Rally 110cc juniorimalli ?

Keskustelua Rally, Usatec ja muista Loncin sukuisista mönkijöistä
elko
Noppeli

Rally 110cc juniorimalli ?

Viesti Kirjoittaja elko »

Olen etsiskelemässä sopivaa mönkkäriä junioreille (=9 ja 11v) ja en taida enää mopoversiota viitsiä ostaa. Mitäs olette mieltä, onko tällainen 110cc Rally tai muut samankokoiset vielä liian isoja vehkeitä tuon ikäisille. Toisaalta varmaan tulee itsekin moisella päästeltyä :)
blue Honda Trx
Tracks
Mönkijä:: BRP RENEGADE 800

Viesti Kirjoittaja blue Honda Trx »

ajattelin pojalle(kohta 7v.) ostaa polaris 90 sportsman,olisi "oikean" mönkijän näköinen kun se on sille niin tärkeetä... :roll:
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
pantterieka
3WD

Viesti Kirjoittaja pantterieka »

Itse ostin viime kesänä tytöilleni (silloin 9 ja 11-vuotiaat) Panther 90 mönkijän. Tytöt pääsi heti ajamisesta "jyvälle" eikä laite ollut yhtään liian iso tai hankala hallita.
Onhan tuolla tullut itsekin ajeltua jonkin verran ja talvella tehtyä pihan lumityötkin ennenkuin hankin itselleni tieliikenne-Linhain.
Hanski Haminasta
Hmort
6WD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hmort »

No ei oo liian iso meillä 4 vuotias poika ajaa 110cc rallyllä harvase päivä... ja motoo prätkällä... :D
hane
3WD
Mönkijä:: Dinli 801 -08

Viesti Kirjoittaja hane »

Rally 110cc paras ikähaarukka 4-15v, mutta pystyy ajaa yli satakiloset ja yli 70 vuotiaat. On kokemusta.
Vääntöö löytyy, kunhan luotettavuuden saa kohilleen.
niksa92
2WD

Re: Rally 110cc juniorimalli ?

Viesti Kirjoittaja niksa92 »

elko kirjoitti:Olen etsiskelemässä sopivaa mönkkäriä junioreille (=9 ja 11v) ja en taida enää mopoversiota viitsiä ostaa. Mitäs olette mieltä, onko tällainen 110cc Rally tai muut samankokoiset vielä liian isoja vehkeitä tuon ikäisille. Toisaalta varmaan tulee itsekin moisella päästeltyä :)

Jaa sillä lailla..
Mun serkku (n.5 vuotias) poika niin ajo polasris sportsman 400 ja niiten iskä anto luvan.
Kylläse rähmälleen lens ku se vaa innostu..
Itekki oon ajanu sillä ja on tosi hyvä ihan tarpeeks iso ainakin nyt mulle.
Se 110 c ei ole mikään iso
Tai osta meiltä polaris predator 90cc se on ihan ok ei mikään kiinalainen mutteriromu mikä sammuu
Reima
6WD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Reima »

niksa92 kirjoitti:"ei mikään kiinalainen mutteriromu mikä sammuu
Onko sulla oikein faktaa asiasta? Meillä 2 poikaa hyppyyttää ja antaa kunnolla hanaa Rallyn 50 cc romulle ja peli ei kun käy ja kukkuu vaan.

Tällä kokemuksella en ikinä laittaisi kolminkertaista summaa ns. merkkimönkijään. Ja nyt puhun lasten mönkkäreistä.

Korjasin lainauksen, käyttäkää esikatselua! -amis-
Janishell
6WD

Viesti Kirjoittaja Janishell »

Kato kun porukkaa välittää kun ovat ostaneet pitkinhampain kalliin merkki mönkijän, niin sen takia he haluavat pönkittää egoa kiinalaisvehkeiden haukkumisella.
pekkis
Noppeli

Viesti Kirjoittaja pekkis »

Ostin tytölle viime vuoden keväällä Rally 110:pin (tyttö siloin 9v ) hyvin oppi ajelemaan ja on silla kiva itsekkin välillä päästellä :) pojalle tuli samlla ostettu Rally 50 poika 3,5v :D
niksa92
2WD

Viesti Kirjoittaja niksa92 »

Reima kirjoitti:
niksa92 kirjoitti:"ei mikään kiinalainen mutteriromu mikä sammuu
Onko sulla oikein faktaa asiasta? Meillä 2 poikaa hyppyyttää ja antaa kunnolla hanaa Rallyn 50 cc romulle ja peli ei kun käy ja kukkuu vaan.

Tällä kokemuksella en ikinä laittaisi kolminkertaista summaa ns. merkkimönkijään. Ja nyt puhun lasten mönkkäreistä.

Korjasin lainauksen, käyttäkää esikatselua! -amis-
Tiedän että jokaisen pelin pitäisi toimia..sori vaan kun haukuin :oops:
harrikontkanen
Noppeli

110cc MÖNKKÄRIT

Viesti Kirjoittaja harrikontkanen »

Kokeilin tuota ja totesin sen olevan ainakin 7-8v liian tehokas.
Kyllä mielestäni jo 8-9v alkaen voi tuota vakasti harkita ajopelikseen sillä pienempi kyllä jää todella nopeasti liian pieneksi.
Vastaa Viestiin