RALLY 250

Keskustelua Rally, Usatec ja muista Loncin sukuisista mönkijöistä
quasar
4WD

Sivu päivitetty

Viesti Kirjoittaja quasar »

http://www.kazuma.fi/r250t.html

Sivu päivitetty, uusia kuvia ja varaosaluettelo lisätty.
blue Honda Trx
Tracks
Mönkijä:: BRP RENEGADE 800

Viesti Kirjoittaja blue Honda Trx »

toi kazuman auran nostolaite aika erikoisen näköinen.... :roll:

pystyisköhän sitä muuttaa vähän fiksummaksi :?:
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
quasar
4WD

Se manuaalinen "nostolaite" jää kokonaan pois niistä laitteista joissa on sähkövinssi. Oon samaa mieltä sen ulkonäöstä ;)
Janishell
6WD

Viesti Kirjoittaja Janishell »

quasar kirjoitti:Se manuaalinen "nostolaite" jää kokonaan pois niistä laitteista joissa on sähkövinssi. Oon samaa mieltä sen ulkonäöstä ;)
Aha kysyitkö ton muuten sieltä puljusta? Tulikò muuten noihin tieliikenne rallyihin eteen levyjarrut?
quasar
4WD

Joo, siitä oli puhetta silloin ku viimeksi soitin myyjäliikkeeseen. Tuota käsikäyttöstä nostovartta ei tarvi ku auran nosto hoituu vinssillä. Siksi sitä ei vinssillisiin asenneta haitoiksi. Jarruista en osaa sanoa muuta ku mitä noissa teknisissä tiedoissa eli että on rumpujarrut joka kulmassa.

Alkuviikosta oottelen kyllä jo mönkkärin tänne saavani 8)
Janishell
6WD

quasar kirjoitti:Joo, siitä oli puhetta silloin ku viimeksi soitin myyjäliikkeeseen. Tuota käsikäyttöstä nostovartta ei tarvi ku auran nosto hoituu vinssillä. Siksi sitä ei vinssillisiin asenneta haitoiksi. Jarruista en osaa sanoa muuta ku mitä noissa teknisissä tiedoissa eli että on rumpujarrut joka kulmassa.

Alkuviikosta oottelen kyllä jo mönkkärin tänne saavani 8)
Sä saat sen 76:sena varmaan joku muu on saanut sen aikasemmin, mutta täällä sammyn sivuilla ei taida pahemmin rallya odottaa kuin me.
Janishell
6WD

quasar, no miltä tuntu rally?
quasar
4WD

Ei paha ollenkaan :lol: :lol:
quasar
4WD

Joko Janishell oot ajanu ensi metrit uudella mönkkärillä :?:
Janishell
6WD

quasar kirjoitti:Joko Janishell oot ajanu ensi metrit uudella mönkkärillä :?:
Eivät ole viellä mulle soittaneet saa nahdä milloin soittavat.
Mites vinssi toimii onko hyvä?
Janishell
6WD

Kylläpä täälä rallytopicissa on hiljaista.
Hmort
6WD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hmort »

joko alkaa olee kokeiltu millanen rally on...... oon menossa tänään katsomaan sachs 250 atv:tä eli tarttis saada tietoo onko rally hyvä vai huono nyt oon kahden vaiheella kumman ostaisin ?????
Janishell
6WD

Hmort kirjoitti:joko alkaa olee kokeiltu millanen rally on...... oon menossa tänään katsomaan sachs 250 atv:tä eli tarttis saada tietoo onko rally hyvä vai huono nyt oon kahden vaiheella kumman ostaisin ?????
Tammikuun lopulla varmaan saat paremmin infoo kun alkaa kaikki saamaan itselleen ne testiin, nämä tieliikennerallyt.
Kannattaa käydä kattomassa toi sachs 250 ja sen jälkeen tutkimassa tuolla modularboxilla paikan päällä rallyä niins saat parhaat tuntumat silloin että kumpi on parempi.
quasar
4WD

Ensimmäinen 100 km Rallyllä nyt ajettu. Kävin äsken ajamassa reilu 20 km lenkin 10°C pakkasessa, vähä vilposta hommaa mutta mukavaa. Ajokokemuksia karttuu päivä päivältä, hintansa väärti tuo Rally kyllä on ja se on mukava ku pääsee kotipihalta lähteen teitä pitkin maastoon ihan laillisesti. Ei tarvi pelätä viranomaisia.

Tänään kävin rekisteröimässä mönkkärin omiin nimiin ja riitti katsastuskonttorilla ihmettelemistä, että mikä tommonen on ja sekö pitää katsastaa ja mitä siitä pitäs oikeen kattoa katsastuksessa. No, eiköhän nuo ala tulla pikkuhiljaa tutuksi ku lisääntyvät liikenteessä.
Eikka
4WD

Viesti Kirjoittaja Eikka »

Tänään kävin rekisteröimässä mönkkärin omiin nimiin ja riitti katsastuskonttorilla ihmettelemistä, että mikä tommonen on ja sekö pitää katsastaa ja mitä siitä pitäs oikeen kattoa katsastuksessa. No, eiköhän nuo ala tulla pikkuhiljaa tutuksi ku lisääntyvät liikenteessä.[/quote]

juu, katsastusvirkailijat:maailmanparantajat.. tääläpäin ku ostin mönkijää, soittelin polliseille ja kyselin käytäntöä: ei oikeen tiedetä, soita katsastuskonttorille.. katsastuskonttorilla sama.. ei tiedetä. :lol:
Vastaa Viestiin