Foorumin Dinlit
Re: Foorumin Dinlit
Motorpowerista kyselin muttei ollut. Ei jaksaisi ulkomailta alkamaan tilailla niin varmaan metsästän tuommoisen vastaavan osan jostain muualta. Nyt on takaratas väliaikaisesti omalla patentilla kiinni. Vanha osa on vielä tallessa mutta pitää katsoa saisiko sitä vielä laitettua takaisin.
Re: Foorumin Dinlit
Siihen voisi kokeilla myös tollaista sokkaa kuin kuvassa: 
Sisähalkaisijaltaan ja leveydeltään vaan oikean kokoinen ja sopivan jäykkä, että pysyy akselin lovessa.

Sisähalkaisijaltaan ja leveydeltään vaan oikean kokoinen ja sopivan jäykkä, että pysyy akselin lovessa.
Re: Foorumin Dinlit
Muuten kyllä mutta tuo akselin lovihan on tuolla rataskiinnikkeen alla? Joten tuo ei varmaankaan passaa siihen kun ei taida rataskiinnikettä saada hilattua tuon päälle. Mutta nyt on väliaikainen ratkaisu eli laitoin klemmarin siihen eteen ja sen perään vielä tommosen pakoputken kiinnikkeen eikä näytä ratas liikkuvan minnekkään. Tämä siis niin kauan kun uuden osan saan.
- jesi
- Tracks
- Viestit: 2029
- Liittynyt: 09 Heinä 2010 20:04
- Mönkijä:: Pari Dinliä ollut :(
- Paikkakunta: Tampere
Re: Foorumin Dinlit
Vaihtelin jopoon öljyt ja suotimen, kohdassa noin 14tkm.
Nytku on toi jäährytysnesteen lämpötilaki tiedossa, niin esim tänään työmatkalla (10km) en saanut lämpöjä nousemaan kuin kuuteenkynppiin.
Aika iso pahvi oli kyl viime talvena, mutta mitäköhän vaan on lämmöt ollu?
Mietin jo nyttenkin, notta panisko jo jotai "paffia" keulaan, niin saa lämmöt nopeemmin tontilleen.
Nytku on toi jäährytysnesteen lämpötilaki tiedossa, niin esim tänään työmatkalla (10km) en saanut lämpöjä nousemaan kuin kuuteenkynppiin.
Aika iso pahvi oli kyl viime talvena, mutta mitäköhän vaan on lämmöt ollu?
Mietin jo nyttenkin, notta panisko jo jotai "paffia" keulaan, niin saa lämmöt nopeemmin tontilleen.
/ Jere Siirilä
/ Myyty: 2x Dinli DL-904
/ Myyty: 2x Dinli DL-904
Re: Foorumin Dinlit
Onko daavidissa oikeesti tommonenki ominaisuus, kolmenkympin helteillä valoissa seistessä ei kyllä käyny mielessäkää että joskus vois motissa olla lämmöt kortilla..jesi kirjoitti:Vaihtelin jopoon öljyt ja suotimen, kohdassa noin 14tkm.
Nytku on toi jäährytysnesteen lämpötilaki tiedossa, niin esim tänään työmatkalla (10km) en saanut lämpöjä nousemaan kuin kuuteenkynppiin.
Aika iso pahvi oli kyl viime talvena, mutta mitäköhän vaan on lämmöt ollu?
Mietin jo nyttenkin, notta panisko jo jotai "paffia" keulaan, niin saa lämmöt nopeemmin tontilleen.

