Foorumin Dinlit
- Bansku81
- Tracks
- Viestit: 1907
- Liittynyt: 24 Huhti 2012 13:47
- Mönkijä:: Dinli 904 -10
- Paikkakunta: Rauma
- Viesti:
Re: Foorumin Dinlit
Joo, itte ruuvailin ja aika helposti kävi. Täyttäessä joutu hiukan käänteleen ja väänteleen, et alko pysymään paine sisällä,mut alle tunnis vaihtais toiset kumit tilalle, akkuporakoneel sai kierrettyä pultit nopeesti ja käsin sit tiukkaan.
Noil vanteille oli tingattu hinta 420€ kierros. Ja renkaat on tullu mulle mönsyn mukana, mut muistaakseni noi Maxxis spearzit on n.450€ kierros, et semmonen pyöreesti 900€ setti. Itte annan kyl arvoo tolle et saa tehtyä rengas hommia kotona, mut jos on pakko käydä tasapainottamassa niin sit se hyöty on hiukan kyseenalainen.
Noil vanteille oli tingattu hinta 420€ kierros. Ja renkaat on tullu mulle mönsyn mukana, mut muistaakseni noi Maxxis spearzit on n.450€ kierros, et semmonen pyöreesti 900€ setti. Itte annan kyl arvoo tolle et saa tehtyä rengas hommia kotona, mut jos on pakko käydä tasapainottamassa niin sit se hyöty on hiukan kyseenalainen.
-
- 2WD
- Viestit: 25
- Liittynyt: 02 Helmi 2013 13:05
- Mönkijä:: Polaris outlaw 650 sikiö
- Paikkakunta: Hamina
Re: Foorumin Dinlit
Kyselisin sellaista että mistä olisi järkevin ottaa öljynlauhduttimelle 904 dilles öljynkierto ?
Re: Foorumin Dinlit
Joo, taitaa tulla pelkat katunakit noille vanteille sitten. Tarvisko isoa kompuraa iskemään kumi paikoilleen? Särky entinen kompressori ja nyt meinasin josko ostaisi sellaisen 3hp pienen prutkun, jota olis hieman helpompi kuletellakin
Re: Foorumin Dinlit
Miksi lauhdutin?DMX kirjoitti:Kyselisin sellaista että mistä olisi järkevin ottaa öljynlauhduttimelle 904 dilles öljynkierto ?
-
- 2WD
- Viestit: 25
- Liittynyt: 02 Helmi 2013 13:05
- Mönkijä:: Polaris outlaw 650 sikiö
- Paikkakunta: Hamina
Re: Foorumin Dinlit
Koska sattu olemaan ylimääräisenä hyllyssä, ja ei kesällä ole pahitteeksi jos saa öljyt pysymään vähän viileempinä.
- Bansku81
- Tracks
- Viestit: 1907
- Liittynyt: 24 Huhti 2012 13:47
- Mönkijä:: Dinli 904 -10
- Paikkakunta: Rauma
- Viesti:
Re: Foorumin Dinlit
Ei noita tarvinu mitenkään paukauttaa paikalleen. Toinen puolihan on luonnollisesti lukkovanteessa tiivis, mutta sitä toista puolta piti täyttäessä hiukan painaa aina jostain puolelta mistä vähän vuosi, sitten kun sai paineen nousemaan renkaassa niin se pysyykin jo tiiviinä. Itte nostin paineen sinne vajaaseen 2baariin niin asettui rengas kunnolla vanteelle.
Sit jos on uudet kumit mitkä on kuljetuksessa ollu kunnolla lintassa niin voi joutuu venyttämään jossain pari päivää et saa asennettua paikalleen.
Sit jos on uudet kumit mitkä on kuljetuksessa ollu kunnolla lintassa niin voi joutuu venyttämään jossain pari päivää et saa asennettua paikalleen.
Re: Foorumin Dinlit
Ei täälä olisi ketään dinlistiä kuka haluisi vaihtaa hyosungiin? 
Itselläni oli joskus dille, pidän siitä hieman enemmän. Muutenkin olen vasta alottelija niin tämä goessi on vähän vaikeampi tapaus minulle

Itselläni oli joskus dille, pidän siitä hieman enemmän. Muutenkin olen vasta alottelija niin tämä goessi on vähän vaikeampi tapaus minulle

Re: Foorumin Dinlit
Veikkaan että on aika tiukassa vaihtajat.
Ei muutakun pistät Hyosungin nettimotoon myyntiin.
Mutta mutta... Itse Dinlistä. Mites toi venttiilinvälyksen palasäätö. Eka kertaa moisen säädön kanssa tekemisissä. Onko se säätöpala Dinlissä/Predatorissa konekohtainen, vai onko ne jotain universaaleja juttuja mitä saa esmes autovaraosa/moottoripyörä puljuista?

