Dinli-904 käyttökokemuksia?

Keskustelua Dinli mönkijöistä
Hypo
6WD
Mönkijä:: Polaris Magnum 330 -04

Re: Dinli-904 käyttökokemuksia?

Viesti Kirjoittaja Hypo »

Jatkokysymys.... Sopiiko Kissaan mahdollisesti Polariksen osat? Niitähän saa lähes jokaisesta moto-liikkeestä..?
Pääsee sitä pienemmälläkin
Jani_rr
6WD
Mönkijä:: Can Am 1000 XTP TL 2013

Viesti Kirjoittaja Jani_rr »

Hypo kirjoitti:Jatkokysymys.... Sopiiko Kissaan mahdollisesti Polariksen osat? Niitähän saa lähes jokaisesta moto-liikkeestä..?
Moottorihan on Polariksen, joten ainakin sisuskalut sopinee. Itse ostin ihan polariksen öljynsuodattimia.
Can Am 1000 Renegade Xxc Triple Black 2018. T3b (80km-h) ABS
Can Am 1000 XTP 2013 (TL)
Yamaha Raptor700 2008 (TL) / Polaris 570, 2017 raktori
Yamaha Raptor700 ,2007 (TL)
SMC Wildcat 500 , ? (TL)
Bansku81
Tracks
Mönkijä:: Dinli 904 -10
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bansku81 »

Jani_rr kirjoitti:
Bansku81 kirjoitti:Oon tässä kanssa aika lailla arponu Dillen ja Wildkissan välillä. Onko varaosa/varuste saatavuus Dilleen paljon parempi? Saako noita kissan osia suomesta muualta kuin Lamokselta?
Mää uskoisin että kumpaankin saa varaosaa ihan yhtä hyvin. Lamokselta ite tilailin tarpeelliset, kun wildcat mulla oli. Osta ihmeessä Wildcat jos arvot noiden kahden välillä. :) Enemmän kuutioita, ja ei ainakaan itellä mitään valittamista ollut. Nii ja paaljon hienompi!! Kohta dinli kuskit lynkkaa mut... :)
Varmaan noi Dinlin tehot kyllä riittää eikä ulkonäössäkään vikaa. Lähinnä sitä miettinyt että saako tuossa Wildcatissa sillä 1000-1500€ kovemmalla hinnalla saman verran enemmän laatua. Eli joutuuko viettämään vähemmän aikaa autotallissa tai onko esim. ajo-ominaisuudet paljon paremmat maantienopeuksissa.
Jani_rr
6WD
Mönkijä:: Can Am 1000 XTP TL 2013

Viesti Kirjoittaja Jani_rr »

Bansku81 kirjoitti:
Jani_rr kirjoitti:
Bansku81 kirjoitti:Oon tässä kanssa aika lailla arponu Dillen ja Wildkissan välillä. Onko varaosa/varuste saatavuus Dilleen paljon parempi? Saako noita kissan osia suomesta muualta kuin Lamokselta?
Mää uskoisin että kumpaankin saa varaosaa ihan yhtä hyvin. Lamokselta ite tilailin tarpeelliset, kun wildcat mulla oli. Osta ihmeessä Wildcat jos arvot noiden kahden välillä. :) Enemmän kuutioita, ja ei ainakaan itellä mitään valittamista ollut. Nii ja paaljon hienompi!! Kohta dinli kuskit lynkkaa mut... :)
Varmaan noi Dinlin tehot kyllä riittää eikä ulkonäössäkään vikaa. Lähinnä sitä miettinyt että saako tuossa Wildcatissa sillä 1000-1500€ kovemmalla hinnalla saman verran enemmän laatua. Eli joutuuko viettämään vähemmän aikaa autotallissa tai onko esim. ajo-ominaisuudet paljon paremmat maantienopeuksissa.
Minuakin kiinnostaa lähinnä nuo ajo-ominaisuudet. Autotallissa tuskin tarvitsee aikaa viettää kummankaan laitteen kohdalla.
Can Am 1000 Renegade Xxc Triple Black 2018. T3b (80km-h) ABS
Can Am 1000 XTP 2013 (TL)
Yamaha Raptor700 2008 (TL) / Polaris 570, 2017 raktori
Yamaha Raptor700 ,2007 (TL)
SMC Wildcat 500 , ? (TL)
Sumppi_
4WD
Mönkijä:: Dinli 560

Viesti Kirjoittaja Sumppi_ »

Molemmat on taiwanin pojan tekeleitä joten tuskin suuria laatu eroja on.
Puuhis83
Tracks
Mönkijä:: Polle 4x4 & Dinli901

Viesti Kirjoittaja Puuhis83 »

Toistaiseksi olen ollu dinliin tyytyväinen. Käytetyssä (ainakin mulla) nyt jotain pientä nypittävää aina löytyy, mut siis koneen hintaan suhteutettuna pidän kelpo laitteena. Hullua hupia pikkurahalla.

Kauaa en arponut dinlin ja wildcätin välillä. Ainoastaan hinta ratkaisi. Paperilla näissä ei juuri tehoeroa ole, painoeroa jonkin verran. Eli jos on täppiä wildcätin verran, niin kävisin siltikin molempia koeajamassa. Ajoominaisuuksissa erot varmaan löytyy hinnan lisäksi. DInliinkin saa käsittääkseni helpohkosti tuon 50cc lisää..

Smc on kyllä paremman näköinen, kun katteet on yhtenäistä, eikä ole mitää erillisiä norsunkorvia. -12 mallia: http://www.nettimoto.com/smc/wildcat/783012

Edit: Uudemmassa dinlissä onkin sitten siedettävämmän näköset kuoret.
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..

Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
elias
Noppeli

Viesti Kirjoittaja elias »

Millaiset huoltovälit ovat rauhallisessa katukäytössä ? Kannattaako ostaa reilu 9tkm kadulla ajettua dinliä missä ei ole tehty muita huoltoja kuin perus huollot ja öljynvaihto. Eli ei ole vaihdettu jakoketjua tai mäntää vielä ollenkaan.
Puuhis83
Tracks
Mönkijä:: Polle 4x4 & Dinli901

Viesti Kirjoittaja Puuhis83 »

1000 km välein tuo huoltovalo syttyy. Ohjekirjassa tais olla et eka huolto tonnissa ja sen jälkeen 100 tunnin välein, muistaakseni. En tiedä sitte onko tarpeellista vaihtaa niin usein, jos on vain rauhallista kaupunki kruisailua. Meinasin just vkloppunna vaihtaa toisen kerran öljyt, kun tuli taas tonni taas täyteen. Täytyy vähän kattoa et minkämoista muhjua on öljyssä ja propussa, jos on laisinkaan. Meinasin pidentää vaihtoväliä, mut laskeskelin et tuo öljynvaihtokerta maksaa noin 25 euroa, niin ei ole paha kustannus siitä hommasta.

Eli just pyörähti 9000km mittariin ja tiedossa ei ole et olis nokkaketjua vaihdettu. Epäilen et olis kyllä kertaalleen tuo tehty jo. Kymppitonnissa ajattelin jokatapauksessa uusia ketjun, samalla säätäen venttiilit. Luultavasti vien pajalle jos huokeesti tekevät.

Edit

Niin sikäli väärään topikkiin tämä tuli kun mulla on DL901. Mutta kuitenki samoilla koneilla.
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..

Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Vastaa Viestiin