Foorumin Dinlit
- Bansku81
- Tracks
- Viestit: 1907
- Liittynyt: 24 Huhti 2012 13:47
- Mönkijä:: Dinli 904 -10
- Paikkakunta: Rauma
- Viesti:
Re: Foorumin Dinlit
^ Mitkä Trail Techin valot hankit? Ne 300€ HID valot? Ois ainaki hienot.
- Puuhis83
- Tracks
- Viestit: 4385
- Liittynyt: 15 Maalis 2010 20:15
- Mönkijä:: Polle 4x4 & Dinli901
- Paikkakunta: Satakunta
Re: Foorumin Dinlit
En tiedä mitä maksaa uutena. Bongasin myydään osiosta käytetyt. Tämmöset: http://trailtech.net/single_hid_scmr16.html
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
- Bansku81
- Tracks
- Viestit: 1907
- Liittynyt: 24 Huhti 2012 13:47
- Mönkijä:: Dinli 904 -10
- Paikkakunta: Rauma
- Viesti:
Re: Foorumin Dinlit
Kyl noi siin 300€ kieppeis pari uutena. Komeet on valot ja näkee varmaan melkosta hyvin. Voipi olla tos omassa viel aika riesa et on noi 3 mittaria loistamas naamaan pimeessä..Puuhis83 kirjoitti:En tiedä mitä maksaa uutena. Bongasin myydään osiosta käytetyt. Tämmöset: http://trailtech.net/single_hid_scmr16.html

- Puuhis83
- Tracks
- Viestit: 4385
- Liittynyt: 15 Maalis 2010 20:15
- Mönkijä:: Polle 4x4 & Dinli901
- Paikkakunta: Satakunta
Re: Foorumin Dinlit
Oho.. Ompa suolaset. Täältä ensin kattelin jotain suikulan mallisia: http://www.motoplaza.org/index.php?page ... limits=160 ja totesin tyyreiksi.. Toki käpistelin motonetissa samannäköisiä sukkula sumareitakin, mut jäi hyllyyn kun maksoi 39,90.
Onneks sattu sopivasti kohdalle käytetyt.
Tuos dinlin omassakin mittarissa on häikäisy efektiä aikalailla. Saati sitte että kolme mittaria. Automaattihitsimaskia päähän vaan.
Mimmonen homma mahtais olla dimmerin rakennus mittaristoon. Anyone?

Tuos dinlin omassakin mittarissa on häikäisy efektiä aikalailla. Saati sitte että kolme mittaria. Automaattihitsimaskia päähän vaan.
Mimmonen homma mahtais olla dimmerin rakennus mittaristoon. Anyone?
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
- Ozma
- 4WD
- Viestit: 127
- Liittynyt: 03 Touko 2012 14:41
- Mönkijä:: Dinli 801-270
- Paikkakunta: Ylöjärvi
- Viesti:
Re: Foorumin Dinlit
Hommaa tummennuskalvoa.Mimmonen homma mahtais olla dimmerin rakennus mittaristoon. Anyone?
Taitaa taustavalastus vaatia koko näytön purkaamista atomeiks, löytää valaistuksen virtakaapeli, juottaa kaapelia + nuppisäädettävä vastus väliin. Sillonkaan ei sitte tiedä et himmeneekö vai tuleeko vaan ON/OFF ratkasu. Mittaristolle kun tulee vain 1kpl virtakaapelia.
Sama taitaa olla kaikissa digitaalisissa mittaristoissa. Analogisissa joissa taustavalaistus on taas helpompaa, koska ainut virta mikä pönttöön tulee on taustavalaistus (toivottavasti

Iha täys pässi.
http://parinaa.xl8r.com/
http://parinaa.xl8r.com/
- Bansku81
- Tracks
- Viestit: 1907
- Liittynyt: 24 Huhti 2012 13:47
- Mönkijä:: Dinli 904 -10
- Paikkakunta: Rauma
- Viesti:
Re: Foorumin Dinlit
Tossa Innovaten mittarissa ois himmennystä varten oma johto johon vois ottaa herätteen valojen johdosta, mut itel jäis silti viel 2 mittaria loistamaan.
Täytyy tänään viedä Dille huoltoliikkeeseen niin saavat tehdä kunnolla kierteet siihen öljyproppuun, nyt pelkää koko ajan ajaessa et koska se sylkäsee liemet tielle ja kone kilahtaa
Täytyy tänään viedä Dille huoltoliikkeeseen niin saavat tehdä kunnolla kierteet siihen öljyproppuun, nyt pelkää koko ajan ajaessa et koska se sylkäsee liemet tielle ja kone kilahtaa