Nimimerkki "palaneet pohkeet" kyselee.
Honda TRX300FW -91 "BIG BLUE"
Exät: 2xKymco, 2xLinhai 1xDinli 1xHonda ja 1xCan-am
http://WWW.PUUILO.FI
Exät: 2xKymco, 2xLinhai 1xDinli 1xHonda ja 1xCan-am
http://WWW.PUUILO.FI
- jesi
- Tracks
- Viestit: 2029
- Liittynyt: 09 Heinä 2010 20:04
- Mönkijä:: Pari Dinliä ollut :(
- Paikkakunta: Tampere
Re: Foorumin Dinlit
Äsken kotona ulkolämmöt näytti tuvan kulmasta riippuen 1-2c, dillen neste oli mittarinsa mukaan 2c.
Kiertelin mutkien kautta töihin, vajaa 20km.
Taajamassa lämmöt korkeimmillaan 53c pitkissä valoissa seistessä, mutta heti ajamalla 50-60kmh niin laski 5c.
Viitisen kilsaa moottoritiellä, reilulla 6000rpm niin lämmöt 50c.
Kiertelin mutkien kautta töihin, vajaa 20km.
Taajamassa lämmöt korkeimmillaan 53c pitkissä valoissa seistessä, mutta heti ajamalla 50-60kmh niin laski 5c.
Viitisen kilsaa moottoritiellä, reilulla 6000rpm niin lämmöt 50c.
/ Jere Siirilä
/ Myyty: 2x Dinli DL-904
/ Myyty: 2x Dinli DL-904
- jesi
- Tracks
- Viestit: 2029
- Liittynyt: 09 Heinä 2010 20:04
- Mönkijä:: Pari Dinliä ollut :(
- Paikkakunta: Tampere
Re: Foorumin Dinlit
Leikkelin ruokiksella ohkasta leksiä about koko syylärin kokosen palan, sitte läksin töitten jälkeen ajeleen ja seuraileen lämpöjä.
Vähän reilun tunnin ja olikohan 50km tms ajelin.
Saksin aina tarpeen mukaan tienposkessa leksiä pienemmäksi, loppuviime jäi semmonen 4-5cm korkee pala, koko syylärin levynen. Köllöttelee syylärin alaosassa.
Sekalaisessa ajossa ajossa lämmöt meni 70-80c ja toki pyssätessä aika nopeesti nousi sillaite että flekti lähti päälle.
Ajossa ei kertaakaan ropelli föönänny (mullahan on merkkiledi flektille).
Nii ja mittarin anturahan on ylävesiletkussa.
Luulen mä, että meen tovin tällä "säädöllä", kelin kylmetessä rukailen sitten isompaa "pahvia" keulalle.
Vähän reilun tunnin ja olikohan 50km tms ajelin.
Saksin aina tarpeen mukaan tienposkessa leksiä pienemmäksi, loppuviime jäi semmonen 4-5cm korkee pala, koko syylärin levynen. Köllöttelee syylärin alaosassa.
Sekalaisessa ajossa ajossa lämmöt meni 70-80c ja toki pyssätessä aika nopeesti nousi sillaite että flekti lähti päälle.
Ajossa ei kertaakaan ropelli föönänny (mullahan on merkkiledi flektille).
Nii ja mittarin anturahan on ylävesiletkussa.
Luulen mä, että meen tovin tällä "säädöllä", kelin kylmetessä rukailen sitten isompaa "pahvia" keulalle.
/ Jere Siirilä
/ Myyty: 2x Dinli DL-904
/ Myyty: 2x Dinli DL-904
- jesi
- Tracks
- Viestit: 2029
- Liittynyt: 09 Heinä 2010 20:04
- Mönkijä:: Pari Dinliä ollut :(
- Paikkakunta: Tampere
Re: Foorumin Dinlit
Lämpöihin liittyen:
Melkeen väittäsin, että normaalisti keskialueella ilmenevä ontuminen on kadonnut liki tyystin!
Varsinkin suuttimen vaihdon jälkeen tuli hieman semmonen kupla keskialueelle, mut tiä si, ny tuntuu hyvältä'.
Lämmöt nousee tuolla pienelläkin paffilla varsin kivasti, mutta kumminkin pysyy rajoissaan.
Manuaalin mukaan termari aukee noin 70c maisemassa.
Näytti joku ihmeellinen rautatanko repsottavan dillessä, niin ruuvasin sen takas paikalleen, oli kiinannylocista vissii muovit loppu.
Eniveis, tää kyseinen rauta menee moottorin ali, jalkatapista jalkatappiin...
Toisesta päästä tanko on jalkatapin sisään käännetty 90ast kulmaan, toisessa päässä oli vaan mutteri.
Sitä en tiedä, että mikä tämän tarkoitus on?
Melkeen väittäsin, että normaalisti keskialueella ilmenevä ontuminen on kadonnut liki tyystin!
Varsinkin suuttimen vaihdon jälkeen tuli hieman semmonen kupla keskialueelle, mut tiä si, ny tuntuu hyvältä'.
Lämmöt nousee tuolla pienelläkin paffilla varsin kivasti, mutta kumminkin pysyy rajoissaan.
Manuaalin mukaan termari aukee noin 70c maisemassa.
Näytti joku ihmeellinen rautatanko repsottavan dillessä, niin ruuvasin sen takas paikalleen, oli kiinannylocista vissii muovit loppu.
Eniveis, tää kyseinen rauta menee moottorin ali, jalkatapista jalkatappiin...
Toisesta päästä tanko on jalkatapin sisään käännetty 90ast kulmaan, toisessa päässä oli vaan mutteri.
Sitä en tiedä, että mikä tämän tarkoitus on?
/ Jere Siirilä
/ Myyty: 2x Dinli DL-904
/ Myyty: 2x Dinli DL-904
Re: Foorumin Dinlit
Varmaan joku lisätuki jalkatapeille. Oikee insinöörien taidon-näytejesi kirjoitti:Eniveis, tää kyseinen rauta menee moottorin ali, jalkatapista jalkatappiin...
Toisesta päästä tanko on jalkatapin sisään käännetty 90ast kulmaan, toisessa päässä oli vaan mutteri.
Sitä en tiedä, että mikä tämän tarkoitus on?

