Onko kenelläkään vinkkejä Rallyn tyhjäkäyntiongelmaan. Eli mönkkäri käy vain ryyppy täysillä, muuten yskii ja prötää. Mutta silloinkaan ei kovin hyvin ja tahtoo yskiä, ottaa kuitenkin kierroksia.
Vaihdettu:
- puola + tulppa
- CDI-boksi
- imukaula (alipaineletku tukittu)
Kokeiltu isompaa pääsuutinta (120), ei vaikutusta käyntiin. Venttiilit säädetty, jako näyttäisi olevan kohdallaan, ei ilmavuotoja, kaasari purettu ja on kuin uusi (vaihdettu vuosi sitten).
Tuosta jaosta vielä... Kampiakselin puolella on F | T |. Pitääkö tarkistusreiän keskellä olla tuo | vai T?
Rally 250cc tyhjäkäynti
Re: Rally 250cc tyhjäkäynti
Tarkasta bensan saanti tankilta kaasarille. ja jos siä on se alkuperäinen sihti letkun välissä niin vaihda se yleismallin suodattimeen
-
- Noppeli
- Viestit: 12
- Liittynyt: 21 Maalis 2020 18:48
- Mönkijä:: RAlly 250 USA
- Paikkakunta: Pori
Rally 250cc tyhjäkäynti
Moi!
Onko se alkuperäinen sihti sellainen pieni valkoinen?
Mulla ainakin on sellainen.
Ongelmana että vaihde päällä käy hyvin, mutta kun siitä vaihtaa vapaalle niin kierrokset nousee varmaan 1000rmp.
Mikä mahtanee vaivata..
Onko se alkuperäinen sihti sellainen pieni valkoinen?
Mulla ainakin on sellainen.
Ongelmana että vaihde päällä käy hyvin, mutta kun siitä vaihtaa vapaalle niin kierrokset nousee varmaan 1000rmp.
Mikä mahtanee vaivata..