Enpä taida enää noita väsäillä.susiruma kirjoitti:Oletkos yaguza vielä duunaillut noita madalluspalikoita eteen ja taakse?
450 madallus
Re: 450 madallus
Re: 450 madallus
ei nyt madallusta iha vaa korotuksesta, mut en kehtaa alottaa uutta threadia...
oisko kellää vinkkiä mite tuo takaiskari kannattas ruuvata ku meinasin talveks nostaa vähä ylemmäs... katoin vaa et ei oikee mistää suunnasta pääse kääntää tota et ootteko irrottanu iskarin yläpäästää ja ruuvaillu sitä irrallaa vai pitäskö se nylkyttää tuolta ei-pakoputken puolelta?
oisko kellää vinkkiä mite tuo takaiskari kannattas ruuvata ku meinasin talveks nostaa vähä ylemmäs... katoin vaa et ei oikee mistää suunnasta pääse kääntää tota et ootteko irrottanu iskarin yläpäästää ja ruuvaillu sitä irrallaa vai pitäskö se nylkyttää tuolta ei-pakoputken puolelta?
- Bansku81
- Tracks
- Viestit: 1907
- Liittynyt: 24 Huhti 2012 13:47
- Mönkijä:: Dinli 904 -10
- Paikkakunta: Rauma
- Viesti:
Re: 450 madallus
Mä oon ainakin sen jousen esijännityksen säädelly ihan sieltä kaasarin välistä. Naputtele vaikka ruuvarin ja vasaran kanssa ne isot mutterit eka irralleen toisistaan jos ne on lukittu toisiinsa oikein voiman kanssa. Mitään varsinaista hyötyä tuolla perän jäykistämisellä ei kyllä saa, kun se lumeen jässähtävä paikka on kuitenkin se takarattaan ja jarrulevyn suoja.
- Puuhis83
- Tracks
- Viestit: 4385
- Liittynyt: 15 Maalis 2010 20:15
- Mönkijä:: Polle 4x4 & Dinli901
- Paikkakunta: Satakunta
Re: 450 madallus
Jos esijännän veivaust meinaat ni itel ainaki onnistuu ruuvata iskari paikallaankin
. Aikaa ei kyl säästy. Suosittelen irrottaa iskarin.
. Aikaa ei kyl säästy. Suosittelen irrottaa iskarin.
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
- Bansku81
- Tracks
- Viestit: 1907
- Liittynyt: 24 Huhti 2012 13:47
- Mönkijä:: Dinli 904 -10
- Paikkakunta: Rauma
- Viesti:
Re: 450 madallus
Mun mielestä sen takaiskarin irroittaminen on aika hankala homma ainakin täs 904 mallissa, lisäsäiliön letkuki meni muistaakseni jostain ihme kautta ja yläpään pulttiin ei meinaa päästä mistään käsiksi.
Re: 450 madallus
lähinnä sais tasapainoo ton koron tolla perän nostolla ku joudun keulaa nostaa ton auran takia hiukka ni ois molemmat samassa korossa sitteBansku81 kirjoitti:Mä oon ainakin sen jousen esijännityksen säädelly ihan sieltä kaasarin välistä. Naputtele vaikka ruuvarin ja vasaran kanssa ne isot mutterit eka irralleen toisistaan jos ne on lukittu toisiinsa oikein voiman kanssa. Mitään varsinaista hyötyä tuolla perän jäykistämisellä ei kyllä saa, kun se lumeen jässähtävä paikka on kuitenkin se takarattaan ja jarrulevyn suoja.
Re: 450 madallus
Perään saa oikaistua tuollaisella säätökikkareella. Sen pitää olla sitten vaan orginaalia lyhyempi. Toinen vaihtoehto on pidempi takaiskari ja kolmantena 22-24" korkeet takanakit, joilla saa sitten jo lisää maavaraakin. Muuta keinoa ei taida olla?
http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... 3&start=30
http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... 3&start=30
Exät
TRX420t3b -20
TRX70 -87
Loncin 110-07
Kingquad 280-96
Raptor 350l7e-08
450Pro T3-16
S-5 1000W-18
KTC RXR 450 (trx450r)l7e-04
ATC 350X-85
TRX 90-10
Disu 500cc
TRX300FW-94
Outlaw 525IRS-08
Wildcat 500RE-10
Renegade 800-07
525XC-11
904-10
Target 525-09
TRX420t3b -20
TRX70 -87
Loncin 110-07
Kingquad 280-96
Raptor 350l7e-08
450Pro T3-16
S-5 1000W-18
KTC RXR 450 (trx450r)l7e-04
ATC 350X-85
TRX 90-10
Disu 500cc
TRX300FW-94
Outlaw 525IRS-08
Wildcat 500RE-10
Renegade 800-07
525XC-11
904-10
Target 525-09
- Bansku81
- Tracks
- Viestit: 1907
- Liittynyt: 24 Huhti 2012 13:47
- Mönkijä:: Dinli 904 -10
- Paikkakunta: Rauma
- Viesti:
Re: 450 madallus
Kyllähän tuo perä hiukan nousee kun kiristää jousten esijännitystä, toki myös jäykentää alustaakin.
- Puuhis83
- Tracks
- Viestit: 4385
- Liittynyt: 15 Maalis 2010 20:15
- Mönkijä:: Polle 4x4 & Dinli901
- Paikkakunta: Satakunta
Re: 450 madallus
Joo kyllä se tuos museomallissakin hankalaa oli, ennen ku keksi mitä jatkoja ja niveliä pujottelee missäkin järjestyksessä sinne. Takakatteen ja runkoputken välistä mahtuu 1/2" räikän jatkovarsi ilman hylsyä kohteeseen. Sen jälkee 14mm hylsy nivelellä jatkoon kiinni. Nipparilla pitää vielä lenkkiavain viritellä toisellle puolelle jouseen kiinni pitämään vastaan. On kyllä varmaan toi takakatteen rakonen ihan erimoinen tuos 904 mallissa.Bansku81 kirjoitti:Mun mielestä sen takaiskarin irroittaminen on aika hankala homma ainakin täs 904 mallissa, lisäsäiliön letkuki meni muistaakseni jostain ihme kautta ja yläpään pulttiin ei meinaa päästä mistään käsiksi.

..kahden mönkijän yksinhuoltaja..
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!