Katselinkin että oli vihreä Dille ilmestynyt myyntiin, mukavasti tuossa kyllä palikkaa kiinni .
Sama vika itsellä ei oikein tahdo löytyä aikaa ajella, paitsi työmatkaa välillä mönkijällä kulkea. Toinen kone itselläkin myynnissä kun hiukka liikaa rahaa kiinni laitteissa ja hyvä kun toisella kerkee päästellä, mutta eiköhän sitä aikaa jossain vaiheessa taas ilmaannu enemmän kun lapset tuosta vähän kasvaa. Dinli tuntuu sopivan omaan käyttötarkoitukseen tällä hetkellä paremmin kun lähinnä ajot nyt tieajoa, onhan se myös edullisempi laite pitää arvoltaan. Vaikka toisaalta unelma tilannehan tämä tällä hetkellä kun on mukava nelikko ja tehokas crossi pihassa.
Viikonloppuna tuli Dillen nipat rasvailtua ja niinpä kitinät katosi etupäästä .
Mare79 kirjoitti:...ajelemaan ei yksinkertaisesti ehdi...
Toisaalta hirvittävästihän tuo ei maksa tallissakaan seisottaa...
Tällä meiningillä taidetaan mennä täälläkin. Pitäis kerjetä edes joku telakointi huoltokin tekemään. 2kk ei ole vehjes liikkunut, muuta kuin uusien takapukin laakerien koeajolla alta 5km. Sen verran olen pidellyt laitetta, että bensahanan väänsin pari viikkoa sitten kiinni. Lisävalot uudelleen asentamatta yms. jos nyt meinaa puolenvuoden sisään vielä käyttöönottaa..
Ei oikeestaan kannata myydä, kun on kuitenkin kiva peli olla olemassa, jos taas hotsittaa ja ehtii ajella. Näistä kun ei kuitenkaan rahallisesti tule kuin persnettoa aivan perkuleesti.
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Auttakaas veljet minua. Mulla on nastarenkaat, joita yritän epätoivoisesti saada Dinlin vakiotakavanteille. Rengasliikkeessä (en tosin käynyt kuin yhdessä) sanoivat etteivät ala "askartelemaan" kun 9" vanne on liian pieni vaihtokoneeseen. Renkaan runko on vaan niin jäykkä etten saa sitä millään käsipelin väännettyä vanteelle.
Hyvä Susiruma, että tuosta mun rengassähläyksestä oli jollekin apua. Ite onnistuin melkein kääntämään renkaan rungon rikki, kun ihmettelin miksi se ei vanteelle muljahda . Onneksi foorumilla on avuliasta sakkia ja jeesiä sain silloin, taas kerran.
Pisteet pum:lle ja ennen kaikkea Team Laineelle. Todella hyvää palvelua. Jatkossa ostan kaikki tarvikkeet Laineelta. Kun muualla sanottiin ei ehdi/kiinnosta niin Marko sanoi: "Tuo tänne vaan. Ei ole yhdetkään renkaat jäänyt laittamatta vanteelle". Eikä jäänyt nytkään. Hintaa vaivaiset 20€.
Tänään katselin kun konetta pihassa käyttelin niin toinen takavilkku vilkkuu himmeämmin kun toinen, onkohan joku maadotus ongelma taikka sulake mennyt? Täytyy yrittää joku päivä keretä ihmetellä.
Kaikkien takavalojen maa tulee samasta paikasta, joten tuskin se on ainakaan alusta asti rikki, jos muut valot pelaavat. Saman penkin alla olevan sulakkeen kautta menevät muistaakseni kaikki valot, eli tuskin rikki, jos muut pelaavat. Todennäköisin vaihtoehto on, että vilkulla on kilometrit täynnä, eikä se korjaannu kuin vaihtamalla. Kannattaa vaikka vaihtaa se ehjä toiselle puolelle ja testata rupesiko pelaamaan.
Tiputtelee lunta niin mukavasti että piti käydä tallissa kokeilemassa miten Dinli starttaa ku jokusen viikon seisonut. Ja kyllähän se sieltä käyntiin lähti. Jos pääsis viikonloppuna taas ensi liukkaille
Täytyypä käydä kokeilemassa tässä viikonlopun aikan, josko se omakin rakkine lähtis käyntiin, kun on aika kauan tuolla katoksessa taas möllöttänyt vailla huomiota. Tallin kun kerkeis siivoomaan ja laitteen käyntiin ni vois vaihdella öljyt ja pistää tankorukkaset paikoilleen.
Pakkasta kiitos..
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Tais jäädä nämä lumet ajamatta. Ei laskenu sitten näillä levysasteilla riittävästi pakkaselle. Lunta kyllä maassa, mutta ei hirvittävästi hotsita lähtee sotkemaan laitteita tuonne sulalle ja auratulle pikitielle, jotta pääsis pienemmille urille .
Jäi liukkaat täälläkin ajamatta. Mutta asentelin uudet Hanx kaupan alekorista ostetut Motrax merkkiset tankorukkaset. Jos ei oo hyvät niin sit laitan Sinisalot takaisin. Ainakin nää on mukavan jämäkät niin pysyy suuaukko hyvin auki.
Mun mielestä tankorukkaset on ihan ehdottomat vauhdikkaampaan ajoon jossa muodostuu ajoviimaa. Kovilla pakkasilla alkaa tankorukkasetkin kaipaamaan kahvalämppäreitä kaveriks. Hiukan virittelyä noi rukkaset vaatii että saa kaikkia nappeja ja kahvoja käytettyä mukavasti. Eli mielellään aika reilun kokoiset ennen kuin liian pienet.
Viikonlopun sladeissa hajosi Dinlistä vakio äänenvaimennin(ruostunut lähes puhki) ja äänet on sellaiset, että oikein hävettää. Rajoittaa jopa ajoja, kun oikein pörpöttää... Olisiko jollakin foorumilaisella ylimääräistä äänenvaimentajaa/tai jotain muuta e hyväksyttyä sliparia jouten?