raidetangon nivelet
raidetangon nivelet
onko muilla ollu ongelmia dillen raidetankojen kanssa? mulla ne o ainakin täysin suojaamattomia. mistä suojatut, jotka kestäis vähän pidempään? 

Re: raidetangon nivelet
Miten se raidetangon kestävyys muka huolestuttaa? Sehän on kuitenkin korkeammalla kuin tukivarret joten ei se ajossa mihinkään kiveen tai muihin voi edes osua ensimmäisenä.totti kirjoitti:onko muilla ollu ongelmia dillen raidetankojen kanssa? mulla ne o ainakin täysin suojaamattomia. mistä suojatut, jotka kestäis vähän pidempään?
Nivelet
Onko kukaan vaihtanu vielä dilleen etu ylä ja alaniveliä. alkaa olla sen verran väljät, jos keulasta nostaa niin muljahtaa ulos kuopistaan.
Eli löytyykö jostain parempia vai täytyykö tilata elämykseltä vakiot?

Eli löytyykö jostain parempia vai täytyykö tilata elämykseltä vakiot?
ktm 520
Look MOM! NO HANDS!
Look MOM! NO HANDS!
Re: Nivelet
Just vaihdoin viime viikonloppuna.. Tuolta ainakin saa jos ei ole hyllystä loppunu
http://matako.fi/catalog/product_info.p ... cts_id=392

http://matako.fi/catalog/product_info.p ... cts_id=392
-Yamaha Raptor 727 2008 TL- 

Onhan noita jouduttu vaihtamaan. Alemmat väljät noin neljän tonnin jälkeen, ne kun kantavat sen varsinaisen kuorman. Ylemmistä menee nyt toinen vaihtoon kun mittarissa on 6tkm. Vaihto käy suunnilleen vartissa ja kustannuskin alle 20e per nivel, eipä ole tullut edes mieleen että pitäisi vahvemmat saada.
Ny lähti tilaukseen 4kpl uusia niveliä + takakate. Oli vaa 70 ekeä hintaeroa matakon ja elämyksen välillä. 
siis pelkäs kattees nivelet oli 22€ kpl ja matakolla 14€. kannattaa vissii vähä kattella mistä tilaa. säästö vaatimattomat 102 erkkiä.

siis pelkäs kattees nivelet oli 22€ kpl ja matakolla 14€. kannattaa vissii vähä kattella mistä tilaa. säästö vaatimattomat 102 erkkiä.
ktm 520
Look MOM! NO HANDS!
Look MOM! NO HANDS!
Joo matako pelaa loistavasti ja hyvät hinnatki siel, ite sielt aina ostelin dinliin osia! myös kyseiset nivelet!
Because I'm so clever, But clever ain't wise
Niin tosiaan, juuri Matakosta olen itsekin niveliä, suodattimia ja muuta sälää tilaillut. Hinnat kohdallaan ja toimitukset erinomaisen nopeita.