Dinli 450:n takalaakereiden vaihto
Dinli 450:n takalaakereiden vaihto
Moro
Onkos joku tehnyt vaihdon takapäähän. Ruotsin poikien foorumia lukiessani tuli vastaa, että varsin monella ne ovat menneet, joten itse tilasin SKF:n laakerit, koodi: 6908-ZZ(40x62x12)( Turun laakeritukusta(mertek, http://www.mertek-group.fi/).
Ovat melkoisen tyyriitä 40€kpl(ovat tosin gummi tiivisteillä jolloin lika ei pääse niin helposti laakereihin), ja niitä tarvitaan 4kpl:a.
Olisin erittäin kiitollinen jos saisin joltakulta ohjeistusta vaihto hoomman
Onkos joku tehnyt vaihdon takapäähän. Ruotsin poikien foorumia lukiessani tuli vastaa, että varsin monella ne ovat menneet, joten itse tilasin SKF:n laakerit, koodi: 6908-ZZ(40x62x12)( Turun laakeritukusta(mertek, http://www.mertek-group.fi/).
Ovat melkoisen tyyriitä 40€kpl(ovat tosin gummi tiivisteillä jolloin lika ei pääse niin helposti laakereihin), ja niitä tarvitaan 4kpl:a.
Olisin erittäin kiitollinen jos saisin joltakulta ohjeistusta vaihto hoomman
Eilen kiristelin taas isoa kolmio mutteria (uudestalähtien on ollut käsinpyöriteltävän löysällä) ja heiluttelin taka-akselia niin pientä klappi rupee multakin löytymään. Täytyy jossain vaiheessa vaihtaa uudet lakrut.
Jaksaisko Tönkijä, Elmo02 tai joku muu joka on homman tehnyt laittaa pienen sepostuksen miten homma tehdään?
Jaksaisko Tönkijä, Elmo02 tai joku muu joka on homman tehnyt laittaa pienen sepostuksen miten homma tehdään?
-
- Noppeli
-
- 4WD
- Mönkijä:: "Agent Orange"
Mulla ei toiminu alun perinkään. Mulla pomppi nopeus 0-199 välillä. Tilasin uuden anturin johtoineen stormilta, rupes pelaamaan (se pisimmällä johdolla oleva). Toinen vaihtoehto on että magneetti on lähteny takarattaalta livohkaan.jokutunnus kirjoitti:Onko kenelläkään nopeusmittari lopettanut toimintaansa.. näyttää nollaa ja samaa km määrää.. taustavalo palaa kyllä.
Uudesta asti oli mullakin "pimeenä".jmtillo kirjoitti:Mulla ei toiminu alun perinkään. Mulla pomppi nopeus 0-199 välillä. Tilasin uuden anturin johtoineen stormilta, rupes pelaamaan (se pisimmällä johdolla oleva). Toinen vaihtoehto on että magneetti on lähteny takarattaalta livohkaan.jokutunnus kirjoitti:Onko kenelläkään nopeusmittari lopettanut toimintaansa.. näyttää nollaa ja samaa km määrää.. taustavalo palaa kyllä.
3 viikkoa odottelin että postista tulis uusi anturi

- tempputomi
- 6WD
onkos muilla hirttäny taka laakeri kiinni!?
mulla tais tehä ton kun rupes jarruttaa yhenäkkiä ihan reilusti...
pikku tutkailun jälkeen huomattiin jotta sieltä on tullu rojua pihalle ihan kiitettävästi!
hilut on lentänyt ulos enimmäkseen ilmeisesti takarattaan ja perän välistä, kun siinä näyttää olevan reilut hankaumat/urat.
niin ja löyty siitä lähimaastosta kynnen kokoisia alumiinin palasia mistä lie tulleet!?
suapi nähdä että tuleeko takuuseen menevät osat tällä vuosituhannella vai koska???
jos meinaa ruveta toimitus tökkimään kuten aina ennenkin niin pitää käydä itse paikan päällä ec:llä ja etsiä käsiin joku joka noista takuuasioista/varaosista vastaa!!!

mulla tais tehä ton kun rupes jarruttaa yhenäkkiä ihan reilusti...
pikku tutkailun jälkeen huomattiin jotta sieltä on tullu rojua pihalle ihan kiitettävästi!

hilut on lentänyt ulos enimmäkseen ilmeisesti takarattaan ja perän välistä, kun siinä näyttää olevan reilut hankaumat/urat.
niin ja löyty siitä lähimaastosta kynnen kokoisia alumiinin palasia mistä lie tulleet!?
suapi nähdä että tuleeko takuuseen menevät osat tällä vuosituhannella vai koska???

jos meinaa ruveta toimitus tökkimään kuten aina ennenkin niin pitää käydä itse paikan päällä ec:llä ja etsiä käsiin joku joka noista takuuasioista/varaosista vastaa!!!