Viri CDI boxi

Keskustelua Dinli mönkijöistä
kadet89
6WD
Viestit: 505
Liittynyt: 15 Kesä 2007 23:23

Viesti Kirjoittaja kadet89 »

Joko pojilla big boret jauhaa?
Onko joku koittanu nokkia vaihtaa?
Avatar
jappes
3WD
Viestit: 66
Liittynyt: 10 Syys 2007 19:05
Paikkakunta: Nouste...Dinli 450tl--EscoCossu--

Viesti Kirjoittaja jappes »

kadet89 kirjoitti:Joko pojilla big boret jauhaa?
Onko joku koittanu nokkia vaihtaa?
Ei laula vielläkään, kun jenkkilästä ei sitten millään tule puuttuvaa toista puristusrengasta mäntään.Tulee talvikin jo ennen kun se tulee ja ei sillon sitä potkuakaan niin tarvii.....No laitetaan kun se rengas enää puuttuu.

Muuten paikoillaan Procom boksi, Dynon suutin setti, unin putsari, Predatorin kisakytkinlevyt, jäykät venajouset, Kanavat siistitty, Omatekele vapaammin virtaava pönttö lambdalla, 15/38 rattaat joten kyllä toi väkisin huutaa sitä 560 settiä paikoilleen.
Nokkia en laita, kun ei tarvetta saada kiekumaan vaan tavoitteena parantaa alavääntöä. Sit tietty voisi koittaa jos saisi halvalla jostain nokat vaan kokeilumielessä.

Tosin mittariin tullut vasta reilu 1000km, koska talon ja auton rakennus vie kaiken ajan ja onhan tota kömpiääkin jo tullut laitettua.... :roll:
iceeura
Noppeli
Viestit: 11
Liittynyt: 12 Syys 2008 16:33

Viesti Kirjoittaja iceeura »

mul on paikal 558cc holkki,wisecon mäntä,16/36 rattaat,dynojet,uni ja prätkän slipari.reilun 1000 kilsaa on jo täl setil menty

mikä procomin boksi sul on ?

mis teetit kanne,paljo siihe saatii virtauksii,oliko pahan hintanen homma ?

pitäis se kansi teettää talvel kans.pöydäl odottelis jo rosteri venat ja jäykemmät jouset.nokkia en aio vaihtaa itekkään,ainakaan vielä.

tupla putket on jo tyän al ja etuvakaaja odottaa enää asennust.

goldspeedit oli al jo entisen omistajan toimest.madallukset ja levitykset joutu tekee

lambda ja fmi myös tulos
Avatar
jappes
3WD
Viestit: 66
Liittynyt: 10 Syys 2007 19:05
Paikkakunta: Nouste...Dinli 450tl--EscoCossu--

Viesti Kirjoittaja jappes »

iceeura kirjoitti:mul on paikal 558cc holkki,wisecon mäntä,16/36 rattaat,dynojet,uni ja prätkän slipari.reilun 1000 kilsaa on jo täl setil menty

mikä procomin boksi sul on ?

mis teetit kanne,paljo siihe saatii virtauksii,oliko pahan hintanen homma ?

pitäis se kansi teettää talvel kans.pöydäl odottelis jo rosteri venat ja jäykemmät jouset.nokkia en aio vaihtaa itekkään,ainakaan vielä.

tupla putket on jo tyän al ja etuvakaaja odottaa enää asennust.

goldspeedit oli al jo entisen omistajan toimest.madallukset ja levitykset joutu tekee

lambda ja fmi myös tulos
Boksi on se perus -05 uudempaan predatoriin tarkoitettu.Eli ei nosta kun sen oliko se 500rpm kierrosaluetta.
Kannen teetätin tossa omassa ruuvipenkissä eli sitä vaan siistin en avartanut ihmeempiä ja virtaa minkä virtaa :wink: .Hinta laatu suhteesta en mene sanomaan mitään mut tuskin alkuperäistä huonompi on.
Mulle tulee Je:n männällä toi uus pytty.
Kyllä niin houkuttaisi laittaa toin magasquirt paikalleen mutta en oikein tiedä onko siitä vaivan verran hyötyä ja kestääkö noita tärinöitä ja ilmanvaihteluita.Pitäisi ruiskuboksi ainakin hyvin suojata johonkin penkin alle.