- jesi
- Tracks
- Viestit: 2029
- Liittynyt: 09 Heinä 2010 20:04
- Mönkijä:: Pari Dinliä ollut :(
- Paikkakunta: Tampere
Re: Foorumin Dinlit
Niih, taikka sitte ovat olleet niin fiksuja, että aatelleet että kun runko pettää, niin pysyy sentään jalkatapit tallessa....
/ Jere Siirilä
/ Myyty: 2x Dinli DL-904
/ Myyty: 2x Dinli DL-904
Re: Foorumin Dinlit
Nakertelin raptor 700:n vaimentimesta omaan käyttöön sopivan.
Melko ahtaalta näytti sisältä:

Pikkasen lyhentelin, muokkasin sisuskaluja ja reikäputken ympärille pari kieppiä thermotecciä:

Sain jopa paikalleenkin laitettua:

Melko ahtaalta näytti sisältä:

Pikkasen lyhentelin, muokkasin sisuskaluja ja reikäputken ympärille pari kieppiä thermotecciä:

Sain jopa paikalleenkin laitettua:

Re: Foorumin Dinlit
Asiallisen näkönen vaimennin, muuttuko miten sävelet, onko "pehmeemmät"?
Honda TRX300FW -91 "BIG BLUE"
Exät: 2xKymco, 2xLinhai 1xDinli 1xHonda ja 1xCan-am
http://WWW.PUUILO.FI
Exät: 2xKymco, 2xLinhai 1xDinli 1xHonda ja 1xCan-am
http://WWW.PUUILO.FI
Re: Foorumin Dinlit
Joo pehmeemmin papattelee edelliseen putkistoon verrattuna, ainakin ennen rajotinta
Ja on muuten e-hyväksytty

Ja on muuten e-hyväksytty

Re: Foorumin Dinlit
Miten porukalla on dillet lähteny talvella käyntiin ? Ajattelin, että joskus sitä pitäis jonkun näköistä lämmitintä laittaa talveksi.
- jesi
- Tracks
- Viestit: 2029
- Liittynyt: 09 Heinä 2010 20:04
- Mönkijä:: Pari Dinliä ollut :(
- Paikkakunta: Tampere
Re: Foorumin Dinlit
Muistaakseni oon tarinoinut tähän ketjuun, mutta viime talvena jokainen päivä töihin läksin.
Hirveitä piluvirityksiä en kehtaa verkkovirran kanssa tehdä, ettei tule tyhjänpäälle jäämistä jos mönkkärin lisäksi palaa pari kolme autoa, sen takia että tehty speksien vastaisia kytkentöjä.
Jos on natsi ja lukee sen pienen präntin, niin esim defa/calix/whatewö lämppäreitähän ei saa asentaa muihin kun prösyyrissä mainittuun ajoneuvoon.
Plus soittelin maahantuojat läpi, niin hirveen huonosti dillen letkuun sopivaa lämppäriä, saati jos pitäis olla suora ja termostaatilla.
Löysin jenkeistä muotoiltavaa lämmitysmattoa, halpaa kuin saippua, 240v mallikin, mutta ei minkäänlaista hyväksyntää tänne päin.
Olishan se kiva saada pannua lämpöseks -30c kelissä, mutta kyllä se sieltä lähti ja rauhassa käytteli lämpimäksi.
Sanotaan että ku oli yli kolkyt pakkasta, niin teki jo vähän tiukkaa, mutta silti lähdettiin.
Apurina mulla on kiinteästi asennettu c-tek laturi, sen käyttö tarpeen mukaan.
Hirveitä piluvirityksiä en kehtaa verkkovirran kanssa tehdä, ettei tule tyhjänpäälle jäämistä jos mönkkärin lisäksi palaa pari kolme autoa, sen takia että tehty speksien vastaisia kytkentöjä.
Jos on natsi ja lukee sen pienen präntin, niin esim defa/calix/whatewö lämppäreitähän ei saa asentaa muihin kun prösyyrissä mainittuun ajoneuvoon.
Plus soittelin maahantuojat läpi, niin hirveen huonosti dillen letkuun sopivaa lämppäriä, saati jos pitäis olla suora ja termostaatilla.
Löysin jenkeistä muotoiltavaa lämmitysmattoa, halpaa kuin saippua, 240v mallikin, mutta ei minkäänlaista hyväksyntää tänne päin.
Olishan se kiva saada pannua lämpöseks -30c kelissä, mutta kyllä se sieltä lähti ja rauhassa käytteli lämpimäksi.
Sanotaan että ku oli yli kolkyt pakkasta, niin teki jo vähän tiukkaa, mutta silti lähdettiin.
Apurina mulla on kiinteästi asennettu c-tek laturi, sen käyttö tarpeen mukaan.
/ Jere Siirilä
/ Myyty: 2x Dinli DL-904
/ Myyty: 2x Dinli DL-904