Kehtaakohan tuon käkkärin heittää mäjelle, kun on katastuskin ihan ovella? Oli meinaan teutaroimista että yletti uuteen tankoon tuo kahva hässäkkä. Runkosta joutui pujottaan yhdestä metallisesta vaijerinpitimestäkin pois tuon vaijerin, jotta yletti. Nythän se nuolee syylärin pohjaa. Peräpäästäkään ei kauheesti saa löysiä tuohon.
Edit
Myöskään nuo fatbar adapterit ei passanneet mitenkään täydellisesti. Palojen alapäässä olevat 22mm puolikuut kait pitäis tukeutua kokomatkalta vanhoihin kiinnikkeisiin. Nuo tuli aina jommalta kummalta puolelta yli. Jätin sitten ylityksen ulkopuolelle molemmissa. Reikäkin olis pitäny porata tankoon vilkkukatkaisija hässäkkä varten. Katkaisijassa on se tappi yläreunassa mikä pitää paketin paikoillaan tangossa. Pistelin ihan ilman poraamatta kiinni. Varmaan ihan hyvä noin.
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Joo ei se oo niin justiinsa Mäki heitin sen seisontajarrun mäjelle kun tankorukkasia asentelin, muutenki se oli aina niin ettei joko ottanut kiinni tai sit palat laahas.
Pääsee vihdoinki niistä 801 rimpuloista eroon jotka on pyhällä hengellä kiinni. Sitten etu + takajarrupalat uusiks ja jos oikee saa katottua ni takaratasta pienempään. Tommoset perus EBC:t varmaan kestää tämmöstä työmatkaajoa ja satunnaista hiekkatiemenoa iha hyvin?
Tuos keulassa johtoja pöyhiessä löytyi pari irrallista piuhaa. Musta ja ruskea. Kytkentä kaavion mukaan musta piuha on peräpään yhteinen maa ja ruskea kulkee reitin; tether switch--->nelinapainen liitin, josta jatkuu mustana cdi boksiin--->nelinapasesta liittimestä vielä ruskeana virtalukolle.
Oletan, kun keulasta piuhan päät löysin, että ruskea on virtalukon päästä kytkemättä. Molemmat on maissa jatkuvasti, vaikka painelee kytkimiä yms. Onko tuo tether switch joku tappokatkaisija tai sen sellainen?
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Joku virka noilla johdoilla kuitenkin on, vaikkei sinällänsä ole käyttöä. Meinaan jos olis saanu valjastettua johonkin muuhun käyttöön. Tuota jännitettä tuskin tulee löytymään missään vaiheessa.
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
uus dinlisti ilmoittautuu
tällane 2011 vuotine 3700km ajettu peli on reilun viikon vaikuttanu pihalla. aikalailla vakiopeli mut vällärit on vaihettu pitemmäks entisen omistajan toimesta. dynojetin sarja odottelee työmaalla et roplais isompaa suutinta paikalleen (btw. saako kaasarin ollessa paikallaa vaihettuu?). takana on 4cm spacerit mut hiukka miettiny jos ottas pois kuiteki ku säästää vähä varmaa takapään laakereita. klappia ei ainakaa viel oo lainkaa.
tänään askartelin dicen kahvan lämppärit paikallee. vähän tuli hölmöiltyä enkä älynny laittaa eristettä elementin ja tangon välii, no tuntuu tuo lämpiävän tolleinkin. tosin aattelin jos tumppais vaik villaa hiukka tonne tangon sisää ni estäs varmaa jonkuu vera hukkalämpöö... kahvoihi meinasin viel laittaa käsisuojat ku tulee talvisella ajettuu jonkuu verra ni vähä estäs viimaa tulee suoraa käsii.
hyötykäyttöäki meinasin kyseiselle vehkeelle ja ens talveks rakenteilla puskulevy keulaa, tai levy on jo valmiina mut runko pitäs hitsailla kasaa ja miettii nostoo/laskuu.