Sä olet kunnolla laittanut palikkaa kiinni.Alkaa olemaan kohta jo oikea mönkijä :roll:
Sumppi_
4WD
Viestit: 236
Liittynyt: 06 Elo 2006 20:49
Mönkijä:: Dinli 560
Paikkakunta: Uganda

Viesti Kirjoittaja Sumppi_ »

iceeura kirjoitti:mul on paikal 558cc holkki,wisecon mäntä,16/36 rattaat,dynojet,uni ja prätkän slipari.reilun 1000 kilsaa on jo täl setil menty

mikä procomin boksi sul on ?

mis teetit kanne,paljo siihe saatii virtauksii,oliko pahan hintanen homma ?

pitäis se kansi teettää talvel kans.pöydäl odottelis jo rosteri venat ja jäykemmät jouset.nokkia en aio vaihtaa itekkään,ainakaan vielä.

tupla putket on jo tyän al ja etuvakaaja odottaa enää asennust.

goldspeedit oli al jo entisen omistajan toimest.madallukset ja levitykset joutu tekee

lambda ja fmi myös tulos
Onko suurikin ero tolla setillä vs vakio?
iceeura
Noppeli
Viestit: 11
Liittynyt: 12 Syys 2008 16:33

Viesti Kirjoittaja iceeura »

Sumppi_ kirjoitti:
iceeura kirjoitti:mul on paikal 558cc holkki,wisecon mäntä,16/36 rattaat,dynojet,uni ja prätkän slipari.reilun 1000 kilsaa on jo täl setil menty

mikä procomin boksi sul on ?

mis teetit kanne,paljo siihe saatii virtauksii,oliko pahan hintanen homma ?

pitäis se kansi teettää talvel kans.pöydäl odottelis jo rosteri venat ja jäykemmät jouset.nokkia en aio vaihtaa itekkään,ainakaan vielä.

tupla putket on jo tyän al ja etuvakaaja odottaa enää asennust.

goldspeedit oli al jo entisen omistajan toimest.madallukset ja levitykset joutu tekee

lambda ja fmi myös tulos
Onko suurikin ero tolla setillä vs vakio?

alavääntöö tuntuu nyt olevan aikas mukavasti.kun vaan venttiilit pysys mukan.huiput noin 140 km/h gepsin mukaan.

mut sepä se,nälkä kasvaa syädes
iceeura
Noppeli
Viestit: 11
Liittynyt: 12 Syys 2008 16:33

Viesti Kirjoittaja iceeura »

jappes kirjoitti:
iceeura kirjoitti:mul on paikal 558cc holkki,wisecon mäntä,16/36 rattaat,dynojet,uni ja prätkän slipari.reilun 1000 kilsaa on jo täl setil menty

mikä procomin boksi sul on ?

mis teetit kanne,paljo siihe saatii virtauksii,oliko pahan hintanen homma ?

pitäis se kansi teettää talvel kans.pöydäl odottelis jo rosteri venat ja jäykemmät jouset.nokkia en aio vaihtaa itekkään,ainakaan vielä.

tupla putket on jo tyän al ja etuvakaaja odottaa enää asennust.

goldspeedit oli al jo entisen omistajan toimest.madallukset ja levitykset joutu tekee

lambda ja fmi myös tulos
Boksi on se perus -05 uudempaan predatoriin tarkoitettu.Eli ei nosta kun sen oliko se 500rpm kierrosaluetta.
Kannen teetätin tossa omassa ruuvipenkissä eli sitä vaan siistin en avartanut ihmeempiä ja virtaa minkä virtaa :wink: .Hinta laatu suhteesta en mene sanomaan mitään mut tuskin alkuperäistä huonompi on.
Mulle tulee Je:n männällä toi uus pytty.
Kyllä niin houkuttaisi laittaa toin magasquirt paikalleen mutta en oikein tiedä onko siitä vaivan verran hyötyä ja kestääkö noita tärinöitä ja ilmanvaihteluita.Pitäisi ruiskuboksi ainakin hyvin suojata johonkin penkin alle.

Sä olet kunnolla laittanut palikkaa kiinni.Alkaa olemaan kohta jo oikea mönkijä :roll:

en oikee sit tiä mikä boksi olis se oikee,et riittäs jatkossaki,ku kumminki tulee lisä palikoita hommailtuu

ite kyl teetän sen kannen ammattimiehel,mil on virtauspenkki.

megasquirt ei kuulosta mun korvaan hyvält,mut en ookkaan oikeen elektroniikan kans pelannu.enemmän vanhan virittely mallin miehii

joo,palikkaa lisää vaa nii kauan ku perse kestää tai kone :P
Sumppi_
4WD
Viestit: 236
Liittynyt: 06 Elo 2006 20:49
Mönkijä:: Dinli 560
Paikkakunta: Uganda