Re: Foorumin Dinlit
Mistäs nää 801:set keksii muuttaaa lennossa mittarin yksiköt imperiaalisiksi? Pientä sähköhäikkää näyttää olevan, kun mittarin valot vilkkuu ja sammuilee ja nyt vielä tämäkin. Kosteutta ainakin on mittarissa sisällä, kun on ottanut jostakin iskua ja näyttö on säröillä.
Nopeus itsessään on siis suht kohdallaan, mutta saattaa lennossa vaihtua tosiaan kilsat maileiksi.
On kyllä hilpee laitos.
Nopeus itsessään on siis suht kohdallaan, mutta saattaa lennossa vaihtua tosiaan kilsat maileiksi.

- Puuhis83
- Tracks
- Viestit: 4385
- Liittynyt: 15 Maalis 2010 20:15
- Mönkijä:: Polle 4x4 & Dinli901
- Paikkakunta: Satakunta
Re: Foorumin Dinlit
Toihan juolahti ekana mieleen. Mutta ei koko rullaa ilkeis tuohon hommaan ostaa. Jostain askarteluliikkeistä sais varmaan sopivia paloja jotain kalvoa.Ozma kirjoitti:Hommaa tummennuskalvoa.Mimmonen homma mahtais olla dimmerin rakennus mittaristoon. Anyone?
Juu paree laittaa kuntoon kun tuskin peileistä edes näkee mitää öljyvanaa jos sattuu tulpan yskäseen mäjelle. Joko käytit konetta jossain pajalla?Bansku81 kirjoitti:Täytyy tänään viedä Dille huoltoliikkeeseen niin saavat tehdä kunnolla kierteet siihen öljyproppuun, nyt pelkää koko ajan ajaessa et koska se sylkäsee liemet tielle ja kone kilahtaa
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
- Bansku81
- Tracks
- Viestit: 1907
- Liittynyt: 24 Huhti 2012 13:47
- Mönkijä:: Dinli 904 -10
- Paikkakunta: Rauma
- Viesti:
Re: Foorumin Dinlit
Tonne Hakille mä sen jätin. Oli kuulemma aika paljon hommia mut lupas kattoo parin päivän sisällä jossain välissä. Tekee helicoilit tai jos menee jo aine vahvuus liian heikoks mun kairailuiden jälkeen niin sit holkittaa koko reiän uusiks.Puuhis83 kirjoitti: Juu paree laittaa kuntoon kun tuskin peileistä edes näkee mitää öljyvanaa jos sattuu tulpan yskäseen mäjelle. Joko käytit konetta jossain pajalla?
- Puuhis83
- Tracks
- Viestit: 4385
- Liittynyt: 15 Maalis 2010 20:15
- Mönkijä:: Polle 4x4 & Dinli901
- Paikkakunta: Satakunta
Re: Foorumin Dinlit
Pikaista paranemista Banskun dille... 

..kahden mönkijän yksinhuoltaja..
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
- Bansku81
- Tracks
- Viestit: 1907
- Liittynyt: 24 Huhti 2012 13:47
- Mönkijä:: Dinli 904 -10
- Paikkakunta: Rauma
- Viesti:
Re: Foorumin Dinlit
Kiitos! Haikein mielen mä sen sinne pihaan jätin, joutuu viel olemaan pihalla koko yönPuuhis83 kirjoitti:Pikaista paranemista Banskun dille...

