Sivu 1/1

Kuristukset, Rally, Loncin, Trapper,Usatec...

Lähetetty: 09 Helmi 2007 08:58
Kirjoittaja juhalaspalmas
Noniin, elikkä kirjataanpa tämän topiicin alle, omat tiedot kuristuksista mitä kyseisistä laitteista löytyy.

Trapperin kuristuksia olen ainakin itse löytänyt:

-koko pakoputki alkukäyrästä, loppuun. (katalysaattori, äänenvaimennin)
-imupuolen "holkki" kuristukset
-kierrosten rajoitin (CDI boxi)
-pääsuutin selvästi liian pieni
-kardaani (ei ole varsinaisesti rajoitin, mutta aivan pirun jäykkä!!!Hyvä että kädellä jaksaa liikuttaa.)

Laittakaa vaan tulemaan lisää jos olette löytäneet enemmänkin ja tietenkin erimerkeistä myös. 8)

Lähetetty: 03 Elo 2008 02:46
Kirjoittaja Grazzius
minkäslainen se imupuolen holkki on ja missä siellä se on?

Kaasukahvassa on ruuvi mikä rajottaa kaasun liikkeen :D

Lähetetty: 03 Elo 2008 17:11
Kirjoittaja ruutipaa
Rally 110 ei luisti noussut läheskään ylös, hiukan höylöystä kaasuvaijerin yläpäästä ja vaijeri muutenkin kireemmälle. Myös tuo vaihteistosta lähetevän piuhan irrottaminen tuntui jotenkin vaikuttavan (not sure for that). Imukaulasta en löytänyt mitään supitusta ja putkea en ole vielä tutkinut

Re: Kuristukset, Rally, Loncin, Trapper,Usatec...

Lähetetty: 17 Helmi 2009 09:28
Kirjoittaja pallero
eikö olis helpointa jos haluaa kulkua ni kone pois ja 500cc 2t tilalle no jo rupeaa tapahtumaan tai vaikka hieman isompi...vaikka r1...nam.tai ahdin...