Tegussa on mikunin kaasari ja niis on ne pienikantaiset suuttimet, tosiaan vaikee löytää mut mä tein niin että ostin isokantaisia pussillisen missä kuitenkin kierre passaa, kierre muistaakseni M5, suutin kiinni mutteriin sit koko paketti akkuporakoneeseen ja karkeeta hiekkapaprua vasten pyörittelin kannan sopivaks, mulla ainakin on siis sopivuudella merkitystä onko iso vai pienikanta.yaguza kirjoitti:Ei mulla ainakaan mitää suodatinta ole pääsuuttimen lähellä eikä edes koko kohokammiossakaan.kotz kirjoitti:Ei perskules löytynyt oikeen kokosta suutinta oikeella kierteellä. Pitää sitten netistä tilata. Onko tuo muuten miten tärkeä tuo päässuttimen ympärillä oleva "suodatin" ? Että voiko sillä heittää kuikkaa.
Keihinin suuttimet ei tietääkseni sovi mikuniin ja vaikka sopisivatkin niin niiden numerot/reiän koko ei ole sama kun mikunin suuttimissa.
2mm leveys ero suuttimen kannassa ei luulis tuntuvan missään.
Foorumin Dinlit
- stequ78
- Tracks
- Viestit: 998
- Liittynyt: 29 Tammi 2011 08:21
- Mönkijä:: Mönkkäri myyty :)
- Paikkakunta: Porin kylä
Re: Foorumin Dinlit
So give me this and give me that smother me. And give me some of that bad stuff...
Re: Foorumin Dinlit
onko kenelläkään ollu mopeusmittarin kanssa toiminta ongelmia
välillä mittari toimii koko matkan ajan joskus vain vähän aikaa tai sitten ei toimi ollenkaan 


- jesi
- Tracks
- Viestit: 2029
- Liittynyt: 09 Heinä 2010 20:04
- Mönkijä:: Pari Dinliä ollut :(
- Paikkakunta: Tampere
Re: Foorumin Dinlit
Makneetti murusina / anturin jalka löysällä ja heiluu / anturi löysällä ja karkaa liian kauvas maneetista / säkällä johto poikki.
Anturihan löytyy takarattaan kupeesta, sulla voi olla eri asennossa ja ei todellakaan törrötä tommonen pultti:

Anturihan löytyy takarattaan kupeesta, sulla voi olla eri asennossa ja ei todellakaan törrötä tommonen pultti:

/ Jere Siirilä
/ Myyty: 2x Dinli DL-904
/ Myyty: 2x Dinli DL-904
Re: Foorumin Dinlit
Joo. No sain jo tilattua tuolta kyseiseltä sivulta, kiitos siis siitä. Eipä tarvi ainakaan alkaa hiomaan nyt.stequ78 kirjoitti:Tegussa on mikunin kaasari ja niis on ne pienikantaiset suuttimet, tosiaan vaikee löytää mut mä tein niin että ostin isokantaisia pussillisen missä kuitenkin kierre passaa, kierre muistaakseni M5, suutin kiinni mutteriin sit koko paketti akkuporakoneeseen ja karkeeta hiekkapaprua vasten pyörittelin kannan sopivaks, mulla ainakin on siis sopivuudella merkitystä onko iso vai pienikanta.yaguza kirjoitti:Ei mulla ainakaan mitää suodatinta ole pääsuuttimen lähellä eikä edes koko kohokammiossakaan.kotz kirjoitti:Ei perskules löytynyt oikeen kokosta suutinta oikeella kierteellä. Pitää sitten netistä tilata. Onko tuo muuten miten tärkeä tuo päässuttimen ympärillä oleva "suodatin" ? Että voiko sillä heittää kuikkaa.
Keihinin suuttimet ei tietääkseni sovi mikuniin ja vaikka sopisivatkin niin niiden numerot/reiän koko ei ole sama kun mikunin suuttimissa.
2mm leveys ero suuttimen kannassa ei luulis tuntuvan missään.
