Dinli-904 käyttökokemuksia?
-
- 6WD
- Viestit: 382
- Liittynyt: 28 Helmi 2008 08:15
- Mönkijä:: Polaris Magnum 330 -04
- Paikkakunta: Kuusamo
Re: Dinli-904 käyttökokemuksia?
Jatkokysymys.... Sopiiko Kissaan mahdollisesti Polariksen osat? Niitähän saa lähes jokaisesta moto-liikkeestä..?
Pääsee sitä pienemmälläkin
Re: Dinli-904 käyttökokemuksia?
Moottorihan on Polariksen, joten ainakin sisuskalut sopinee. Itse ostin ihan polariksen öljynsuodattimia.Hypo kirjoitti:Jatkokysymys.... Sopiiko Kissaan mahdollisesti Polariksen osat? Niitähän saa lähes jokaisesta moto-liikkeestä..?
Can Am 1000 Renegade Xxc Triple Black 2018. T3b (80km-h) ABS
Can Am 1000 XTP 2013 (TL)
Yamaha Raptor700 2008 (TL) / Polaris 570, 2017 raktori
Yamaha Raptor700 ,2007 (TL)
SMC Wildcat 500 , ? (TL)
Can Am 1000 XTP 2013 (TL)
Yamaha Raptor700 2008 (TL) / Polaris 570, 2017 raktori
Yamaha Raptor700 ,2007 (TL)
SMC Wildcat 500 , ? (TL)
- Bansku81
- Tracks
- Viestit: 1907
- Liittynyt: 24 Huhti 2012 13:47
- Mönkijä:: Dinli 904 -10
- Paikkakunta: Rauma
- Viesti:
Re: Dinli-904 käyttökokemuksia?
Varmaan noi Dinlin tehot kyllä riittää eikä ulkonäössäkään vikaa. Lähinnä sitä miettinyt että saako tuossa Wildcatissa sillä 1000-1500€ kovemmalla hinnalla saman verran enemmän laatua. Eli joutuuko viettämään vähemmän aikaa autotallissa tai onko esim. ajo-ominaisuudet paljon paremmat maantienopeuksissa.Jani_rr kirjoitti:Mää uskoisin että kumpaankin saa varaosaa ihan yhtä hyvin. Lamokselta ite tilailin tarpeelliset, kun wildcat mulla oli. Osta ihmeessä Wildcat jos arvot noiden kahden välillä.Bansku81 kirjoitti:Oon tässä kanssa aika lailla arponu Dillen ja Wildkissan välillä. Onko varaosa/varuste saatavuus Dilleen paljon parempi? Saako noita kissan osia suomesta muualta kuin Lamokselta?Enemmän kuutioita, ja ei ainakaan itellä mitään valittamista ollut. Nii ja paaljon hienompi!! Kohta dinli kuskit lynkkaa mut...
Re: Dinli-904 käyttökokemuksia?
Minuakin kiinnostaa lähinnä nuo ajo-ominaisuudet. Autotallissa tuskin tarvitsee aikaa viettää kummankaan laitteen kohdalla.Bansku81 kirjoitti:Varmaan noi Dinlin tehot kyllä riittää eikä ulkonäössäkään vikaa. Lähinnä sitä miettinyt että saako tuossa Wildcatissa sillä 1000-1500€ kovemmalla hinnalla saman verran enemmän laatua. Eli joutuuko viettämään vähemmän aikaa autotallissa tai onko esim. ajo-ominaisuudet paljon paremmat maantienopeuksissa.Jani_rr kirjoitti:Mää uskoisin että kumpaankin saa varaosaa ihan yhtä hyvin. Lamokselta ite tilailin tarpeelliset, kun wildcat mulla oli. Osta ihmeessä Wildcat jos arvot noiden kahden välillä.Bansku81 kirjoitti:Oon tässä kanssa aika lailla arponu Dillen ja Wildkissan välillä. Onko varaosa/varuste saatavuus Dilleen paljon parempi? Saako noita kissan osia suomesta muualta kuin Lamokselta?Enemmän kuutioita, ja ei ainakaan itellä mitään valittamista ollut. Nii ja paaljon hienompi!! Kohta dinli kuskit lynkkaa mut...
Can Am 1000 Renegade Xxc Triple Black 2018. T3b (80km-h) ABS
Can Am 1000 XTP 2013 (TL)
Yamaha Raptor700 2008 (TL) / Polaris 570, 2017 raktori
Yamaha Raptor700 ,2007 (TL)
SMC Wildcat 500 , ? (TL)
Can Am 1000 XTP 2013 (TL)
Yamaha Raptor700 2008 (TL) / Polaris 570, 2017 raktori
Yamaha Raptor700 ,2007 (TL)
SMC Wildcat 500 , ? (TL)
Re: Dinli-904 käyttökokemuksia?
