Kyllä sen bensahanan muistaa aukaista, kun laite sammuu hetkoht ajoonlähdön jälkeen tai jo sillon, kun käytät lämpimäksi. Kerran lähdin reteesti kylillä vedättään parkissa olon jälkeen ja bensahana tietty kiinni. Joskus nuorempana olis naama ruvennu muuttuun ns. paloauton väriseksi, kun ihmisiä oli jonnin verran vieressä ja meno tyssäs alkuunsa .
Edit: ja onhan se tehokas varkaudenestojärjestelmä tai ainakaan pitkäkynsinen ei pääse kovin kauas
0201346 kirjoitti:mut sit vähä erikoisempi juttu, puuhis oli oikeessa ekassa veikkauksessa....
Tämä on kyllä todella erikoista/ihmeellistä...
Ei kyllä kannata pidellä vielä jakoketjuun mun mielestä. Saattaa hyvinkin olla että ajaa vielä kolmisen tuhattakin ennen kun rapisee. Enkä ole kuullu että olis näistä muuten vaan ketjuja katkeillu. Halpa remontti kylläkin, joskin hieman työläs.
Täytyy varmaan itellekkin yrittää ottaa tavaksi pistää hana kiinni.
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Sellasta kyselisin että dinli lähti koko päivän normaalisti käyntii ja nyt ei lähe kun työntämällä. Rele kyllä naksuu mutta startissa ei tapahdu mitään, onko startti jumissa?
Kiitoksia vastauksista.
itse kokeilisin laittaa ruuvarin tuonne penkinalle, niiden releelle tulevien johtojen väliin.. eli ohittaa rele kokonaan, tuolla saisi testattua että onko vika releessä vai startissa.. Jos tämä ei auta niin hieman koputtelua startin kylkiin josko sillä saisi apuja.. Myös huonosti olevat johdot voivat aihettuaa edellä mainittua vikaa
Mullakin ollut nyt vähän ongelmia ton kylmäkäynistyksenkanssa.
Työntämällä lähtee kyllä käyntiin ihan mukavasti mutta startilla ei paitsi jos kone on edes hitusen lämmin.
Mulla on tossa se hieno prerium pumppu eli olisiko mahdollista että kun laitan ryypyn päälle ja prerium puppu pumppaa bensaa imukaulaan että tulppa kastuisi?
Kerran apuvirralla sai varmaan 3 minuuttia sahaa että käynisty, bensa haiso niin julmetusti ja parikertaa paukauttikin putkessa mojovasti. Sitten lähti käyntiin kun löysäsin kaasuläpän asento ruuvin kokonaan pois entiedä oliko vain sattumaa?
Vai voiko syy olla ihan perinteinen eli venttiilien säätö edessä?
Ei käynnistäessä bensa kuulu haista, eli saa liikaa tavaraa, eikä siksi käynnisty. Eikös toi premium-pumppu toimi siten, että kylmäkäynnistäessä siitä pumpataan pari kertaa, jolloin se räkii bensaa suoraan koneeseen? Eli jättäisin varmaan näillä keleillä kokonaan ryypyn pois, jos tolla premium-pumpulla kamaa koneeseen täytyy startatessa syöttää. Sitten voisit koittaa säädellä myös sitä seosruuvia laihemmalle.
Täällä subline venailis vieläkin se orkkis bensapumppu mistä sovittiin kaupat, ei oo ukosta kuulunu mitään kuukauteen vaikka yv:tä on pistetty vai eikö oo tullu viestiti perille?
Kato et sulla on tilaa viesteissä, ei varmaan tuu perille jos täynnä. Pitkään se mun lähettämä viesti oli lähtevissä mut nyt näyttäs et oot sen saanu. Pistän sulle viestiä uudemman kerran vaikka huomenissa