Rally 110cc juniorimalli ?
Rally 110cc juniorimalli ?
Olen etsiskelemässä sopivaa mönkkäriä junioreille (=9 ja 11v) ja en taida enää mopoversiota viitsiä ostaa. Mitäs olette mieltä, onko tällainen 110cc Rally tai muut samankokoiset vielä liian isoja vehkeitä tuon ikäisille. Toisaalta varmaan tulee itsekin moisella päästeltyä 

- blue Honda Trx
- Tracks
- Mönkijä:: BRP RENEGADE 800
-
- 3WD
Itse ostin viime kesänä tytöilleni (silloin 9 ja 11-vuotiaat) Panther 90 mönkijän. Tytöt pääsi heti ajamisesta "jyvälle" eikä laite ollut yhtään liian iso tai hankala hallita.
Onhan tuolla tullut itsekin ajeltua jonkin verran ja talvella tehtyä pihan lumityötkin ennenkuin hankin itselleni tieliikenne-Linhain.
Onhan tuolla tullut itsekin ajeltua jonkin verran ja talvella tehtyä pihan lumityötkin ennenkuin hankin itselleni tieliikenne-Linhain.
Hanski Haminasta
Re: Rally 110cc juniorimalli ?
elko kirjoitti:Olen etsiskelemässä sopivaa mönkkäriä junioreille (=9 ja 11v) ja en taida enää mopoversiota viitsiä ostaa. Mitäs olette mieltä, onko tällainen 110cc Rally tai muut samankokoiset vielä liian isoja vehkeitä tuon ikäisille. Toisaalta varmaan tulee itsekin moisella päästeltyä
Jaa sillä lailla..
Mun serkku (n.5 vuotias) poika niin ajo polasris sportsman 400 ja niiten iskä anto luvan.
Kylläse rähmälleen lens ku se vaa innostu..
Itekki oon ajanu sillä ja on tosi hyvä ihan tarpeeks iso ainakin nyt mulle.
Se 110 c ei ole mikään iso
Tai osta meiltä polaris predator 90cc se on ihan ok ei mikään kiinalainen mutteriromu mikä sammuu
Onko sulla oikein faktaa asiasta? Meillä 2 poikaa hyppyyttää ja antaa kunnolla hanaa Rallyn 50 cc romulle ja peli ei kun käy ja kukkuu vaan.niksa92 kirjoitti:"ei mikään kiinalainen mutteriromu mikä sammuu
Tällä kokemuksella en ikinä laittaisi kolminkertaista summaa ns. merkkimönkijään. Ja nyt puhun lasten mönkkäreistä.
Korjasin lainauksen, käyttäkää esikatselua! -amis-
Kato kun porukkaa välittää kun ovat ostaneet pitkinhampain kalliin merkki mönkijän, niin sen takia he haluavat pönkittää egoa kiinalaisvehkeiden haukkumisella.
Tiedän että jokaisen pelin pitäisi toimia..sori vaan kun haukuinReima kirjoitti:Onko sulla oikein faktaa asiasta? Meillä 2 poikaa hyppyyttää ja antaa kunnolla hanaa Rallyn 50 cc romulle ja peli ei kun käy ja kukkuu vaan.niksa92 kirjoitti:"ei mikään kiinalainen mutteriromu mikä sammuu
Tällä kokemuksella en ikinä laittaisi kolminkertaista summaa ns. merkkimönkijään. Ja nyt puhun lasten mönkkäreistä.
Korjasin lainauksen, käyttäkää esikatselua! -amis-

-
- Noppeli
110cc MÖNKKÄRIT
Kokeilin tuota ja totesin sen olevan ainakin 7-8v liian tehokas.
Kyllä mielestäni jo 8-9v alkaen voi tuota vakasti harkita ajopelikseen sillä pienempi kyllä jää todella nopeasti liian pieneksi.
Kyllä mielestäni jo 8-9v alkaen voi tuota vakasti harkita ajopelikseen sillä pienempi kyllä jää todella nopeasti liian pieneksi.