 10v. huolto ja varaosatakuu?
quasar
4WD

Laitoin eilen postia sinne ja kyselin missä on minua lähin huolto. Saapa nähä vastaako siihen kukaan :?: Jos huolto ja varaoien saanti pelaa nii sitten tuommosta vois harkita.
Hmort
6WD
Viesti:

Rally 110cc

Viesti Kirjoittaja Hmort »

Joo eli mulla kokemuksena tilasin uuden käyttöohje kirjan tuli 2 päivässä postissa ja peli on toiminut hienosti puolisen vuotta eikä ole ainakaan vielä mitään vikaa.... :D
pekka
Noppeli

tkoivumaki kirjoitti:No kuule, soitappas ja kysy listaa huoltopisteistä. Voit olla varma ettet yhdenkään liikkeen nimeä saa (paitsi heidän oman liikkeen osoitteen).
Oot kyllä kova mustamaalaan toista kilpailijaa!

Kyllä mulle sanottiin joku vähän yli 10 huoltoliikettä kun olin ostamassa omaa Rally 250cc mönkijää. Tuli silloin kyseltyy noi huolto paikat tarkkaan, koska se on tietenkin tärkeetä. Itse asun lähellä suht Tuuria ja lähin huolto on Ritolassa joka on pihastani noin 45km.
quasar
4WD

Rally 250cc huolto

Huoltoasiatkin selvisi, huoltoliike on täällä Kempeleessä missä asun. Ja ihan kunnollinen ja tunnettu huolto. Nyt vaan odotellaan, että mönkkäri tulee vuoden vaihteessa. Odottavan aika on pitkä...
Hmort
6WD
Viesti:

Re: Rally 250cc huolto

quasar kirjoitti:Huoltoasiatkin selvisi, huoltoliike on täällä Kempeleessä missä asun. Ja ihan kunnollinen ja tunnettu huolto. Nyt vaan odotellaan, että mönkkäri tulee vuoden vaihteessa. Odottavan aika on pitkä...
tilasit sen 250cc vai????
quasar
4WD

Rally 250cc vm. 2005 tieliikennemalli

Jep. Tuolla Työkäyttö keskustelussa kirjoitin 10.11.:

quasar kirjoitti:Soitin myyjälle tänään. Siitä 100 kpl erästä, johon tulee samaan hintaan sähkövinssi asennettuna, on jälellä vielä 24 kpl. 76 kpl on jo myyty ja niistä yksi tulee meikäläiselle :oops:

Samalla otin lumilevyn, pohjapanssarin ja piikkijääketjut. Moottori siinä on Hondan lisenssillä ja laite tehdään Taiwanissa.

Toimitus vuoden vaihteessa, rekisteröitynä ja rahtivapaasti. Huoltoliike löytyy myös tästä Oulun läheltä, asia joka lopullisesti ratkaisi oman valinnan. Ja tietenkin tuo hintapolitiikka.

http://www.kazuma.fi/r250t.html
Hmort
6WD
Viesti:

No perhana onneks olkoon kirjoittele miten peli toimii sitten kun saat sen :D
quasar
4WD

Kiitos :P

Raportoin kokemuksista.
Vastaa Viestiin