Mulla oli Dinlissä erikokoiset takarenkaat, vaikka kokomerkintä on sama. Aiheuttaen sen että jokainen rengas kului piloille. Ympärysmitan ero oli 2,5cm.
Myyjältä tiedustelin asiaa ja hän selvitti maahantuojalta että käytän virallisesti mitattavana ne edustajalla, jonka tein. Kun sitten EC:lle asiasta soittelin tokasivat vaan että kulunut piloille kun on jo toistatonnia ajettu vehje. Jännä homma että kaikkein kulunein rengas oli se joka oli edelleen isompi halkasijaltaan kuin toisen puolen vastaava. Takuuvastaava EC:llä sanoi että täytyy kysyä pomolta, eli takuuvastaava ei vastaa sitten oikeestaan yhtään mistään. Lupasivat soitella takasin noin 2 kuukautta sitten. Ei ole sitä soittoa kuulunut.
Meinasin ilmottaa tästä EC:n takuuasiasta kuluttaja-asiamiehelle. Liiketoimintakielto olis vähintä mitä voisivat tollaselle puljulle tehdä.
Eniten asiassa kyrpii takuuvastaavan naurahtelut että eihän se voi erikokoinen rengasolla kun ei ole ennen moisesta kuullutkaan. Asennen luurin toisessa päässä oli ihan kuin olisin täysi dorka joka ei ymmärrä mistään mitään. Luulenpa kuitenkin etten minä ole tässä se joka pientä opetusta kaipaisi.
Hommasin jo itse kunnolliset renkaat Jumotolta ja siellä palvelu pelasi ihanteellisesti. Sain juuri ne renkaat mitä muut eivät pystyneet toimittamaan. Muistaa vaan lähettää mulle vielä sen laskun niin voin maksaa ne.