Moi!
Uusi tyyppi kun olen tällä saralla niin kysyisin teiltä viisaammilta, että miten tuossa Rally / Loncin 250 toimii tuo nokkaketjun kiristin. Onko se jousivoimalla toimiva ns. automaattinen vai pitääkö sitä kiristäää sen päässä olevasta ruuvista jossain vaiheessa.
Nokkaketjun kiristin
Keskustelua Rally, Usatec ja muista Loncin sukuisista mönkijöistä
Hyppää
- Yleistä
- ↳ Foorumin säännöt ja info
- ↳ Ensimmäisen mönkijän osto
- ↳ Yleinen keskustelu
- ↳ Esittelyt
- ↳ APUA!
- ↳ Testi
- ↳ Lehdet/media/pelit
- Ajaminen
- ↳ ATV kilpailut
- ↳ Yleistä
- ↳ Renkaat
- ↳ Vanteet
- ↳ Ajovarusteet
- ↳ Sähkölaitteet
- ↳ Päivän ajot
- ↳ Cross ja freestyle
- ↳ Reitit, radat, tapahtumat
- ↳ Tapahtumat
- ↳ Ajoalueet
- ↳ Tiedotteet
- ↳ Tieliikennekäyttö
- ↳ L7e
- ↳ T3
- ↳ Työkäyttö
- ↳ FAQ
- Valmistajat
- ↳ Access Motor
- ↳ Arctic Cat
- ↳ Can-Am
- ↳ CF-Moto
- ↳ Comanche
- ↳ Dinli
- ↳ Honda
- ↳ Kawasaki
- ↳ Kymco
- ↳ Linhai
- ↳ Loncin
- ↳ Polaris
- ↳ SMC
- ↳ Suzuki
- ↳ TGB
- ↳ Trapper
- ↳ Yamaha
- ↳ Muut merkit
- ↳ Can-Am Club R.I.P
- ↳ Mopomönkijä eli kevyt nelipyörä
- Viritys, korjaus, lisävarusteet, tuning
- ↳ Niksinurkka
- ↳ Projektit
- Yhdistykset
- ↳ Muut yhdistykset
- ↳ Mönkkärit Ry
- Osta/myy
- ↳ ATV-Ostetaan
- ↳ ATV-Myydään, MUISTA OTSIKKOON HINTA !!
- Linkit
- ↳ Nettikaupat/kaupat/palvelut
- ↳ Kuvat/videot