Viesti Kirjoittaja Sumppi_ »

iceeura kirjoitti:
Sumppi_ kirjoitti:
iceeura kirjoitti:mul on paikal 558cc holkki,wisecon mäntä,16/36 rattaat,dynojet,uni ja prätkän slipari.reilun 1000 kilsaa on jo täl setil menty

mikä procomin boksi sul on ?

mis teetit kanne,paljo siihe saatii virtauksii,oliko pahan hintanen homma ?

pitäis se kansi teettää talvel kans.pöydäl odottelis jo rosteri venat ja jäykemmät jouset.nokkia en aio vaihtaa itekkään,ainakaan vielä.

tupla putket on jo tyän al ja etuvakaaja odottaa enää asennust.

goldspeedit oli al jo entisen omistajan toimest.madallukset ja levitykset joutu tekee

lambda ja fmi myös tulos
Onko suurikin ero tolla setillä vs vakio?

alavääntöö tuntuu nyt olevan aikas mukavasti.kun vaan venttiilit pysys mukan.huiput noin 140 km/h gepsin mukaan.

mut sepä se,nälkä kasvaa syädes
Mites toi bensan saanti tolla sylinterillä on riittänyt eli onko joutunut pistämään isompaa suutinta?
Avatar
jappes
3WD
Viestit: 66
Liittynyt: 10 Syys 2007 19:05
Paikkakunta: Nouste...Dinli 450tl--EscoCossu--

Viesti Kirjoittaja jappes »

Eikös joku täälläkin kaupannut Dynan säädettävää boksia.Se olisi järkevin jos meinaa pitää ton järjestelmän käytössä.
Tai sitten ostaa sumppi:lta sen stage3 boksin!!
Kyllä toi ruisku olisi komea ja viellä kun säätöjä niin paljon.
Autossa tullut jo paljon kokomusta siitä....saisipa Dinliinkin jotenkin helpolla katulaillisen turbon niin ei tarttis noilla vapareilla pelleillä.
Itsellä nyt uponnut tohon auton rakenteluun niin paljon, että mönkijä ollut vähän toissijalla.
No talvi tulee ja taas pääsee mönkijää tekemään paremmaksi ja laittamaan kaikki herkut hyllystä paikalleen.
iceeura
Noppeli
Viestit: 11
Liittynyt: 12 Syys 2008 16:33

Viesti Kirjoittaja iceeura »

Sumppi_ kirjoitti:
iceeura kirjoitti:
Sumppi_ kirjoitti: Onko suurikin ero tolla setillä vs vakio?

alavääntöö tuntuu nyt olevan aikas mukavasti.kun vaan venttiilit pysys mukan.huiput noin 140 km/h gepsin mukaan.

mut sepä se,nälkä kasvaa syädes
Mites toi bensan saanti tolla sylinterillä on riittänyt eli onko joutunut pistämään isompaa suutinta?
porailin dynojet sarjan mukana tulleita suuttimia isommiks.ensin 2 millisel poranteräl,sitte 2,1 ja 2,2 jne.. 2,5 oli sopiva
iceeura
Noppeli
Viestit: 11
Liittynyt: 12 Syys 2008 16:33

Viesti Kirjoittaja iceeura »

jappes kirjoitti:Eikös joku täälläkin kaupannut Dynan säädettävää boksia.Se olisi järkevin jos meinaa pitää ton järjestelmän käytössä.
Tai sitten ostaa sumppi:lta sen stage3 boksin!!
Kyllä toi ruisku olisi komea ja viellä kun säätöjä niin paljon.
Autossa tullut jo paljon kokomusta siitä....saisipa Dinliinkin jotenkin helpolla katulaillisen turbon niin ei tarttis noilla vapareilla pelleillä.
Itsellä nyt uponnut tohon auton rakenteluun niin paljon, että mönkijä ollut vähän toissijalla.
No talvi tulee ja taas pääsee mönkijää tekemään paremmaksi ja laittamaan kaikki herkut hyllystä paikalleen.
oliskohan toi sopiva

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/_ATV-Par ... 06.c0.m245
Avatar
jappes
3WD
Viestit: 66
Liittynyt: 10 Syys 2007 19:05
Paikkakunta: Nouste...Dinli 450tl--EscoCossu--

Viesti Kirjoittaja jappes »

iceeura kirjoitti: oliskohan toi sopiva

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/_ATV-Par ... 06.c0.m245
Eiköhän se sopiva ole ja kätevä myös.Päätäni en pantiksi laittaisi, mutta ton ikäisen pitäisi sopia kyllä.
Aika jäätävä suutin sulla jos 2.5mm reikä+porausheitto.
Pitää kyllä koneessa olla potkua ja hengittää jo todella paljon, jotta noin paljon kakkua tarvii.
Ei sulla vissiin ollut viellä seosmittaria kiinni, jotta näkisi mitä näyttää??Tai hehkuuko putki ja oliko sulla viellä mitään muuta kun vakio boksi kiinni??
Mulla noilla nykyisillä palikoilla aika rikkaalla dynon 160 suuttimella+neulalla.
jmtillo
4WD
Viestit: 230
Liittynyt: 08 Elo 2006 17:02
Mönkijä:: "Agent Orange"
Paikkakunta: Ylämylly

