dinlin maahantuoja on VÄTYS!!!

Keskustelua Dinli mönkijöistä
tempputomi
6WD

Viesti Kirjoittaja tempputomi »

joo, nyt rupee osia löytymään mutta rupesivat temppuilemaan takuusta! :evil:
sonta pulju vieläkin!
lidli
4WD

Viesti Kirjoittaja lidli »

Mitäs osia ne nyt on saanu?! :Hangman:
tempputomi
6WD

purkaavat ilmeisesti edelleen uusista vehkeistä niitä... :lol:
lefaslayer
3WD
Mönkijä:: Raptor 700

Viesti Kirjoittaja lefaslayer »

soitin ec kun tarvitsin yhtä tiivistettä ottivat nimen ja numeron ylös että katsoo onko hyllyssä ja soittaa sitten..no ei kuulunut puhelu niinpä soitin vielä seuraavana päivänä ja sanoin voisitteko soittaa nytten tänään onko niitä tiivisteitä kun ei kuulemma taaskaan kerennyt katsoa heti..no nyt menny 2 viikkoa siitä hommasin jo muualta tiivisteen...iso miinus toi ec sanoivat samaa nyös toisessa dinlin jälleenmyynti puljussa.
frosty
Tracks
Mönkijä:: Scrambler 1K #240

Viesti Kirjoittaja frosty »

Mulla oli Dinlissä erikokoiset takarenkaat, vaikka kokomerkintä on sama. Aiheuttaen sen että jokainen rengas kului piloille. Ympärysmitan ero oli 2,5cm.
Myyjältä tiedustelin asiaa ja hän selvitti maahantuojalta että käytän virallisesti mitattavana ne edustajalla, jonka tein. Kun sitten EC:lle asiasta soittelin tokasivat vaan että kulunut piloille kun on jo toistatonnia ajettu vehje. Jännä homma että kaikkein kulunein rengas oli se joka oli edelleen isompi halkasijaltaan kuin toisen puolen vastaava. Takuuvastaava EC:llä sanoi että täytyy kysyä pomolta, eli takuuvastaava ei vastaa sitten oikeestaan yhtään mistään. Lupasivat soitella takasin noin 2 kuukautta sitten. Ei ole sitä soittoa kuulunut.

Meinasin ilmottaa tästä EC:n takuuasiasta kuluttaja-asiamiehelle. Liiketoimintakielto olis vähintä mitä voisivat tollaselle puljulle tehdä.
Eniten asiassa kyrpii takuuvastaavan naurahtelut että eihän se voi erikokoinen rengasolla kun ei ole ennen moisesta kuullutkaan. Asennen luurin toisessa päässä oli ihan kuin olisin täysi dorka joka ei ymmärrä mistään mitään. Luulenpa kuitenkin etten minä ole tässä se joka pientä opetusta kaipaisi.

Hommasin jo itse kunnolliset renkaat Jumotolta ja siellä palvelu pelasi ihanteellisesti. Sain juuri ne renkaat mitä muut eivät pystyneet toimittamaan. Muistaa vaan lähettää mulle vielä sen laskun niin voin maksaa ne. :D
ilallu
2WD

Viesti Kirjoittaja ilallu »

Itse olen EC:n kanssa ollut kaksi kertaa tekemisissä, ostanut heiltä postitse 4 kpl palloniveliä, ja ovat tuleet aina seuraavaksi päiväksi perille, ihan kohtuu hinnalla, eli ihan tyytyväinen minä olen :) takuuasiat ei kiinnosta kun pitäisi aina alkaa raahamaan vehjetta kauaksi, korjaan mieluummin itse.
tempputomi
6WD

suurin pulma tässä onkin kun niillä ei ole YLEENSÄ toimittaa mitään osia!

no ruotsista saa ja halvalla.
miguli
6WD
Mönkijä:: oli

Viesti Kirjoittaja miguli »

Saitko tempputomi ikinä sitä napaa ec:ltä, kyllä niillä pitäis niitä olla koska ainakin yks heppu täältäpäin haki omaansa samanlaisen
tempputomi
6WD

koska on hakenut?
eilen kävin purkamassa sieltä käytetyt hubit.
miguli
6WD
Mönkijä:: oli

Viesti Kirjoittaja miguli »

olisko pariviikkoa aikaa jotakuinkin ja se tyyppi oli toi lefaslayer
mönkkäripukki
4WD
Mönkijä:: linhai 400

Re:

Viesti Kirjoittaja mönkkäripukki »

tempputomi kirjoitti:suurin pulma tässä onkin kun niillä ei ole YLEENSÄ toimittaa mitään osia!

no ruotsista saa ja halvalla.
mistä niitä sieltä ruotsista saa?
Vastaa Viestiin