Mutta mutta... Itse Dinlistä. Mites toi venttiilinvälyksen palasäätö. Eka kertaa moisen säädön kanssa tekemisissä. Onko se säätöpala Dinlissä/Predatorissa konekohtainen, vai onko ne jotain universaaleja juttuja mitä saa esmes autovaraosa/moottoripyörä puljuista?
Dinli seikkailee lumimaassa -> http://www.youtube.com/watch?v=lfsS8Ka7YZg
- Puuhis83
- Tracks
- Viestit: 4385
- Liittynyt: 15 Maalis 2010 20:15
- Mönkijä:: Polle 4x4 & Dinli901
- Paikkakunta: Satakunta
Re: Foorumin Dinlit
Kyllä ne universaaleja taitaa olla. Huomenna menen paikallisesta kaupasta kyseleen paloja. Jos ei tärppää niin teamlaineelta tilaten vaikka http://shop.teamlaine.fi/index.php?inc= ... =3a&page=2
Tuo halkaisia on vähän epäselvä. Tönäri kyllä näyttää 9,5mm. Mutta kun noita on sitten tuon koon lisäksi 9,48mm halkaisijalla.
Tuo halkaisia on vähän epäselvä. Tönäri kyllä näyttää 9,5mm. Mutta kun noita on sitten tuon koon lisäksi 9,48mm halkaisijalla.

..kahden mönkijän yksinhuoltaja..
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
- Ozma
- 4WD
- Viestit: 127
- Liittynyt: 03 Touko 2012 14:41
- Mönkijä:: Dinli 801-270
- Paikkakunta: Ylöjärvi
- Viesti:
Re: Foorumin Dinlit
Oli kyllä semmonen puuhapäivä et huh. Lähemmäs 6h tais mennä verstaalla (kiitos jesi) kaikennäkösessä.
- vilkut syylärin suojamuoviin kiinni (ennen oli peileissä - sis. muovin kuumennusta ja vääntämistä ja poraamista yms kivaa
)
- uudet peilit = M10 kierre M8 tilalle + uuden peilin kierteet uusiksi (reikä 1.5 nousulla ja peilissä 1.25
)
- etujarrujen huolto (piti vaihtaa palat mut vanhoissa oli vielä puolet jälellä ni sitte vaa ilmailtiin)
- takajarrun vaihto (otin sitte kuitenki väärän palikan mut onneks etujarrujen palat sopi taakse)
- bongattiin, että perässä väljää
Seuraavaksi siis pitäis perä purkaa ja käydä läpitte mitä kaikkea rikki ja mitä hyvä vaihtaa samalla - käydä hakees osat - vaihtaa ne - testata. Pitää kohta keksiä joku sponsori ittelle
Ja takasitulomatkalla bongasin, että jarrutustehoa kovin vähän. Pitänee ostaa jarrupesuainetta ja pyöräyttää levyt puhtaaks + varmaan etujarrut vähä lasittunu niin rääkätä niitä. Ei voi kyllä tarpeeks kiittää isäntää
Huomenna selaan nettiä läpitte et mitä o ovh-hintaa perän osilla ja sitten miettiin rahotusta - kevät ku o jo ovella .... melkee.
Edit: samalla ku perän aukasee ni vois varmaan ostaa takarattaan uuden. Kuha löytäis vaa pienempipiikkistä. Ei toi 38 -> 34 ero viel houkuta - 32 varmaan riittäis jo. Eteenkin vois ruveta metsästään uutta
)
- vilkut syylärin suojamuoviin kiinni (ennen oli peileissä - sis. muovin kuumennusta ja vääntämistä ja poraamista yms kivaa

- uudet peilit = M10 kierre M8 tilalle + uuden peilin kierteet uusiksi (reikä 1.5 nousulla ja peilissä 1.25

- etujarrujen huolto (piti vaihtaa palat mut vanhoissa oli vielä puolet jälellä ni sitte vaa ilmailtiin)
- takajarrun vaihto (otin sitte kuitenki väärän palikan mut onneks etujarrujen palat sopi taakse)
- bongattiin, että perässä väljää
Seuraavaksi siis pitäis perä purkaa ja käydä läpitte mitä kaikkea rikki ja mitä hyvä vaihtaa samalla - käydä hakees osat - vaihtaa ne - testata. Pitää kohta keksiä joku sponsori ittelle


