Mönkkärirasismia?

Keskustelua Rally, Usatec ja muista Loncin sukuisista mönkijöistä
mja1962
Noppeli
Viestit: 5
Liittynyt: 17 Elo 2020 06:05

Mönkkärirasismia?

Viesti Kirjoittaja mja1962 »

Moikka, aloittelevana hahmona hankin Rally 250- vehkeen. Hyvin kun huoltaa, niin mitn ongelmaa. Mutta nyt kun on in, että mieli pitää pahoittaa kerran päivässä, niinpä minäkin :D :D :D ; tarjoan peliä eri korjaamoille pikkuhommiin, niin tulee tunne, että onko mulla -30% tarra otsassa? "Ai, sulla on tommonen? Ei me kyllä noita mielellään kun meillä on ammattiylpeyttä". Ajanpuutteen vuoksi en mainitse paikkakuntaa. Eikö tämä nyt ole rasismia. Olkoon tämä kevennys muuten niin synkkään syksyyn...
Avatar
Rapsa85
6WD
Viestit: 883
Liittynyt: 29 Elo 2009 13:25
Mönkijä:: Can-Am
Paikkakunta: Ruokolahti
Viesti:

Re: Mönkkärirasismia?

Viesti Kirjoittaja Rapsa85 »

Joskus vuosia taakseppäin olin vaihtamassa vanhaa pollea canamiin. Paikalliseen yritykseen kysyin vaihtotarjousta, mutta myyjä sanoi että ei he tommosia ota, että myy vaan ite :D
Silloin aattelin että perskule mikä mättää, kun ei vaihdokki kelpaa, mutta jälkeenpäin ymmärtänyt kyllä täysin. Ei ne siitä varmaan muuta ois saanu, kun murheita :lol:
Vähän toisenlainen juttu, mutta myös jotakin samaa..
Hold my beer..
mja1962
Noppeli
Viestit: 5
Liittynyt: 17 Elo 2020 06:05

Re: Mönkkärirasismia?

Viesti Kirjoittaja mja1962 »

Joo, sitä vaan tuntee ittensä kakkosluokan kansalaiseksi
Avatar
ViiMax
Tracks
Viestit: 4448
Liittynyt: 13 Helmi 2011 13:10
Mönkijä:: Sp 500
Paikkakunta: Nurmijärvi & P-Karjala

Re: Mönkkärirasismia?

Viesti Kirjoittaja ViiMax »

Tuo rallyhan on helppo huoltaa, yksinkertaista perus tekniikkaa. Ihme etteivät ottaneet huoltoon :roll:

Mulla kävi auton osien kanssa viikola näin. Menin hakemaan osia kun soittivat edelisenä päivänä että noudettavissa. Paikanpäälle mentyä suuntasin suoraan tiskille jossa oli 3 asiakaspalvelijaa, eikä kellään sillä hetkellä asiakasta. Kukaan ei noteerannut minua mitenkään, koitin ottaa katsekontaktia myyjien suuntaan, yksi lähti tiskin takaa pois vilkaissen minua, mutta ei tervehtinyt eikä sanonut mitään (2 muuta myyjää jutteli keskenään sillä välin). Pari kolme minuuttia jaksoin kököttää ja lähdin halvattuun kyseistä paikasta. Ilmeisesti joillain paikoilla menee liian hyvin, että saavat valita asiakkaansa ketä palvelee ja jne. Ihan siistit vaatteetkin oli päällä, farkut musta takki ja naamakin oli kammattu, en tiedä mikä mätti kun ei saanut palvelua. :lol:

Jäi osat kyseiseen puljuun, hommaan ne jostain muualta, onneksi ei ole kiire niillä. Ja anteeksi offtopic.
Vastaa Viestiin