
dinlin säädöt kohdalleen
Re: dinlin säädöt kohdalleen
kiitoksia tiedoista! joo sen o:renkaan kävi silleen et se meni kaivoon ja en pysty mittaan sitä 

Re: dinlin säädöt kohdalleen
Eli homma tämä, yoshimuran slipari, k&n filtteri, 180 suutin, neula 4 urassa ylhäältä laskettuna. (en ole varma onko dynojetin neula vai vakio).
Hyvin pelittää koko alueella, ei röpötyksiä, eikä mitään oireita. (mitä nyt pysty talvella kokeilee normi nasta nappuloilla)
Mutta mistä tiedän ettei käy vaarallisen laihalla tai rikkaalla? Ei ole tullu ennen näitä vehkeitä säädeltyä.
Mitä oon täältä lueskellu ni tuskin ainakaan noilla asetuksilla liian laihalla on, mut miten kone oireilee jos käy liian laihalla tai rikkaalla?
Kun ostin ton ni paikallaan oli toi filtteri ja 165 suutin, neula 2 raossa ja vakioputki. Nyt tuli ostettua toi pönttö ja samalla ku sen laitoin heitin muita kokeilematta suoraan ton 180 suuttimen kiinni.
Hyvin pelittää koko alueella, ei röpötyksiä, eikä mitään oireita. (mitä nyt pysty talvella kokeilee normi nasta nappuloilla)
Mutta mistä tiedän ettei käy vaarallisen laihalla tai rikkaalla? Ei ole tullu ennen näitä vehkeitä säädeltyä.
Mitä oon täältä lueskellu ni tuskin ainakaan noilla asetuksilla liian laihalla on, mut miten kone oireilee jos käy liian laihalla tai rikkaalla?
Kun ostin ton ni paikallaan oli toi filtteri ja 165 suutin, neula 2 raossa ja vakioputki. Nyt tuli ostettua toi pönttö ja samalla ku sen laitoin heitin muita kokeilematta suoraan ton 180 suuttimen kiinni.
Re: dinlin säädöt kohdalleen
Välillä tuntuu että nää on yksilöitä mutta itellä toimii 165 suuttimella,k&n ja vapaavirtaus pöntöllä parhaiten.kokeilin myös 180 suutinta mutta tukehtu pahasti kaasua nopeasti avattaessa vaikka muuten toimikin ok.
- Jaku
- 2WD
- Viestit: 58
- Liittynyt: 12 Tammi 2009 08:57
- Mönkijä:: Yamaha 550 T3
- Paikkakunta: Mäntsälä
- Viesti:
Re: dinlin säädöt kohdalleen
Itsellä toimii hyvin seuraava: K&N, 175 dyno, vakio putki ja Dinlin oma neula 2. alin.
Tielle ja maastoon: Yamaha Grizzly 550 T3
Re: dinlin säädöt kohdalleen
Sisähalkaisijagamo500 kirjoitti:O-renkaan mitat ilmoitetaan ulkohalkaisia x aineen paksuus.
Kinroad XT250ATV-C
-
- Noppeli
- Viestit: 14
- Liittynyt: 26 Helmi 2009 22:12
- Mönkijä:: Dinli 450
- Paikkakunta: E-Pohjanmaa
Re: dinlin säädöt kohdalleen
Suosittelen noitten säätöjen hakijoille asiantuntijaa. Kyllä noita säätöjä on ite kokeiltu monenlaista, mutta vaikka säädöt kuinka tuntuu korvaan hyvältä, eivät ne välttämättä niin ole.
Itellä oli tyhjäkäynti hukassa ja ei oikein meinannut lähteä käyntiin..
Vein dillen http://www.letec-motors.com/ säädettäväksi ja samalla penkitettäväksi, koska muuten säätöjä ei saa kuntoon.
Voin kertoa, että kannatti!
Tuolla pajalla palvelu kiitettävää ja asiakas otetaan vastaan ilman ennakkoluuloja esim Dilleä kohtaan
Moottorista tuli kiitettävä arvosana (ajettu 4300km). Venttiilikoppa aukaistiin ja priimaa näytti kaikkineen
Kaasariin oli päässyt vaparin kautta paskaa ja sen seurauksena ryyppy oli koko ajan päällä ja muutenkin toiminta "jähmeää".
-Muistakaa putsata ja rasvata säännöllisesti putsari!!!
Säädettiin ja pikkaisen porattiin pääsuutinta ja tyhjäkäyntisuutin säädettiin.
Tämän työn seurauksena +3hv, ja +2Nm ja käyrä todella kaunis. Dillen konetta kehuttiin oikein tuelta hienoksi värkiksi
Nyt ei riemulla rajaa ja kesäkelejä odotellessa, että saa kunnolla pitoja..
Itellä oli tyhjäkäynti hukassa ja ei oikein meinannut lähteä käyntiin..
Vein dillen http://www.letec-motors.com/ säädettäväksi ja samalla penkitettäväksi, koska muuten säätöjä ei saa kuntoon.
Voin kertoa, että kannatti!
Tuolla pajalla palvelu kiitettävää ja asiakas otetaan vastaan ilman ennakkoluuloja esim Dilleä kohtaan

