450 madallus

Keskustelua Dinli mönkijöistä
yaguza
Tracks
Viestit: 1577
Liittynyt: 18 Loka 2008 23:06
Mönkijä:: Banshee 1127ccT

Re: 450 madallus

Viesti Kirjoittaja yaguza »

susiruma kirjoitti:Oletkos yaguza vielä duunaillut noita madalluspalikoita eteen ja taakse?
Enpä taida enää noita väsäillä.
0201346
4WD
Viestit: 149
Liittynyt: 17 Helmi 2013 14:09
Mönkijä:: dinli 450 -11

Re: 450 madallus

Viesti Kirjoittaja 0201346 »

ei nyt madallusta iha vaa korotuksesta, mut en kehtaa alottaa uutta threadia...
oisko kellää vinkkiä mite tuo takaiskari kannattas ruuvata ku meinasin talveks nostaa vähä ylemmäs... katoin vaa et ei oikee mistää suunnasta pääse kääntää tota et ootteko irrottanu iskarin yläpäästää ja ruuvaillu sitä irrallaa vai pitäskö se nylkyttää tuolta ei-pakoputken puolelta?
Avatar
Bansku81
Tracks
Viestit: 1907
Liittynyt: 24 Huhti 2012 13:47
Mönkijä:: Dinli 904 -10
Paikkakunta: Rauma
Viesti:

Re: 450 madallus

Viesti Kirjoittaja Bansku81 »

Mä oon ainakin sen jousen esijännityksen säädelly ihan sieltä kaasarin välistä. Naputtele vaikka ruuvarin ja vasaran kanssa ne isot mutterit eka irralleen toisistaan jos ne on lukittu toisiinsa oikein voiman kanssa. Mitään varsinaista hyötyä tuolla perän jäykistämisellä ei kyllä saa, kun se lumeen jässähtävä paikka on kuitenkin se takarattaan ja jarrulevyn suoja.
Avatar
Puuhis83
Tracks
Viestit: 4385
Liittynyt: 15 Maalis 2010 20:15
Mönkijä:: Polle 4x4 & Dinli901
Paikkakunta: Satakunta

Re: 450 madallus

Viesti Kirjoittaja Puuhis83 »

Jos esijännän veivaust meinaat ni itel ainaki onnistuu ruuvata iskari paikallaankin
. Aikaa ei kyl säästy. Suosittelen irrottaa iskarin.
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..

Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Avatar
Bansku81
Tracks
Viestit: 1907
Liittynyt: 24 Huhti 2012 13:47
Mönkijä:: Dinli 904 -10
Paikkakunta: Rauma
Viesti:

Re: 450 madallus

Viesti Kirjoittaja Bansku81 »

Mun mielestä sen takaiskarin irroittaminen on aika hankala homma ainakin täs 904 mallissa, lisäsäiliön letkuki meni muistaakseni jostain ihme kautta ja yläpään pulttiin ei meinaa päästä mistään käsiksi.
0201346
4WD
Viestit: 149
Liittynyt: 17 Helmi 2013 14:09
Mönkijä:: dinli 450 -11

Re: 450 madallus

Viesti Kirjoittaja 0201346 »

Bansku81 kirjoitti:Mä oon ainakin sen jousen esijännityksen säädelly ihan sieltä kaasarin välistä. Naputtele vaikka ruuvarin ja vasaran kanssa ne isot mutterit eka irralleen toisistaan jos ne on lukittu toisiinsa oikein voiman kanssa. Mitään varsinaista hyötyä tuolla perän jäykistämisellä ei kyllä saa, kun se lumeen jässähtävä paikka on kuitenkin se takarattaan ja jarrulevyn suoja.
lähinnä sais tasapainoo ton koron tolla perän nostolla ku joudun keulaa nostaa ton auran takia hiukka ni ois molemmat samassa korossa sitte
Avatar
Mare79
Tracks
Viestit: 1621
Liittynyt: 15 Kesä 2011 14:33
Mönkijä:: Nada
Paikkakunta: Kanta-Häme

Re: 450 madallus

Viesti Kirjoittaja Mare79 »

Perään saa oikaistua tuollaisella säätökikkareella. Sen pitää olla sitten vaan orginaalia lyhyempi. Toinen vaihtoehto on pidempi takaiskari ja kolmantena 22-24" korkeet takanakit, joilla saa sitten jo lisää maavaraakin. Muuta keinoa ei taida olla?

http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... 3&start=30
Exät
TRX420t3b -20
TRX70 -87
Loncin 110-07
Kingquad 280-96
Raptor 350l7e-08
450Pro T3-16
S-5 1000W-18
KTC RXR 450 (trx450r)l7e-04
ATC 350X-85
TRX 90-10
Disu 500cc
TRX300FW-94
Outlaw 525IRS-08
Wildcat 500RE-10
Renegade 800-07
525XC-11
904-10
Target 525-09
Avatar
Bansku81
Tracks
Viestit: 1907
Liittynyt: 24 Huhti 2012 13:47
Mönkijä:: Dinli 904 -10
Paikkakunta: Rauma
Viesti:

Re: 450 madallus

Viesti Kirjoittaja Bansku81 »

Kyllähän tuo perä hiukan nousee kun kiristää jousten esijännitystä, toki myös jäykentää alustaakin.
Avatar
Puuhis83
Tracks
Viestit: 4385
Liittynyt: 15 Maalis 2010 20:15
Mönkijä:: Polle 4x4 & Dinli901
Paikkakunta: Satakunta

Re: 450 madallus

Viesti Kirjoittaja Puuhis83 »

Bansku81 kirjoitti:Mun mielestä sen takaiskarin irroittaminen on aika hankala homma ainakin täs 904 mallissa, lisäsäiliön letkuki meni muistaakseni jostain ihme kautta ja yläpään pulttiin ei meinaa päästä mistään käsiksi.
Joo kyllä se tuos museomallissakin hankalaa oli, ennen ku keksi mitä jatkoja ja niveliä pujottelee missäkin järjestyksessä sinne. Takakatteen ja runkoputken välistä mahtuu 1/2" räikän jatkovarsi ilman hylsyä kohteeseen. Sen jälkee 14mm hylsy nivelellä jatkoon kiinni. Nipparilla pitää vielä lenkkiavain viritellä toisellle puolelle jouseen kiinni pitämään vastaan. On kyllä varmaan toi takakatteen rakonen ihan erimoinen tuos 904 mallissa. :-k
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..

Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Vastaa Viestiin