Edit: samalla ku perän aukasee ni vois varmaan ostaa takarattaan uuden. Kuha löytäis vaa pienempipiikkistä. Ei toi 38 -> 34 ero viel houkuta - 32 varmaan riittäis jo. Eteenkin vois ruveta metsästään uutta

Iha täys pässi.
http://parinaa.xl8r.com/
http://parinaa.xl8r.com/
Re: Foorumin Dinlit
tänään lähti dicen lämppärit kahvasta veks ja tilalle tuli TUSK merkkiset tupit ameriikan mantereelta. iipeistä huudettuna jäi hitusen alle 50egee kaikkineensa maksamaan, joo ois saanu melkei samaa hintaa suomestaki mut säästö se on pienikin säästö (oli toiveissa ettei ois menny tullin kautta mut unohdin et on 20egee nykysi se raja). nopee testi -8asteen pakkasessa, tyhjäkäynnillä n.5minsaa niin lämpöä oli ihan kivasti kun dicet oli tuossa lämmössä 0kelissä ehkä puolen tunnin jälkeen
. pitää hakea lainaan infapunamittari ni saa jotai pintalämpöjäkin laitettua.
tuossa vähän kuvaa paketista, eli käyttökytkin tuossa nopeusmittarin alla:

taitavat olla samat kuin nuo:
http://www.rockymountainatvmc.com/p/43/ ... ated+grips

tuossa vähän kuvaa paketista, eli käyttökytkin tuossa nopeusmittarin alla:

taitavat olla samat kuin nuo:
http://www.rockymountainatvmc.com/p/43/ ... ated+grips
Re: Foorumin Dinlit
kappas vaa, tänää töistä kotiutuessa huomasin et ei vilkut pelaa ensinkää. selailin foorumia ja ilmeisesti joku maajohto on jossai katteitte alla mis on useesti huono kontakti? valot pelaa kaikki muute pitkiä ja sen merkkivaloa myöten... oisko kellää antaa vinkkiä mistä kannattaa vikaa hakea?
- Puuhis83
- Tracks
- Viestit: 4385
- Liittynyt: 15 Maalis 2010 20:15
- Mönkijä:: Polle 4x4 & Dinli901
- Paikkakunta: Satakunta
Re: Foorumin Dinlit
Itseltä hävis joskus vilkut kokonaan kun oli akusta maajohto melkein poikki. Valot oli myös himmeät.
Ja tässä kun olen muutaman kerran katteet purkanu pois, niin huomasin että vilkun johdot menee esim etupäässä rungon päällä etukatteen kiinnityskorvakkeen läpi suojaamattomana ja ovat hanganneet runkoon. Toimiiko hätävilkku namiskasta?
Ja tässä kun olen muutaman kerran katteet purkanu pois, niin huomasin että vilkun johdot menee esim etupäässä rungon päällä etukatteen kiinnityskorvakkeen läpi suojaamattomana ja ovat hanganneet runkoon. Toimiiko hätävilkku namiskasta?
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Re: Foorumin Dinlit
ei toimi kummatkaa, normi - tai hätävilkut. pitää viikonloppuna käydä nuo maajohot läpi. viikko sit ne muistaaksee viel pelas, sen jälkee on tuo akun maajohto kyl käyny irti ku laitoin siihe releen maan.
pitää varmaa ku kelit lämpenee ni irrotella katteet ja kattoo nuo johot läpi ettei hankaa mistää puhki ja vedä oikkarii.
pitää varmaa ku kelit lämpenee ni irrotella katteet ja kattoo nuo johot läpi ettei hankaa mistää puhki ja vedä oikkarii.
Viimeksi muokannut vaughan, 21 Maalis 2013 20:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Turha lainata edeltävää viestiä, lainaus poistettu.
Syy: Turha lainata edeltävää viestiä, lainaus poistettu.
- Puuhis83
- Tracks
- Viestit: 4385
- Liittynyt: 15 Maalis 2010 20:15
- Mönkijä:: Polle 4x4 & Dinli901
- Paikkakunta: Satakunta
Re: Foorumin Dinlit
Yleensä jompikumpi puoli vilkuista toimii tai molemmatkin, vaikka johto hankautunut ja kiinni rungossa. Vilkkumis nopeus saattaa olla normaalista poikkeava.
Vilkunreleellä luulavasti sähkönsaanti ongelma tai sitten hajonnut kerrasta.
Vilkunreleellä luulavasti sähkönsaanti ongelma tai sitten hajonnut kerrasta.
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!