Re: Foorumin Dinlit
Nyt on paikallaan 180 suutin mutta tuntuu silti vielä, että hieman on 180 liian pieni. Eli sais vielä varmaan olla isompi. Pitää ajella ryyppy päällä siihen asti ku saapi isompaa.
Viimeksi muokannut kotz, 13 Marras 2011 18:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Foorumin Dinlit
Tämmösellä mettäkoneella tulee ruisailtua. Eli dinli big horn 700 vm -10


-MMC-
-Pirkanmaan atv-
Dinli 700
-Pirkanmaan atv-
Dinli 700
Re: Foorumin Dinlit
Ootko putsannu kaasaria, siis kaasari pöydälle ja huuhdellen tenulla/jarrukliinerillä, paineilmaa joka rööriin. Ei tod ole normaalia että 180 pääsuuttimella joudut ajelee ryypyn kanssa. Ilmanputsari hyvässä kunnossa ja puhdas?kotz kirjoitti:Nyt on paikallaan 180 suutin mutta tuntuu silti vielä, että hieman on 180 liian pieni. Eli sais vielä varmaan olla isompi. Pitää ajella ryyppy päällä siihen asti ku saapi isompaa.
Re: Foorumin Dinlit
Joo, niin vähän ajattelinkin. Kaasarin putsailin viime vkl. Siinä sivussa tosin unohtu putsata tuo ilmanputsari joten sen vois ottaa kyllä nyt käsittelyyn. Tuossa kokeilin, että miten lähtee käyntiin näin pienellä pakkasella niin ihan hyvin ryyppy päällä starttas kyllä.yaguza kirjoitti:Ootko putsannu kaasaria, siis kaasari pöydälle ja huuhdellen tenulla/jarrukliinerillä, paineilmaa joka rööriin. Ei tod ole normaalia että 180 pääsuuttimella joudut ajelee ryypyn kanssa. Ilmanputsari hyvässä kunnossa ja puhdas?kotz kirjoitti:Nyt on paikallaan 180 suutin mutta tuntuu silti vielä, että hieman on 180 liian pieni. Eli sais vielä varmaan olla isompi. Pitää ajella ryyppy päällä siihen asti ku saapi isompaa.
Re: Foorumin Dinlit
Joo, niin vähän ajattelinkin. Kaasarin putsailin viime vkl. Siinä sivussa tosin unohtu putsata tuo ilmanputsari joten sen vois ottaa kyllä nyt käsittelyyn. Tuossa kokeilin, että miten lähtee käyntiin näin pienellä pakkasella niin ihan hyvin ryyppy päällä starttas kyllä.yaguza kirjoitti:Ootko putsannu kaasaria, siis kaasari pöydälle ja huuhdellen tenulla/jarrukliinerillä, paineilmaa joka rööriin. Ei tod ole normaalia että 180 pääsuuttimella joudut ajelee ryypyn kanssa. Ilmanputsari hyvässä kunnossa ja puhdas?kotz kirjoitti:Nyt on paikallaan 180 suutin mutta tuntuu silti vielä, että hieman on 180 liian pieni. Eli sais vielä varmaan olla isompi. Pitää ajella ryyppy päällä siihen asti ku saapi isompaa.
Re: Foorumin Dinlit
kotzille: katoppa ettei vedä ilmaa kaasarin imukaulasta, vois olla jopa halki tai kiinnitykset vaan vuotaa. samoin myös bensapumpulle kannesta lähtevän letku vetää ilmaa välistä jos vuotaa. Olikos se ongelma nyt koko kierrosalueella ja kylmällä sekä kuumalla koneella?
Re: Foorumin Dinlit
Kylmällä ja kuumalla koneella nyt ei niin paljoa eroa ollut. Ennen 180:n vaihtamista kaasu pohjassa ryyppy päällä rupesi vähän röpöttämään ja pätkimään isoilla kierroksilla nelosella. Tuo ongelma sitten hävisi kun 180 on paikallaan. Sama ongelma kummallakin on sitten tuo, että ei ilman ryyppyä jaksa lähteä jos tallan lyö nopeasti pohjaan. Pieni booaus ja sitten menoksi. Ryypyllä tuo ongelma häviää ja kone toimii ihan normisti. Pitää huomenna kurkistella nuo kyseiset paikat. Aikasemmin katoin, että imukaulassa on pientä halkeamaa, mutta en usko että ihan läpi menee. Huomenna sitten tarkemmin.
