Rally 250 kyssäreitä

Keskustelua Rally, Usatec ja muista Loncin sukuisista mönkijöistä
anttisku
6WD
Mönkijä:: Cf Moto 800 Terralander

Re: Rally 250 kyssäreitä

Viesti Kirjoittaja anttisku »

hbrteam kirjoitti:ostin liqui moly 20/50 racing 4T öljyä prätkään tarkoitettua
netto mulle oli 35egee 5/L purnukka

otin myös sen narukäynnistimen kopan piruuttani pois ja kokeilin siitä kampiakselin päästä niin ei tunnu mitään väljyyksiä

sit pyöritin edes takas pienellä liikkeellä niin että pääs tuntee onko kiertokangen alapäässä välystä
ei siinäkään tuntunu mitään.

kone hiljeni jonkin verran kun vaihtoi öljyt
muuten se käy todella siististi ilman ylimääräisiä naputuksia ja matalaa nättiä tyhjäkäyntiäkin
mutta kierroksilla se alkaa rämisee
ja kuulostaa ihan kuin se tulis koneesta toisaalta jos siel olis jotain vikaa niin luulis kuuluvan muutenkin.
Täytyyhän kinuskissa jotain pientä ääntä syntyä tai muuten se on rikki :biggrin: En olisi hirveän huolissani noista äänistä, kovaa ajoa vaan :rock: Oliko kyseessä muuten vanhakin laite ja putsasitko myös suodattimen siitä oikean jalkatapin vierestä kolmionmuotoisen luukun takaa? Jos siihen kilkattimeen ei paljon ole vaihdeltu ölppää niin suodattimessa varmaan metallilastua...
Shineray Stixe 250
Tyscon Street 250
Linhai 260 SS
Rally 250
TGB Avenger 400
SMC 250 exä
Polaris Sportsman 300
2 x TGB Blade 250
Outlander 400 Max
Dinli 450
Arctic Cat XC 450
Goes 625i

Uudenmaan Mönkijät ry
hbrteam
2WD

Viesti Kirjoittaja hbrteam »

en putsannu mitään muuta kun sen öljypropun sihdin

kattelin kyllä siellä oikealla olevaa luukkua ja mietiskelin että mitähän siellä on sisällä.
täytyy kait ottaa pois ja putsata

maasto kapistus niin ei hajuakaan iästä
renkaista päätellen 2005-> paistoleima oli 1505
mistähän muualta sen sais urkittua
rumpujarrut edessä..eikös uudemmissa ole levyt?
nyt pari vuotta oli tutulla lähinnä tallissa ilman käyttöä
koukku on vasta siihen laitettu joten ei ole vedettykkään mitään

oli muuten kerran 2 pyttyinen 250cc viking kone glanssista se tärisi!! kaikki pultit meni poikki pakoputket putos pyörän ripustukset irtos peilit pyöri
pari kilsaa pysty ajaa ja sit oli kädet ihan muussina.
anttisku
6WD

Luukku auki ja putsari pesuun. Uudemmissa levyt edessä ja mitäpä sitä kilometreistä kunhan vehje ajaa sen asian mihin se on hommattu. Eihän tuo Rally mikään paras tielle ole mut hyvin on mun ajot kuljettanut ja kinuskeilla jo 8000 km taivaltanut.
Shineray Stixe 250
Tyscon Street 250
Linhai 260 SS
Rally 250
TGB Avenger 400
SMC 250 exä
Polaris Sportsman 300
2 x TGB Blade 250
Outlander 400 Max
Dinli 450
Arctic Cat XC 450
Goes 625i

Uudenmaan Mönkijät ry
hbrteam
2WD

anttisku kirjoitti:Luukku auki ja putsari pesuun. Uudemmissa levyt edessä ja mitäpä sitä kilometreistä kunhan vehje ajaa sen asian mihin se on hommattu. Eihän tuo Rally mikään paras tielle ole mut hyvin on mun ajot kuljettanut ja kinuskeilla jo 8000 km taivaltanut.
ajoltaan tämä on mun mielestä ihan hyvä
entinen bashani oli tähän verrattuna sonta ajaa vaikkakin oli etu/takapää muutokset tehty.

milloinhan mahtoi muuttua levyt eteen?
onko jotain muuta paikkaa mista vois tunnistaa?
hbrteam
2WD

anttisku kirjoitti:Luukku auki ja putsari pesuun. Uudemmissa levyt edessä ja mitäpä sitä kilometreistä kunhan vehje ajaa sen asian mihin se on hommattu. Eihän tuo Rally mikään paras tielle ole mut hyvin on mun ajot kuljettanut ja kinuskeilla jo 8000 km taivaltanut.
entinen bashani oli tähän verrattuna sonta ajaa vaikkakin oli etu/takapää muutokset tehty.

anttisku
6WD

hbrteam kirjoitti:

Villi veikkaus on et runkonumeron perusteella vois saada jostain selville. Ainakin 2006 vuosimallin Tysconissani oli levyt jo edessä. Rally on ihan leppoisa ajella mut sit kun alkaa kunnolla happee antaa niin saa ajaa oikeesti :lol:
Shineray Stixe 250
Tyscon Street 250
Linhai 260 SS
Rally 250
TGB Avenger 400
SMC 250 exä
Polaris Sportsman 300
2 x TGB Blade 250
Outlander 400 Max
Dinli 450
Arctic Cat XC 450
Goes 625i

Uudenmaan Mönkijät ry
hbrteam
2WD

anttisku kirjoitti:
hbrteam kirjoitti:

Villi veikkaus on et runkonumeron perusteella vois saada jostain selville. Ainakin 2006 vuosimallin Tysconissani oli levyt jo edessä. Rally on ihan leppoisa ajella mut sit kun alkaa kunnolla happee antaa niin saa ajaa oikeesti :lol:
mites tosta etupäästä eli etu valo toisissa stongassa toisissa siinä etulokareissa/maskissa.

tosta ajosta niin eipä tälläset ns työmönkkärit ole kovaan ajoon edes tehty
ajaa mun mielestä asiansa vallan hyvin
jos olisin halunnu jonkun raaserin olisin ostanu crossimönkkärin.

tää tuli lähinnä tonne metsiin ajeluun tekemään elämyksiä ja kattelee paikkoja (poika nyt enemmän koko ajan tän kans haluu mennä)
ja talvella vois lumia luoda mikäli tästä siihen on.

ainahan jotain pärisevää leikkikalua täytyy olla vaikkain on jo iso lapsi (36vee) :biggrin:
ViiMax
Tracks
Mönkijä:: Sp 500

Viesti Kirjoittaja ViiMax »

Missäs tossa rally 250:ssä (vm.2005) on se cdi-boksi ?

Ei penkin alta ainaskaa löytynyt ?
penaa223345
3WD
Mönkijä:: polaris sportman 450ho

Viesti Kirjoittaja penaa223345 »

Ota vasensivumuovi pois sen taka sen pitäisi olla sieltä löytyy myös jännitteen säädin.
veltsu_
6WD

Viesti Kirjoittaja veltsu_ »

kysytääs nyt rallyn omistajiltakin jos joku viitsis mitata raidetangonpään kierteen halkaisijan. sen kierteen joka tulee rattiputkeen tai olka-akseliin kiinni :roll:
Vastaa Viestiin