Onko jollain kokemusta tieliikenneRallyn renkaiden kestävyydestä asfaltilla tai betolla? Tuntuisi kuluvan nyt lämpöisemmillä keleillä kovin nopeasti, kun jää käännöksissä ja vähän suorallakin mustat jäljet asfalttiin. Lisäksi ihmetyttää se, että tieliikennekäyttöön rekisteröidyn ja hyväksytyn laitteen renkaissa lukee "not for highway use". Eikö olekaan hyväksytyt renkaat? Kuka tuntee asiaa?
Kuullostaisi että aika pehmeää seosta. Pehmyt kumiseos pitää paremmin, mutta kuluu nopeammin. Laita alle vaikkapa jonkun toisen tieliikennemönkijän renkaat, jotka kovakumisia. Pitäs alkaa kestämään paremmin. Vähän liukkaamaksi toki menee...
Tuo Artic Catin vanha 250 Manuaali tieliikenne peli oli varustettu 13 " vanteilla ja 60 sarjalaisilla kumeilla. Leveydestä en tiedä mitään. Rengas oli pyöreäolkainen ettei ole asfaltilla niin äkkipikainen ajettava. Mahtuu ja 100 mm 4-pulttijaolla on ainakin AC:ssä. Aika vinkeän näköinen kun oli vielä 5 puolainen ja varsin avonainen aluvanne siinä
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala https://www.pariuraa.fi/wordpress
Onko kukaan kokeillu, kuinka isot renkaat mahtuu rallyyn.
Taakse kyllä mahtuu, mut miten on edessä, et ottaako kiinni renkaat
linkussa. Sais vähän maavaraa lisää? 24" toimis varmasti?
atv m kirjoitti:Onko kukaan kokeillu, kuinka isot renkaat mahtuu rallyyn.
Taakse kyllä mahtuu, mut miten on edessä, et ottaako kiinni renkaat
linkussa. Sais vähän maavaraa lisää? 24" toimis varmasti?
25" toimii mulla takana hyvin, mutta edessä on vakiot. Jos sulla on lumivaruste siinä rallyssäs, niin ei mahdun isommat erurenkaat kääntymään koska ne pohjapanssarin tapit osuu renkaisiin sitten.
Kaveri olis kiinnostunut huokeasta tieliikennemönkijästä, uskaltaako Rallya ehdottaa yhdeksi vaihtoehdoksi? Pikkuisen hirvittää noi takuuaikaiset viat...
Minkälaisia kilometrimääriä porukat on ko. vehkeellä ajanut tähän mennessä?
Ei ajokeleissä ainakaan valittamista viime aikoina.