Ongelmia Rallyn huollossa!
Ongelmia Rallyn huollossa!
Meidän porukalla on kolme tieliikenne rallya ja vietiin ne sitten lokakuussa hämeenlinnalaiseen huoltamoon takuuhuoltoon! ottivat kyllä mielihyvin vastaan ja sano että parin viikon sisään kaikki on valmista! kuitenkin tämän ajan kuluttua soitimme kyseiseen paikkaan ja siellä sanottiin että ei ole vielä valmiina että on porukkaa ollut saikulla! no ei siinä mitään huoltopäällikkö lupasi että seuraavan viikon lopussa olisi valmista! no mitään ei kuulunut, vaikka mies oli luvannut soittaa. Seuraavana maanantaina kyseltyämme mönkkäreiden tilannetta kerrottiin että yksi on valmis ja haluatte ilmeisesti kaikki kerralla kotiin!!! No aikamme soiteltuamme ja ajan kuluessa sitten vihdoin ja viimein huoltopaikasta kerrottiin että on ongelmia maahantuojan kanssa, että se ei suostu maksamaan töitä ja osia, että he eivät tee mitään jollei saa rahaa. joten minkäs teet!! no tultiin jätkien kanssa että haetaan koneet pois sieltä seisomasta ja odotetaan osia kotiin!!! no ekat kaks saatiin viimeviikolla kotiin ja sen verran vipinää tuli että viimenen saatiin kotiin korjattuna tänään!!!! että KIITOS SEKÄ HUOLTAMO ETTÄ MAAHANTUOJA!!!! OLETTE SITTEN KIVOJA JA REHELLISIÄ!!!!
- blue Honda Trx
- Tracks
- Viestit: 3208
- Liittynyt: 15 Syys 2004 14:58
- Mönkijä:: BRP RENEGADE 800
- Paikkakunta: Östra Nyland
hyvä maahantuoja....
ei muuta kuin kuluttajaasiamiehelle puhelu.
Sitä kun ei tiedä mitä huoltoliike on tehnyt,jos ne on ruuvannut puolet mönkijästä osiin että voisi maahantuojaa rahastaa....
ps.ja muutenkin miten voi mennä 2 viikkoa huoltoon





ei muuta kuin kuluttajaasiamiehelle puhelu.
Sitä kun ei tiedä mitä huoltoliike on tehnyt,jos ne on ruuvannut puolet mönkijästä osiin että voisi maahantuojaa rahastaa....
ps.ja muutenkin miten voi mennä 2 viikkoa huoltoon



Viimeksi muokannut blue Honda Trx, 05 Tammi 2006 12:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
Mutta kyllä menee työtunteja. varmaan järkyttynyt maahantuoja kun laskutus ulkopuolella 50€ tunti heh.peramies kirjoitti:Reima kirjoitti:Mitä osia piti vaihtaa takuuseen?
kahteen mönkkäriin piti tiivistää perä ja yhteen piti vaihtaa eteen joitain puslia kun oli väljyyttä ilmennyt (+jotain muuta pientä fiksattavaa!) eli ei mikään paha lista!
500km kohadalla itselläni alko vuotaa. Itse tein ton rempan ei paha, kunhan löytyy oikeen kokoset stefat. Muistakaa älkää täyttäkö öljyillä liikaa sitä perää, koska ne puskee sitten kardaani tunneliin vaikka olisi uudet vaihdetut stefat.Reima kirjoitti:Millä kilometreillä toi perä on alkanut vuotamaan? Vähän huolestuttaa, kun takuu loppuu maaliskuussa ja kilometrejä vasta 300. Noh, tuleepahan sitten Loncinin taka-akseli tutuksi, kun stefat vaihtaa siihen.
Takuuhuoltojen hinnat alkaa olemaan sitä luokkaa, että katteet on äkkiä syöty.
Janishell kirjoitti: Muistakaa älkää täyttäkö öljyillä liikaa sitä perää, koska ne puskee sitten kardaani tunneliin vaikka olisi uudet vaihdetut stefat.
Miten voi täyttää liikaa? Mukana tulleessa huolto-ohjeessa lukee: täytä öljyä niin paljon kun mahtuu, kun mönkijä tasaisella alustalla.
Kaikki pitäs ite tehä!
Kyllä se täyttyy itse laitan sen ohjekirjan öljytilavuuden mukaan, enkä täyttöropun mukaan.Barney kirjoitti:Janishell kirjoitti: Muistakaa älkää täyttäkö öljyillä liikaa sitä perää, koska ne puskee sitten kardaani tunneliin vaikka olisi uudet vaihdetut stefat.
Miten voi täyttää liikaa? Mukana tulleessa huolto-ohjeessa lukee: täytä öljyä niin paljon kun mahtuu, kun mönkijä tasaisella alustalla.
Kardaanin stefa sekä nopeumittarinanturin puoleinen stefa ainakin mulla. Rumpujarrun puoleiseen stefaan mun eioo tarvinnut koskea, jos tarvis niin se on kaikkein vittumaisin kyllä sitten vaihtaa.Reima kirjoitti:Onko perässä 3 stefaa? Sivuilla ja kardaanilla? Mikä stefa niistä on yleensä alkanut vuotamaan?