Sorry offtopic, mutta tuommoisen esi-isän "Lundberg 343:sen" ohjaamossa tuli itsekin vietettyä aikoinaan, enin osa ajastaan.jesi kirjoitti:
Vieressä on toi mun toinen hanipupsi, tuossa kopissa tulee enimmäkseen asuttua.![]()

Sorry offtopic, mutta tuommoisen esi-isän "Lundberg 343:sen" ohjaamossa tuli itsekin vietettyä aikoinaan, enin osa ajastaan.jesi kirjoitti:
Vieressä on toi mun toinen hanipupsi, tuossa kopissa tulee enimmäkseen asuttua.![]()
Hyvin näkee peilista ja on vain vasemmalla.jesi kirjoitti:Mihis valot ja vilkut on jääny?
Mites, näkeeks noista kahvapeileistä mitää?, oon ynnänny jos lisäks hommais...
Mikä putkisto?
Paikallaanhan ne on, vilkut vaan oli niin pienet, ettei meinannut heti havaita, ja tuo ajovalo jää vissiin aikalailla keulapalan peittoon? Näkeekö sillä mitään?Miikaz kirjoitti:Hyvin näkee peilista ja on vain vasemmalla.jesi kirjoitti:Mihis valot ja vilkut on jääny?
Mikä putkisto?
Kyllä siinä valot ja vilkut on paikallaan ja vieläpä E hyväksytyt.
Ei, mutta riittää lain puitteissa päiväkäytöön. Rupee kyllä sen verta hämärtämään että pitää laittaa kohta xenoneilla varustetut linssiumpiot paikalleen.Kimi kirjoitti:Paikallaanhan ne on, vilkut vaan oli niin pienet, ettei meinannut heti havaita, ja tuo ajovalo jää vissiin aikalailla keulapalan peittoon? Näkeekö sillä mitään?Miikaz kirjoitti:Hyvin näkee peilista ja on vain vasemmalla.jesi kirjoitti:Mihis valot ja vilkut on jääny?
Mikä putkisto?
Kyllä siinä valot ja vilkut on paikallaan ja vieläpä E hyväksytyt.
Ettei peräti muissa kaljoissa, kun linkin takaa kertoo seuraavaa=jesi kirjoitti:Jatkan keskenäni rupattelua, kalkulaattori tuli vastaan sakuissa ja huonolla translatella kääntelin sen lontoolle:
http://dl.dropbox.com/u/8663526/dinli-calculator.xls
Dinlin keskialueen ontumisesta pääsee eroon neulansäädöllä.jesi kirjoitti:On muuten sadekelillä asfaltilla liukkaat nua meitin takanakit, tahtoo ihan yrittämättäkin mennä sladissa![]()
Käytin koneen huollossa, mittarilukemalla 2400km, venttiileissä ei ollut säätötarvetta.
Samalla panivat K&N filsun ja 160 suuttimen, keskialueella hieman ontu -> porattiin putsarikotelon kanteen 7kpl 12mm reikiä -> ontuminen poistui liki kokonaan.
Tarvii vissii vielä reikä pari panna lisää niin josko se sit, tai sit vitosen pienempi suutin.
Kattoo sit joskus dynojettiä ja penkissä säätöä.
Jarrutkin sabotoitiin
jesi kirjoitti:Tässä yhteydessä toki tarkoitin ontumista joka oli normaalista poikkeavaa, en ominaisuutta.