- pete-801
- Tracks
- Viestit: 1212
- Liittynyt: 17 Marras 2009 18:35
- Mönkijä:: ei oo enään.
- Paikkakunta: Heinola
Re: Foorumin Dinlit
kotz .
onko kaasarin säädöt kohdillaan ja sopivat uudelle suutin koolle. tuollaista kaasupohjassa röpellystä oli omassa pikku dillessä ja korjaantui säädöillä + vaparilla. kuulostaisi että on aika laihalla jos pitää ryypyn kanssa ajella.
onko kaasarin säädöt kohdillaan ja sopivat uudelle suutin koolle. tuollaista kaasupohjassa röpellystä oli omassa pikku dillessä ja korjaantui säädöillä + vaparilla. kuulostaisi että on aika laihalla jos pitää ryypyn kanssa ajella.
goes 520 ltd ex/pöllitty.
dinli 300cc ex
rally 110cc ex
dinli 300cc ex
rally 110cc ex
Re: Foorumin Dinlit
180 suutin on ihan sopiva ellei jopa hieman isokin riippuen tietysti putsarista ja pakarista. Mulla toimi 180 todella hyvin dynojetin neulalla, k/n suoraan kaasarissa kiini ja yoshimuran vaimentimella.
Laihalta toi tosiaan kuulostaa mutta tolla suuttimella sen selittää ilmavuoto.
Laihalta toi tosiaan kuulostaa mutta tolla suuttimella sen selittää ilmavuoto.
Re: Foorumin Dinlit
Kiitoksia vinkeistä. Pitää tänään tai viimeistään vkl tarkastaa nuo kyseiset paikat. Minulla muuten samat palikat kun yaguzalla, mutta putkistona toimii tuo wileyco.
-
- 6WD
- Viestit: 315
- Liittynyt: 13 Heinä 2007 18:55
- Mönkijä:: 350 pikkulohko
- Paikkakunta: kuusankoski
Re: Foorumin Dinlit
Hei
itse ostin tossa hetki sitten Dillen
nyt parit ongelmat löydetty
lataus vikaa löyty toisen reissun jälkeen,katteet pois ja kaikki liittimet auki ja putsistus ja crc perää ja kiinne ja kaikki teipattu kasaan,nyt lataa mut veiläkii vähä liiä vähä mut katotaa riittääkö...
miten etupäätä saa löysemmäksi,ei paljo hiekkatielle asiaa ku hyppii ja hakkaa,ja tää on sil nitron alustalla!?
ja virallinen ongelma johon kaipaan vastausta
mittari ei näytä mitään kun ei ole sitä johtoa(tuli mukaan)
mut mites se tulee sinne taakse se anturi kiinne?
tuleeko sinne muuta kun se mulikka? ja liitetäänkö se sinne mittarin alle? siel ainaki sama lainen liitin?
jatketaan harjotuksia kiitos!
itse ostin tossa hetki sitten Dillen
nyt parit ongelmat löydetty
lataus vikaa löyty toisen reissun jälkeen,katteet pois ja kaikki liittimet auki ja putsistus ja crc perää ja kiinne ja kaikki teipattu kasaan,nyt lataa mut veiläkii vähä liiä vähä mut katotaa riittääkö...
miten etupäätä saa löysemmäksi,ei paljo hiekkatielle asiaa ku hyppii ja hakkaa,ja tää on sil nitron alustalla!?
ja virallinen ongelma johon kaipaan vastausta
mittari ei näytä mitään kun ei ole sitä johtoa(tuli mukaan)
mut mites se tulee sinne taakse se anturi kiinne?
tuleeko sinne muuta kun se mulikka? ja liitetäänkö se sinne mittarin alle? siel ainaki sama lainen liitin?
jatketaan harjotuksia kiitos!