Moottorista tuli kiitettävä arvosana (ajettu 4300km). Venttiilikoppa aukaistiin ja priimaa näytti kaikkineen

Kaasariin oli päässyt vaparin kautta paskaa ja sen seurauksena ryyppy oli koko ajan päällä ja muutenkin toiminta "jähmeää".
-Muistakaa putsata ja rasvata säännöllisesti putsari!!!
Säädettiin ja pikkaisen porattiin pääsuutinta ja tyhjäkäyntisuutin säädettiin.
Tämän työn seurauksena +3hv, ja +2Nm ja käyrä todella kaunis. Dillen konetta kehuttiin oikein tuelta hienoksi värkiksi

Nyt ei riemulla rajaa ja kesäkelejä odotellessa, että saa kunnolla pitoja..
Tyhjäkäynti ongelma.
Eli osaisko joku neuvoa, mikä mahtais olla 450-901 mallissa vikana, kun tyhjäkäynti nousee paikoillaan oltaessa, mutta jarruttaessa kytkin pohjassa/vapaalla taas laskee ja saattaa jopa sammuakkin?
-
- Noppeli
- Viestit: 14
- Liittynyt: 26 Helmi 2009 22:12
- Mönkijä:: Dinli 450
- Paikkakunta: E-Pohjanmaa
Re: Tyhjäkäynti ongelma.
kato tuolla pikkaisen kommentteja.
Tuo "ongelma" on vähän ns tyyppivika johtuen kaasuttimesta.
Mulla oli samoja ongelmia, mutta parani huomattavasti kun käytin koneen penkissä. Laitettiin säädöt kohdalleen ja samalla löydettiin kaasarista "fiilaamista". Mulla oli esim ryyppy koko ajan päällä kun oli vaparin kautta päässyt paskaa..
http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... 41&t=17661
Tuo "ongelma" on vähän ns tyyppivika johtuen kaasuttimesta.
Mulla oli samoja ongelmia, mutta parani huomattavasti kun käytin koneen penkissä. Laitettiin säädöt kohdalleen ja samalla löydettiin kaasarista "fiilaamista". Mulla oli esim ryyppy koko ajan päällä kun oli vaparin kautta päässyt paskaa..
http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... 41&t=17661
Re: Tyhjäkäynti ongelma.
Vähän epäilen tota tyyppivikaa, kun kierrokset nousee ainakin 1000rpm pysähdyttäessä. Kaasari ja bensansaanti oli just puhdistettavana liikkeeessä ja vasta sen jälkeen on alkanut oireilee noin. 