Bansku81 kirjoitti:Tervetuloa kerhoon! Suuttimet ja neulan saa vaihdettua kaasaria kääntämällä, kun vaan avaa klemmarit imukaulasta ja putsarin putkesta.
Tuota puskulevy projektia jään innolla odottamaan, kun meinaa jäädä sutimaan nastoilla ilman puskulevyäkin
ootan vähä jännityksellä kyl itekkii et mite se kulkee se keulassa mut budjettirojektiluontosesti teen et jos ei mee mihikää sillä ni ei ketuta
ketjut joutuu luultavasti kyl virittää tai piikit mut kuha saa askarreltuu rungon ni saattaa viel päästä testaa tänäki talvena ku kovin tota lunta lupailee. välitykset joutuu vaihtaa lyhyiks ainaki siin käytössä ku ykköne ja pakki on nii pirun pitkä nytte.
En halua masentaa, mutta se auraaminen saattaa tuolla olla työläämpää kuin esim. manuaalisesti kolaten. Sitten kun ekan kerran venkslaat pakkia päälle jo koitat peruuttaa aura ylhäällä, niin huomaat, mikä mättää. Ellet sitten keksi jotain mullistavaa innovaatioita.
Mutta jos ajankulukseen harrastelupohjalla tykkää rakennella, niin mikä jottei.
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
En halua masentaa, mutta se auraaminen saattaa tuolla olla työläämpää kuin esim. manuaalisesti kolaten. Sitten kun ekan kerran venkslaat pakkia päälle jo koitat peruuttaa aura ylhäällä, niin huomaat, mikä mättää. Ellet sitten keksi jotain mullistavaa innovaatioita.
Mutta jos ajankulukseen harrastelupohjalla tykkää rakennella, niin mikä jottei.
kaveri haasto et se oli aikanaa crossarilla lumia työnnelly pihalla hyvällä menestyksellä. sit tos naapurikunnassa näin iha livenä ku yks heppu teki 700raptorilla lumitöitä pihasta siitä oikeestaa innostus lähti hommaamaa mönkkäri itelleekii, ei siis lumitöihi vaa yleensäkki kärpäne iski. lumitöihi ois ollu nelikko fiksu mut muuta käyttöö en sille ois keksiny. tosha ois mahollista joku lisäpaino laittaa taakse väliaikasesti, se on kyl totta et luultavasti työläämpi on tol tehä lumi työt pihasta ja hitaampaa varmasti mahollisimman köykäsen rakennelman tosta kyl teen ettei se hirveesti keventäs peräpäätä ylhäällä ollessaa. no kuvia kuha kerkiin askartelee. ja jos mitää ei kuulu ni luultavasti idea ei toiminu
hyvältä on laite vaikuttanu, tehoa on omiks tarpeiks sopivasti (ainaki toistaseks).... kokemusta ei oo tienpäällä aikasemmi oikeestaa ku moposta ja henkilöautosta ni tuntu jopa aika oudolta ajaa tien päällä tollasella kikottimella. vikoja ei oo ollu mitää, no ajotki ollu vähäisiä ja eihä parii viikkoo viel sais tullakka . ölpät vaihoin heti kärkee ja ainut muutos on nuo kahvalämppärit mitkä laitoin. ens viikolla jos tilais viel käsisuojat ni tarkenee talvella paremmi ajelee ku verenkierto käsissä on iha olematon. välitykset tuntuu ehkä liian pitkiltä tosiaa omassa käytössä, ei tarvii vitosta paljoo käytellä. tiiä sit mite kesäkelissä. varmaa jeesaa jos vaihtaa etee takas vakiorattaan ni jonku verra lyhenee, jos takasen antas olla pitemmän viel. ens talveks sit seki laitettava vakioks. suuttimia meinasin rukata mut putki jää vakioks ku ei haluis hirveetä mökää tulevan.
yllättävän vähä on muute tuubissa videooita crossarin lumentyönnöstä, tai en ainakaa sopivaa hakusanaa oo viel löytäny.
Viimeksi muokannut vaughan, 03 Maalis 2013 09:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy:Turha lainata edeltävää viestiä, lainaus poistettu.