Molemmat on taiwanin pojan tekeleitä joten tuskin suuria laatu eroja on.
- Puuhis83
- Tracks
- Viestit: 4385
- Liittynyt: 15 Maalis 2010 20:15
- Mönkijä:: Polle 4x4 & Dinli901
- Paikkakunta: Satakunta
Re: Dinli-904 käyttökokemuksia?
Toistaiseksi olen ollu dinliin tyytyväinen. Käytetyssä (ainakin mulla) nyt jotain pientä nypittävää aina löytyy, mut siis koneen hintaan suhteutettuna pidän kelpo laitteena. Hullua hupia pikkurahalla.
Kauaa en arponut dinlin ja wildcätin välillä. Ainoastaan hinta ratkaisi. Paperilla näissä ei juuri tehoeroa ole, painoeroa jonkin verran. Eli jos on täppiä wildcätin verran, niin kävisin siltikin molempia koeajamassa. Ajoominaisuuksissa erot varmaan löytyy hinnan lisäksi. DInliinkin saa käsittääkseni helpohkosti tuon 50cc lisää..
Smc on kyllä paremman näköinen, kun katteet on yhtenäistä, eikä ole mitää erillisiä norsunkorvia. -12 mallia: http://www.nettimoto.com/smc/wildcat/783012
Edit: Uudemmassa dinlissä onkin sitten siedettävämmän näköset kuoret.
Kauaa en arponut dinlin ja wildcätin välillä. Ainoastaan hinta ratkaisi. Paperilla näissä ei juuri tehoeroa ole, painoeroa jonkin verran. Eli jos on täppiä wildcätin verran, niin kävisin siltikin molempia koeajamassa. Ajoominaisuuksissa erot varmaan löytyy hinnan lisäksi. DInliinkin saa käsittääkseni helpohkosti tuon 50cc lisää..
Smc on kyllä paremman näköinen, kun katteet on yhtenäistä, eikä ole mitää erillisiä norsunkorvia. -12 mallia: http://www.nettimoto.com/smc/wildcat/783012
Edit: Uudemmassa dinlissä onkin sitten siedettävämmän näköset kuoret.
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Re: Dinli-904 käyttökokemuksia?
Millaiset huoltovälit ovat rauhallisessa katukäytössä ? Kannattaako ostaa reilu 9tkm kadulla ajettua dinliä missä ei ole tehty muita huoltoja kuin perus huollot ja öljynvaihto. Eli ei ole vaihdettu jakoketjua tai mäntää vielä ollenkaan.
- Puuhis83
- Tracks
- Viestit: 4385
- Liittynyt: 15 Maalis 2010 20:15
- Mönkijä:: Polle 4x4 & Dinli901
- Paikkakunta: Satakunta
Re: Dinli-904 käyttökokemuksia?
1000 km välein tuo huoltovalo syttyy. Ohjekirjassa tais olla et eka huolto tonnissa ja sen jälkeen 100 tunnin välein, muistaakseni. En tiedä sitte onko tarpeellista vaihtaa niin usein, jos on vain rauhallista kaupunki kruisailua. Meinasin just vkloppunna vaihtaa toisen kerran öljyt, kun tuli taas tonni taas täyteen. Täytyy vähän kattoa et minkämoista muhjua on öljyssä ja propussa, jos on laisinkaan. Meinasin pidentää vaihtoväliä, mut laskeskelin et tuo öljynvaihtokerta maksaa noin 25 euroa, niin ei ole paha kustannus siitä hommasta.
Eli just pyörähti 9000km mittariin ja tiedossa ei ole et olis nokkaketjua vaihdettu. Epäilen et olis kyllä kertaalleen tuo tehty jo. Kymppitonnissa ajattelin jokatapauksessa uusia ketjun, samalla säätäen venttiilit. Luultavasti vien pajalle jos huokeesti tekevät.
Edit
Niin sikäli väärään topikkiin tämä tuli kun mulla on DL901. Mutta kuitenki samoilla koneilla.
Eli just pyörähti 9000km mittariin ja tiedossa ei ole et olis nokkaketjua vaihdettu. Epäilen et olis kyllä kertaalleen tuo tehty jo. Kymppitonnissa ajattelin jokatapauksessa uusia ketjun, samalla säätäen venttiilit. Luultavasti vien pajalle jos huokeesti tekevät.
Edit
Niin sikäli väärään topikkiin tämä tuli kun mulla on DL901. Mutta kuitenki samoilla koneilla.
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!