Meneekö näin että seosruuvilla voidaan vaikuttaa koko alueeseen?
Mistään mitään tiedä, mutta semmonen kuvitelma ollu, että ruuvisäätö vaikuttais seoksiin tuohon 1/8 kaasuun asti, jonka jälkeen neula 1/8--> ja pikkusuutin 1/4 tuonne 3/4 osakaasuun.
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Tossa linkki Dynojetin troubleshooting sivuun. Siellä aika lailla erilainen käppyrä. Tosin siinäkin puhutaan erikseen "pilot air jet" stä ja "mixture screw" sta.
Huomasin vielä sellaisenkin että tuossa Mikunin ohjeessa ja Dynojetin asennusohjeessa neulalle tulevat aluslevyt ovat eri järjestyksessä. Mikunin ohjeessa sokan alle tulee metallinen, muovi ja metallinen mutta DJ ohjeessa sokan alle metallinen, muovinen ja sokan päälle yksi metallinen ennen jousta. Ei varmaan muuta merkitystä kuin että DJ ohjeella neula tulee vähän alemmas.
siin on about 10kpl suuttimia ja neula. Paljon turhan pieniä alkaen jostain 135 paikkeilta ja suurin 180, mikä sul on paikalla. Pienissä menee pienemmillä portailla ja 150 ylöspäin 5 pykälillä. Siel Dynojetin sivuil löytyy atv jet kit osiosta kaikki tiedot ja asennus ohjeet ku valkkaa predator 500 kitin.
Se oli sitte neula ylimmässä lovessa. Kannattaako hypätä suoraan seuraavan pykälän yli vaiko pykälä kerrallaan siirrellä. Ei ole kyllä niin makiaa hommaa että viittis monasti tehdä...
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Neula olikin toiseksi ylimmässä lovessa. Sokan päällä ollut prikka hämäs.
Pudotin sokan seuraavaan loveen. Tyhjäkäynniltä kun antaa kaasua niin meinaa stumpata kone mutta ottaa kierroksia ihan ok. Läksin koelennolle niin huiput on siinä seittemänkympin pintaan.
Eli n. 1/4 kaasusta ylöspäin ei tapahdu mitään. Ei rötää tai pauku. Veto on vaan pois.
Täytyiskö palata vanhaan setuppiin ja kokeilla suurentaa pikkusuutinta? Vai antaa olla näin ja pienentää pääsutin? Vai ajellaanko putki punasena?
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Puuhis83 kirjoitti:Neula olikin toiseksi ylimmässä lovessa. Sokan päällä ollut prikka hämäs.
Pudotin sokan seuraavaan loveen. Tyhjäkäynniltä kun antaa kaasua niin meinaa stumpata kone mutta ottaa kierroksia ihan ok. Läksin koelennolle niin huiput on siinä seittemänkympin pintaan.
Eli n. 1/4 kaasusta ylöspäin ei tapahdu mitään. Ei rötää tai pauku. Veto on vaan pois.
Täytyiskö palata vanhaan setuppiin ja kokeilla suurentaa pikkusuutinta? Vai antaa olla näin ja pienentää pääsutin? Vai ajellaanko putki punasena?
Sul on se kaasarin kalvo huonosti paikallaan ja neula ei liiku kunnolla. peen teer dan thät..
Neula kyllä liikkui jousen nokassa nätisti. Tuo kalvo vähän epäilytti kans kun näkyvyys asennusvaiheessa oli heikohko yms... Eli varmaan meni kurttuun jostain ja jäi valskaan. Ei näkyny kalvossa kyllä äsken mitään sellasta että olis ollu rypyssä jossain välissä. Yritin huolellisesti laittaa sen kuitenkin. Noh just sain jumpattua neulan back to basics asetuksiin... Nyt rupes luonnistaan kun sain kaasarin yli 90 astetta kenolleen.
Voishan sitä vielä huviksi jumpata neulaa ylemmäs, mutta siinä vaiheessa ei varmaan ole enää riittävän selvää testikuljettajaa.
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Bansku81 kirjoitti:Onkos muuten normaali ilmiö et näyttää hetken aika laihaa AFR 15-16 kun kiihdytyksen jälkeen päästää kaasun pois?
En tiedä onko normaalia ja yleensäkään mikä on normaalia mutta mulla on hiukan sama tilanne tegussa vaik ei oo afr mittaria mut olen päätellyt sen siittä kun putki punottaa aikalailla nopeen repäisyn jälkeen mut täyskaasulla ajettaessa ei vastaavaa ole havaittavissa.
So give me this and give me that smother me. And give me some of that bad stuff...