Viesti Kirjoittaja jmtillo »

iceeura kirjoitti:
jappes kirjoitti:Eikös joku täälläkin kaupannut Dynan säädettävää boksia.Se olisi järkevin jos meinaa pitää ton järjestelmän käytössä.
Tai sitten ostaa sumppi:lta sen stage3 boksin!!
Kyllä toi ruisku olisi komea ja viellä kun säätöjä niin paljon.
Autossa tullut jo paljon kokomusta siitä....saisipa Dinliinkin jotenkin helpolla katulaillisen turbon niin ei tarttis noilla vapareilla pelleillä.
Itsellä nyt uponnut tohon auton rakenteluun niin paljon, että mönkijä ollut vähän toissijalla.
No talvi tulee ja taas pääsee mönkijää tekemään paremmaksi ja laittamaan kaikki herkut hyllystä paikalleen.
oliskohan toi sopiva

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/_ATV-Par ... 06.c0.m245
On sopiva, ostin samasta liikkeestä omani jota kauppailin. Osta samalla ohjelmointi kaapeli niin saat säädettyä mieleiseksi. (itselläni jäi se hommaamatta)

siis tämä: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/DynaTek- ... dZViewItem
iceeura
Noppeli
Viestit: 11
Liittynyt: 12 Syys 2008 16:33

Viesti Kirjoittaja iceeura »

jmtillo kirjoitti:
iceeura kirjoitti:
jappes kirjoitti:Eikös joku täälläkin kaupannut Dynan säädettävää boksia.Se olisi järkevin jos meinaa pitää ton järjestelmän käytössä.
Tai sitten ostaa sumppi:lta sen stage3 boksin!!
Kyllä toi ruisku olisi komea ja viellä kun säätöjä niin paljon.
Autossa tullut jo paljon kokomusta siitä....saisipa Dinliinkin jotenkin helpolla katulaillisen turbon niin ei tarttis noilla vapareilla pelleillä.
Itsellä nyt uponnut tohon auton rakenteluun niin paljon, että mönkijä ollut vähän toissijalla.
No talvi tulee ja taas pääsee mönkijää tekemään paremmaksi ja laittamaan kaikki herkut hyllystä paikalleen.
oliskohan toi sopiva

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/_ATV-Par ... 06.c0.m245
On sopiva, ostin samasta liikkeestä omani jota kauppailin. Osta samalla ohjelmointi kaapeli niin saat säädettyä mieleiseksi. (itselläni jäi se hommaamatta)

siis tämä: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/DynaTek- ... dZViewItem[/quote

eikun tilaamaan.olis muuten varmaan epähuomios jääny piuha tilaamat,thanks
iceeura
Noppeli
Viestit: 11
Liittynyt: 12 Syys 2008 16:33

Viesti Kirjoittaja iceeura »

jappes kirjoitti:
iceeura kirjoitti: oliskohan toi sopiva

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/_ATV-Par ... 06.c0.m245
Eiköhän se sopiva ole ja kätevä myös.Päätäni en pantiksi laittaisi, mutta ton ikäisen pitäisi sopia kyllä.
Aika jäätävä suutin sulla jos 2.5mm reikä+porausheitto.
Pitää kyllä koneessa olla potkua ja hengittää jo todella paljon, jotta noin paljon kakkua tarvii.


Ei sulla vissiin ollut viellä seosmittaria kiinni, jotta näkisi mitä näyttää??Tai hehkuuko putki ja oliko sulla viellä mitään muuta kun vakio boksi kiinni??
Mulla noilla nykyisillä palikoilla aika rikkaalla dynon 160 suuttimella+neulalla.
ei oo seosmittari viäl kiinni.on se iso suutin ja soppaa menee.mut jos pistää piänemmän ni hiukan ku antaa runtuu ni putki tulee aivan sairaan kuumaks ja tikittää koko ajan.
rikkaalla on mut minkäs teet,parempi se ku laihal,on ainakin palolämpötilat nyt matalammat.
no eiköhän se siit korjaannu talvel,ku saa sen kannen palotilan ja kanavat kuntoon,ni saa virtausta
Vastaa Viestiin