Dinlin venat ja öljynkierto?

Keskustelua Dinli mönkijöistä
Janne83
2WD
Viestit: 48
Liittynyt: 07 Heinä 2008 01:08
Mönkijä:: Dinli 560 vm.08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Dinlin venat ja öljynkierto?

Viesti Kirjoittaja Janne83 »

Jep toinen pakonen poikki, pääs ottaa yläällä kiinni korkeapuristemännällä.... :roll:
Dinli 904 vm.08 560cc
ex.250derbi dxr
mönkkäripukki
4WD
Viestit: 131
Liittynyt: 14 Marras 2007 20:40
Mönkijä:: linhai 400
Paikkakunta: uganda

Re: Dinlin venat ja öljynkierto?

Viesti Kirjoittaja mönkkäripukki »

kannattaa tarkistaa kierto kangen kunto. mulla katkes, tulee pahaa jälkee jos menee poikki :shock:
Janne83
2WD
Viestit: 48
Liittynyt: 07 Heinä 2008 01:08
Mönkijä:: Dinli 560 vm.08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Dinlin venat ja öljynkierto?

Viesti Kirjoittaja Janne83 »

Oliko lyönnyt kieroksi vai mitä? Mistä löysit venttiilit? Motopowerilla imusia hyllyssä mutta ei pakosia... :| Eihän kenellekkään olisi jäänyt predatorin/outlawin kantta?
Dinli 904 vm.08 560cc
ex.250derbi dxr
Mezcal
4WD
Viestit: 155
Liittynyt: 16 Maalis 2007 20:43

Re: Dinlin venat ja öljynkierto?

Viesti Kirjoittaja Mezcal »

Janne83 kirjoitti:Oliko lyönnyt kieroksi vai mitä? Mistä löysit venttiilit? Motopowerilla imusia hyllyssä mutta ei pakosia... :| Eihän kenellekkään olisi jäänyt predatorin/outlawin kantta?
Mitkähän mahtaa olla venttiilin mitat?
mönkkäripukki
4WD
Viestit: 131
Liittynyt: 14 Marras 2007 20:40
Mönkijä:: linhai 400
Paikkakunta: uganda

Re: Dinlin venat ja öljynkierto?

Viesti Kirjoittaja mönkkäripukki »

predan venttiilit on sitten kaks millii lyhyemmät
mönkkäripukki
4WD
Viestit: 131
Liittynyt: 14 Marras 2007 20:40
Mönkijä:: linhai 400
Paikkakunta: uganda

Re: Dinlin venat ja öljynkierto?

Viesti Kirjoittaja mönkkäripukki »

mul on yks predan kansi mikä vaatii vähän hitsausta ja pako seetit
Janne83
2WD
Viestit: 48
Liittynyt: 07 Heinä 2008 01:08
Mönkijä:: Dinli 560 vm.08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Dinlin venat ja öljynkierto?

Viesti Kirjoittaja Janne83 »

Jep nyt on sitten subarun venttiilit, pakosissa. Joutu hieman sorvailemaan mutta saa käymään 6mm on paksuus. Pituuksia en muista voin mitata joku päivä kun muistan. Laite pelittää taas :D Vajaa 100km ongelmitta, ihme dinli!!! :lol:
Dinli 904 vm.08 560cc
ex.250derbi dxr
yaguza
Tracks
Viestit: 1577
Liittynyt: 18 Loka 2008 23:06
Mönkijä:: Banshee 1127ccT

Re: Dinlin venat ja öljynkierto?

Viesti Kirjoittaja yaguza »

Laitetaas tähän topikkiin kuuluva kyssäri tänne elikkä mistä ja minkäslaisia shimmilevyjä saa/tarvii dillen venttiilien säätöön?
Olis tarkotus pitää vehjes ajossa lähes päivittäin niin tarvittavat matskut kyseisessä hommassa pikkasen helpottas..

EDIT: Shimmipaloja löytyy paikallisesta polaris-huollosta, ootteko pollen paloja käyttäny?
jonnedinli
2WD
Viestit: 31
Liittynyt: 27 Loka 2009 20:17

Re: Dinlin venat ja öljynkierto?

Viesti Kirjoittaja jonnedinli »

Joo,kyllä polle predaattorin shimmit käy dinliin.
Avatar
Tpa
3WD
Viestit: 116
Liittynyt: 05 Tammi 2008 19:35
Paikkakunta: Vaasa

Re: Dinlin venat ja öljynkierto?

Viesti Kirjoittaja Tpa »

onko muuten predatorissa vain pakoventtiilit lyhyemmät vai molemmat?
ktm 520
Look MOM! NO HANDS!
mönkkäripukki
4WD
Viestit: 131
Liittynyt: 14 Marras 2007 20:40
Mönkijä:: linhai 400
Paikkakunta: uganda

Re: Dinlin venat ja öljynkierto?

Viesti Kirjoittaja mönkkäripukki »

molemmat ovat lyhyempiä.
Vastaa Viestiin