- Puuhis83
- Tracks
- Viestit: 4385
- Liittynyt: 15 Maalis 2010 20:15
- Mönkijä:: Polle 4x4 & Dinli901
- Paikkakunta: Satakunta
Re: Foorumin Dinlit
Onkos Banskun dille kotiutunut jo?
Mää totesin että neulan nosto saa vielä odottaa, kun näyttäis siltä että pitää siirtää tankki pois tieltä et pääsee käsiksi. Killeristä porasin päädyn auki ja jos auttoi niin, ehkä laikkaan päädyn pois kokonaan. Käytin koneen lämpimäks ja hiukan sääteli seosruuvia. Ensin vajaan kierroksen kiinni, jolloin kone alko rötköttään. Sitte takas lähtöpisteeseen, eli noin kierroksen auki. Siittä auki päin puoltoista kierrosta. Koneen käynnissä en huomannu mitää ja en uskaltanu enempää avata,
Siinä sitte happea annostelin tallissa koneelle, niin ei putsarin puolelta kuulunu booa ja kierroksia otti herkemmin. Siis tyhjäkäynniltä kaasutellessa.
Täytyy kattoa jaksaako olla illalla niin kauan selvinpäin, et kävis koittaa vieläkö putket punottaa yhtymäkohtaan asti.
Mää totesin että neulan nosto saa vielä odottaa, kun näyttäis siltä että pitää siirtää tankki pois tieltä et pääsee käsiksi. Killeristä porasin päädyn auki ja jos auttoi niin, ehkä laikkaan päädyn pois kokonaan. Käytin koneen lämpimäks ja hiukan sääteli seosruuvia. Ensin vajaan kierroksen kiinni, jolloin kone alko rötköttään. Sitte takas lähtöpisteeseen, eli noin kierroksen auki. Siittä auki päin puoltoista kierrosta. Koneen käynnissä en huomannu mitää ja en uskaltanu enempää avata,
Siinä sitte happea annostelin tallissa koneelle, niin ei putsarin puolelta kuulunu booa ja kierroksia otti herkemmin. Siis tyhjäkäynniltä kaasutellessa.
Täytyy kattoa jaksaako olla illalla niin kauan selvinpäin, et kävis koittaa vieläkö putket punottaa yhtymäkohtaan asti.

..kahden mönkijän yksinhuoltaja..
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
- Bansku81
- Tracks
- Viestit: 1907
- Liittynyt: 24 Huhti 2012 13:47
- Mönkijä:: Dinli 904 -10
- Paikkakunta: Rauma
- Viesti:
Re: Foorumin Dinlit
Ei oo vielä. Perjantai iltapäivällä ottivat työn alle eli varmaan maanantaina pääsee taas murjomaan menemään.Puuhis83 kirjoitti:Onkos Banskun dille kotiutunut jo?
Mää totesin että neulan nosto saa vielä odottaa, kun näyttäis siltä että pitää siirtää tankki pois tieltä et pääsee käsiksi. Killeristä porasin päädyn auki ja jos auttoi niin, ehkä laikkaan päädyn pois kokonaan. Käytin koneen lämpimäks ja hiukan sääteli seosruuvia. Ensin vajaan kierroksen kiinni, jolloin kone alko rötköttään. Sitte takas lähtöpisteeseen, eli noin kierroksen auki. Siittä auki päin puoltoista kierrosta. Koneen käynnissä en huomannu mitää ja en uskaltanu enempää avata,
Siinä sitte happea annostelin tallissa koneelle, niin ei putsarin puolelta kuulunu booa ja kierroksia otti herkemmin. Siis tyhjäkäynniltä kaasutellessa.
Täytyy kattoa jaksaako olla illalla niin kauan selvinpäin, et kävis koittaa vieläkö putket punottaa yhtymäkohtaan asti.
Eiks sun kaasari käänny ku ympäri ku nappaa bensaletkun irti ja antaa hiukka löysää kaasuvaijerille nippusiteistä ja imukaulan kiristimen ruuvi auki? Itte säädän näin ja ku suutinta säätää niin taas ympäri toiste päin.
- Puuhis83
- Tracks
- Viestit: 4385
- Liittynyt: 15 Maalis 2010 20:15
- Mönkijä:: Polle 4x4 & Dinli901
- Paikkakunta: Satakunta
Re: Foorumin Dinlit
Kyllä se kääntyy ainakin niin että pohjan saa auki siten, että kaikki ruuvit avoin koneen vasemmalta puolelta. Sillon ei kaasari kääntyny toiseen suuntaa tarpeeksi. Epäilin vähän että saako tarpeeksi löysiä jotta kaasarin alapää kääntyisi pakoputken suuntaan. Pitää tutkia tarkemmin.
Kävin mä jo pikku testilenkilläkin. Persdyno sanoo että aavistus tuli terävyyttä lisää. Seoksista ei tietty osaa sanoa mitää. Kone käy ihan ok.
Kävin mä jo pikku testilenkilläkin. Persdyno sanoo että aavistus tuli terävyyttä lisää. Seoksista ei tietty osaa sanoa mitää. Kone käy ihan ok.
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Re: Foorumin Dinlit
Kannattaa laittaa kaasarin pohjaan kuusiokoloruuvit ni aukee helpommin kun sitä tilaa ei liikoja ole,
tartin +johtoa on syytä varoa joka kerta kun sen lähettyvillä ruuvailee löpöhöyryissä!
tartin +johtoa on syytä varoa joka kerta kun sen lähettyvillä ruuvailee löpöhöyryissä!